Kauno sankryžose plečiasi korių tinklas

Prieš kelerius metus Kaune pristatyta eismo naujovė – sankryžose nubraižytas geltonų linijų korys. Dabar ši priemonė papildė dar kelias ypač judrias sankryžas.

Nuo šiol vairuotojai turėtų atkreipti dėmesį, kad dviejose Savanorių prospekto sankryžose įrengti vadinamieji koriai. Geltonos linijos, draudžiančios sankryžoje sustoti, įrengtos Savanorių prospekto ir S. Žukausko gatvės ir vadinamojoje Muravos sankryžoje. Šioje vietoje susikerta Savanorių, Pramonės ir Šiaurės prospektai.

Dažniausiai šioje sankryžoje problemų kildavo, kai iš Šiaurės ar Pramonės prospektų automobilių vairuotojai sukdavo į kairę. Įvažiavus į sankryžą dažnai tenka palaukti, kol sumažės transporto srautas ir bus galima pasukti. Deja, dažnas vairuotojas neįvertindavo, kad per žalią šviesoforo signalą šio veiksmo nespės padaryti, todėl įvažiuodavo į sankryžą ir joje sustodavo, taip užkirsdamas eismą nuo magistralinio kelio atvažiavusiems automobiliams. Dėl tokių spūsčių dažnai negalėdavo pajudėti ir tie, kurie Savanorių prospektu norėdavo išvažiuoti iš Kauno.

Įrengus korį pagerės transporto pralaidumą, o vairuotojams tai primins, kad sankryžoje sustoti negalima. Jei priekyje yra kliūtis, reikės palaukti, kol kelias bus laisvas ir tik tada įvažiuoti į sankryžą.

Nauja: korys nubraižytas Savanorių prospekto ir S. Žukausko gatvės sankryžoje. / Regimanto Zakšensko nuotr.

„Geltonų korių vietų parinkimo tikslas – užtikrinti maksimalų jų efektyvumą. Kur tokie koriai turėtų būti įrengti, lemia svarbūs kriterijai ir veiksniai: eismo intensyvumas, spūstys, kelių ir sankryžų konfigūracija.

Savanorių prospekto ir S. Žukausko gatvės bei Muravos sankryžos atitinka visus minėtus kriterijus. Ženklinimo sezono metu geltoni koriai bus atnaujinti visose buvusiose vietose. Ši priemonė gerina eismo sąlygas, sumažina spūstis ir padidina eismo saugumą“, – komentavo Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo pavaduotojas Algirdas Griauslys.

Regimanto Zakšensko nuotr.

Pasak jo, tinkamai parinktos vietos užtikrina, kad šios priemonės būtų efektyvios ir naudingos tiek vairuotojams, tiek kitiems eismo dalyviams.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tik

Tik portretas
Lesu svaistymas ir nauju baudu rinkimas ir ka su tais voratinkliais ziema darys

pirma kregzde buvo brangus mokamas parkingas

pirma kregzde buvo brangus mokamas parkingas portretas
prie kliniku ir laisves alejoje.... mokestis - nuostbus stebuklingas vakaru kulturos israstas metodas kaip jega klasta prievole isspaust is teritorijos mokesciais ir prievolemis jau ir taip uzduxintus nepageidaujamus biednus vartotojus , vairuotojus, zmones, verslininkus...

deb ylas

deb ylas portretas
idomu eismo reguliuotojai 3 klasej ar 4 klasej ? o gal vien atsilikeliu mokyklas baigineja masiskai ??.... aaa...dirbtinis intelektas uz juos bybiu telebona vairuoja... norit kad butu maziau avariju : kelius platint reikia, esfalta remontuot , eisma sinhronizuot, greiti didint... privalomo auto draudimo imoku ismoku politika perziuret... ivaziavima i nepageidaujamas gatves apmokestint.... a daba gerove... viskas kaip pas ligonius psihinius...
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių