- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
-
Rekordinėse „Hacker Games“ kūrėjų žaidynėse gimė 49 idėjos
Šį savaitgalį Kauno Santakos slėnyje vykusiose kūrėjų žaidynėse „Hacker Games“ per 300 jaunųjų talentų sugeneravo 49 inovatyvius prototipus, iš kurių net 12 buvo pripažinti geriausiais ir gavo tolimesnio jų vystymo paskatinimą.
11-ajame hakatone komandos varžėsi net keturiose kategorijose – programinės įrangos, techninės įrangos, žaidimų ir sveikatos inovacijų.
Programinės įrangos takelyje geriausią produktą pristatė ir jungtinį bendrovių „TeleSoftas“ ir „Tesonet“ įsteigtą 800 Eur prizą laimėjo komanda „ARTB“. Komanda pristatė naują skaitmeninę meno formą – grafičius internete. Iš net 3 jų pristatytų idėjų, teisėjų akį patraukė reklaminis skydelis, siekiantis būti pamatytas visame pasaulyje. Šiems dalyviams ypač pasisekė, papildomai jie buvo pripažinti geriausią socialinę inovaciją pasiūliusia komanda ir už tai gavo bilietus į socialinių inovacijų kūrimo stovyklą „ChangeMakers’ON“.
„Džiaugiamės galėdami prisidėti prie iniciatyvos, kuri skatina žmonių įsitraukimą, nes kai jis yra, gali gimti pačios genialiausios idėjos. Visos renginyje dalyvavusios komandos ir jų idėjos įrodo, kad šiandien technologijų potencialas yra didžiulis – realiems pokyčiams pasiekti reikia tik pasitikėti vieni kitais“, – kalbėjo vienos iš pagrindinių rėmėjų, bendrovės „TeleSoftas“ įkūrėjas ir vadovas Algirdas Stonys.
Žaidimų kūrimo takelyje pirmąją vietą užėmė ir mobiliųjų žaidimų kūrėjo „Game Insight“ įsteigtą 1000 Eur vertės industrinę kelionę laimėjo komanda „Interesting arena“, sukūrusi naują „Pac Man“ žaidimo versiją. Jie taip pat dovanų gavo ir specialų žaidimų parodos „Game On“ organizatorių įsteigtą prizą – galimybę nemokamai prisistatyti savo stende jų konferencijoje. Tuo tarpu komanda „The Fox“, sukūrusi izometrinio galvosūkio principu paremtą žaidimą, liko antra ir nuskynė kompanijų „TeleSoftas“ ir „Tesonet“ įsteigtą 600 Eur prizą.
„Džiaugiamės galėdami prisidėti prie startuolių kultūros skatinimo Lietuvoje. Tikimės, kad hakatono metu gimusios idėjos bus plėtojamos ir toliau. Nesvarbu, ar kuri programas, techninę įrangą ar esi žaidimų kūrimo entuziastas, taisyklės visiems tos pačios: turėti viziją ir atkakliai siekti ją įgyvendinti. Šio hakatono dalyviams ambicijų tikrai netrūksta, tad nekantraujame pamatyti sėkmingai rinkoje gyvuojančius produktus, kurių idėjos gimė „Hacker Games“ metu“, – kalbėjo vienos iš pagrindinių rėmėjų, bendrovės „Tesonet” vienas iš įkūrėjų Eimantas Sabaliauskas.
„TwocanPlay“ komandą už 80-ųjų metų stiliumi sukurtą Arkados žaidimų simuliatorių žaidimų parodos „Game On“ organizatoriai pradžiugino dviem VIP bilietais į savo konferenciją. O už geriausią žaidimų platformoje „Unity” sukurtą žaidimą metinę jų narystę laimėjo komanda „Just Another Escape Game”, sukūrusi 3D išsigelbėjimo žaidimą, paremtą keliavimu laiku.
Techninės įrangos takelyje stipriausia tapo komanda „Gold Digger“, pristačiusi pažengusį aukso detektorių su kamera. Jiems buvo įteiktas bendrovių „TeleSoftas“ ir „Tesonet“ piniginis 600 Eur prizas.
Ties šiais takeliais prizų lietus nesibaigė, nes 1000 Eur prizą įsteigusius partnerius, atsiliepimų apie elektronines parduotuves bendrovę „Trustpilot“ sužavėjo net dvi jų pateiktą užduotį kovoti su netikromis naujienomis išsprendusios komandos, todėl „ReviewAI“ ir „Trustum“ pasidalino po 500 Eur.
Komandos „Vibrovision” sukurtas prietaisas, padedantis akliesiems orientuotis aplinkoje, Kauno technologijos universiteto buvo pripažintas perspektyviausiu išradimu ir už tai apdovanotas 500 Eur prizu.
„VibroVision“ nariai, vos per dvi dienas iki prototipo lygmens, išvystė techniškai sudėtingą įrenginį – tai rodo pačios komandos sutelktumą ir problemos išmanymą. Sukurtas prietaisas turi didelį tolimesnio vystymo potencialią, kadangi sprendžia itin aktualias aklųjų bendruomenės problemas. Tikime, kad turėdami daugiau laiko resursų bei pasitelkdami akademinės bendruomenės pagalbą, komandos nariai tobulins hakatono metu sukurtą prototipą”, – sakė KTU Startup Space atstovas, verslo vystymo specialistas Tomas Proscevičius.
