Prie „Akropolio“ ir „Megos“, ir „Rimi“ reklama Pereiti į pagrindinį turinį

Prie „Akropolio“ ir „Megos“, ir „Rimi“ reklama

2009-03-18 16:51
Prie „Akropolio“ ir „Megos“, ir „Rimi“ reklama
Prie „Akropolio“ ir „Megos“, ir „Rimi“ reklama / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Reklama prie konkurento prekybos centro - normalus reklamos rinkos reiškinys, iššūkis konkurentui ar svetimų pirkėjų viliojimas?

Kaune, dar nespėjus atsidaryti „Akropoliui“, ant vieno Karaliaus Mindaugo prospekte sumontuotų reklamos stendų puikavosi kito prekybos milžino „Megos“ reklama. Vėliau net keturios šio prekybos ir laisvalaikio centro reklamos tarsi apjuosė „Akropolį“. Neseniai vieną stendą „Mega“ užleido „Rimi“ reklamai.

„Pirmąją mūsų prekybos centro reklamą Karaliaus Mindaugo prospekte pakabinome dar prieš „Akropoliui“ atsidarant. Sudarėme ilgalaikę sutartį su šio reklamos ploto nuomotoju. Lauko reklama pasirenkama, atsižvelgiant į automobilių ar pėsčiųjų srautus. Karaliaus Mindaugo prospekte šis srautas tikrai didžiulis, todėl reklamuoti šioje vietoje naudinga. Reklama gali būti ne tik prie konkurentų, bet ir kitose miesto vietose“, - paaiškino prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.

Kauno „Akropolio” valdytojas Vladimiras Kononenka portalui teigė, kad jam suprantamas kitų bendrovių noras reklamuotis ten, kur juos pamatys daugiausia kauniečių ir miesto svečių.

„Kauno „Akropolis“ pritraukia didžiausius mieste žmonių srautus, todėl suprantame, kodėl konkurentai stengiasi reklamuotis tokioje vietoje. Žiūrime į tai pozityviai, kaip į dar vieną patvirtinimą, kad „Akropolis“ įsikūręs tinkamiausioje vietoje ir tinkamiausiu laiku“, - tvirtino „Akropolio“ valdytojas.

Reklamos agentūros „Katos studija“ vadovas Mindaugas Žemaitis portalui svarstė, kad pagrindinė priežastis, kodėl prekybos centrai reklamuojasi prie konkurentų pastatų, ta, kad potencialus prekybos centro lankytojas yra potencialus visų prekybos centrų lankytojas.

„Jei pirkėjas ko nors neranda „Akropolyje“ ar jo netenkina kaina, jis ieškos tos prekės kitur. O čia prieš akis „Savo“ ar „Megos“ reklama. Lietuviai linkę lyginti ir rinktis. Norėdamas surasti palankiausią kainą pirkėjas gali išmaišyti visą miestą. Be to, versle reikia išnaudoti priešų klaidas. Konkurentų reklama prie tavo prekybos centro yra tavo klaida“, - reklamos abėcėlę vardijo „Katos studijos“ vadovas.

Pasak jo, logiškiausia būtų, jei prie „Akropolio“ reklamuotųsi tame prekybos centre esančios įmonės. „Tačiau, jeigu jos laiku nesuspėjo sudaryti sutarčių su nuomotojais, už akių jiems užbėga konkurentai“, - paaiškino M.Žemaitis.

Kaune reklamos plotų nuoma brangiausiai kainuoja centre įrengtuose stenduose. „Katos studija“ už mėnesį reklaminio ploto miesto centre prašo apie 2300 litų be PVM. Prie „Akropolio“ - viena brangiausių vietų. Čia reklamos plotus nuomoja reklamos agentūra „JCDecaux“.

Beje, reklama retkarčiais pritaikoma ir tiesiogiai, stengiantis nuvilioti klientus: prie įvažiavimo į restoraną „Legenda“ Šiaurės prospekte stende puikavosi kito restorano „Bajorkiemis“ reklama, kviečianti nemesti kelio dėl takelio. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų