Ant Panemunės tilto vėl atsivėrė senos žaizdos - pernykštės duobės, o seniai remontuoti tilto turėklai kelia nerimą pėstiesiems.
„Apie vis blogėjančią tilto būklę specialistai perspėjo jau ne kartą. Greitų permainų valdžia kol kas nežada. Pinigai švaistomi nereikalingiems projektams, o svarbiems tilto remonto darbams neatsiranda lėšų. Daugiau nei dešimtmetį kalbama apie būtiną jo rekonstrukciją, tačiau nieko nedaroma“, - piktinosi kaunietis Audrius.
Kovo mėnesį „Kauno dienos“ kalbintas asociacijos „Lietuvos keliai“ vykdomasis direktorius Sigitas Bublys teigė, kad nerizikuotų važiuoti Kaune Panemunės tiltu. „Ten tragiška padėtis“, - tąkart pabrėžė S.Bublys.
Daugiau nei dešimtmetį kalbama apie būtiną Panemunės tilto rekonstrukciją, tačiau nieko nedaroma. Šiais metais Kauno savivaldybės biudžete visiems mieste esantiems tiltams, viadukams ir estakadoms prižiūrėti skirta 100 tūkst. litų.
Dar 1996 metais „Kelprojektas“ buvo parengęs Panemunės tilto remonto projektą. Rekonstrukcija būtų kainavusi apie 5,6 mln. litų. Tuometinė miesto valdžia nieko nesiėmė, o tilto būklė vis blogėjo, darbų sąmata augo.
Praėjusių metų pabaigoje miesto savivaldybės taryba pavedė Komunalinio ūkio skyriui parengti dar vieną rekonstrukcijos techninį projektą. Tam reikalingi 2,5 mln. litų bus skirti tik 2010 m. Tiltu važiuojantiems miestiečiams belieka viltis, kad iki to laiko jis nenugarmės į Nemuną.
Kauno tarybos opozicija ne kartą buvo pareiškusi, kad naujo tilto statybą stabdo konservatoriai. Jiems daro įtaką Panemunės žemės sklypų savininkai. Kai kurie jų dažnai lankosi aukščiausių miesto vadovų kabinetuose.
Kaip skelbia miesto savivaldybė, Panemunės tilto rekonstrukciją numatoma pradėti 2010 metų antrojoje pusėje. Planuojama įrengti keturias eismo juostas, naują plienbetonio konstrukciją, paplatinti tilto atramas. Tilto ir gatvės ašis nebus keičiama, medžiai, patenkantys į tilto rekonstrukcijos darbų zoną, bus išsaugoti, o pašalintieji - atsodinti. Vykdant rekonstrukcijos darbus galimas dulkėtumas bus sumažintas laistant ardomas konstrukcijas ar kitais būdais, nurodytais techniniame projekte.
Rengiant techninį projektą numatytos konkrečios priemonės neigiamam poveikiui išvengti: bus išnagrinėtas poveikis Nemuno dugnui, parengtas saugotinų medžių ir krūmų želdinių, augančių ne miško žemėje, žiniaraštis, numatyta išsaugoti visus vertingus medžius. Taip pat turės būti išspręstas paviršinių nuotekų surinkimo, valymo ir išleidimo klausimas.
Panemunės tiltą per parą pervažiuoja apie 21,5 tūkst. automobilių.
Naujausi komentarai