Sveikatos inovacijų takelyje geriausia buvo pripažinta platformą insulto gydymui, naudojant kineziterapinius metodus virtualioje realybėje, pristačiusi komanda „StrokeBGone“. Jai atiteko Inovatyvios medicinos draugijos įsteigtas 1000 Eur prizas ir galimybė dalyvauti dviejų dienų trukmės „Life Sciences Entrepreneurship“ meistriškumo klasėse, o antraisiais tapo autizmą ar depresiją su akių sekimo prietaisu nustatantys komandos „Oculodiagnostics“ nariai ir namo išsinešė 400 Eur prizą.
Kūrybiškiausia komanda už ergonomišką nugaros skausmų padedančią išvengti kėdę pripažinta komanda „Scarlet”, kuriai atiteko internetinių sprendimų įmonės „Adeo Web“ įsteigtas prizas – lėktuvo bilietai pasirinkta kryptimi Europoje.
11-ieji „Hacker Games” pasižymėjo ne tik rekordiniu dalyvių ir sukurtų projektų skaičiumi, bet jų kokybe bei perspektyvumu. Ypatingai daug dėmesio sulaukė ir teisėjus savo išradimais nudžiugino sveikatos inovacijų takelio dalyviai, todėl svarstoma apie jo tęstinumą. Iš viso Kaune buvo pristatyti 49 projektai. Iš jų 17 programinės įrangos, 17 žaidimų, 7 techninės įrangos prietaisai bei 8 sveikatos sprendimų takelio projektai.
VšĮ „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos komanda „Startup Lithuania” per metus organizuoja ketverius „Hacker Games“ renginius. Jau trečią kartą „Hacker Games“ organizuojami kartu su KTU „Startup Space“ startuolių inkubatoriumi. Šių renginių tikslas – suburti įvairiausiomis technologijomis besidominčius ir technologijų srityje dirbančius profesionalus ir skatinti naujų technologinių sprendimų kūrimą. Artimiausias hakatonas šį pavasarį vyks Vilniuje.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno meras kreipėsi į pareigūnus: „Žalgirio“ pergalės turi teikti džiaugsmą, o ne susiskaldymą141
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis kreipėsi į teisėsaugininkus dėl praėjusio penktadienio incidento. ...
-
Kalėdiniai Kauno siurprizai: ir šventinis miestelis, ir susitikimai bei pramogos
Šventinė nuotaika Kaune jau skleidžiasi, Vienybės aikštėje papuošta kalėdinė miesto eglė kviečia susitikti, pabendrauti. Šalia įsikūrė ir smaližius viliojantys kupolai. Čia bus galima susitikti ir su Seneliu Kalėda. Se...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Ypatinga istorija: tėtis savo trimečiui sūnui padovanojo inkstą5
Kauno klinikose neeilinė sėkmės istorija – trimetis pacientas Matas sulaukė donorinio inksto, organo donoru tapo jo tėtis Edgaras. „Matukas tapo pirmuoju pacientu tiek Kauno klinikose, tiek Lietuvoje, kuriam esant tokio amžiaus inkstas buvo p...
-
Viena Kauno viešojo transporto stotelė pakeitė pavadinimą: kviečia pasinerti į Kalėdas15
Vienybės aikštėje įžiebus pagrindinę Kauno eglę, kauniečiai ir miesto svečiai kviečiami prisijaukinti šventinę nuotaiką. Kalėdinė eglė, mieste iškabintos dekoracijos eglučių alėjos – tik dalis šventinių staig...
-
Kas teršia Botanikos sodą?5
Kauniečiai susirūpino Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Botanikos sodo tvenkinyje esančia gorilos skulptūra, nuo kurios esą byra putplasčio gabalai, kurių gali priėsti ir gyvūnai. ...
-
LSMU Kauno ligoninė pradeda statyti Skubios pagalbos ir reanimacijos skyrių48
LSMU Kauno ligoninė gyvena atidarymo ir statybų nuotaikomis. Artimiausiu metu pradės veikti naujas Ortopedijos traumatologijos skyrius. Už jo prasideda naujojo korpuso statybos. Čia įsikurs modernus Skubios pagalbos ir reanimacijos skyrius. ...
-
J. Šmidtienė kviečia užsukti eglišakių: mielai pasidalintume su miestiečiais9
Kas nesulaukiate miškininkų akcijos, kai šie į miestą prieš Kalėdas atveža daugybę eglišakių, suskubkite jau šiandien į Senamiestį. ...
-
Kodėl stringa atliekų perdirbimas?5
Europos Komisija (EK) prieš Lietuvą pradėjo pažeidimo nagrinėjimo procedūrą, nes mūsų valstybė nepasiekė Atliekų pagrindų direktyvoje 2020 m. numatyto įsipareigojimo parengti pakartotinai naudoti ir perdirbti 50 proc. popieriaus, metalo, pl...
-
Savivaldybė ir ESO labiau derins veiksmus2
Kauno rajono savivaldybėje apsilankę AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovai su meru Valerijumi Makūnu ir kitais komandos nariais aptarė planus dėl naujų elektros linijų tiesimo, senų pašalinimo, elektromobilių įkrovos ...