- Jurgita Šakienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Į redakciją kreipėsi kaunietis, praėjusią savaitę tapęs nemalonaus įvykio SEB banko padalinyje Nemuno gatvėje, Kaune, liudininku.
„Atėjo labai garbaus amžiaus žmogus. Jis visiškai nieko nesusigaudė. Prašė pagalbos iš banko darbuotojų, bet jo neaptarnavo, nes nebuvo užsiregistravęs iš anksto. Pirmas dalykas, kuris krito į akis, banko darbuotoja labai nemandagiai su juo kalbėjo, dar ir toną pakėlė. Kai atėjo mano eilė, sakau, klausykit, matau, kad žmogiškumas visiškai išėjęs iš mados, ane? Galvojate, kad žmonės nebūtų užleidę senolio, nebūtų palaukę? Žmogų užrašė po savaitės. Darbuotoja aiškino, kad jos tik dvi dirba. Ką čia kalbėti… Klaiku buvo… Labai nemaloni situacija“, – kartėlį liejo kaunietis.
„SEB banko skyrių konsultantų darbe kartais pasitaiko atvejų, kai tenka bendrauti garsesniu nei įprastai balso tonu dėl klientų sveikatos būklės. Suprantame, kad stebėtojui iš šalies tai gali pasirodyti nemandagu. Apgailestaujame, jei taip nutiko ir jūsų minimu atveju. Užtikriname, kad klientas buvo mandagiai aptarnautas, jam pasiūlytas tinkamas vizito laikas ir išspręsti visi jam rūpimi klausimai“, – „Kauno dienai“ teigė banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė.
Kai atėjo mano eilė, sakau, klausykit, matau, kad žmogiškumas visiškai išėjęs iš mados, ane? Galvojate, kad žmonės nebūtų užleidę senolio, nebūtų palaukę?
Pasak jos, pastaraisiais metais klientų įpročiai ir elgsena smarkiai keitėsi: „Klientai įprato tvarkyti savo finansus nuotoliniu būdu arba banko skyriuje iš anksto suplanavę – taip klientai gali planuoti ir taupyti savo laiką, tiksliai žino, kiek jo reikės skirti konsultacijai banke, gali gauti išsamią jiems reikalingą informaciją“.
Anot atstovės, dabar klientai dažniausiai į skyrių registruojasi iš anksto, tačiau kritiniu atveju, pavyzdžiui, jei klientui reikia skubiai atsiimti mokėjimo kortelę, suteikiama galimybė atvykti gyvai, derinamas skubaus priėmimo banko skyriuje laikas. Kitu atveju, kaip teigė, pasiūlomas artimiausias klientui patogus laikas vizitui ir užregistruojamas.
„SEB banke turime patvirtintą Klientų patirties gidą – aptarnavimo standartus, kurių pagrindas yra sklandus bendradarbiavimas ir dėmesys klientui, profesionaliai teikiamos ir klientų lūkesčius atliepiančios paslaugos. Siekiame būti patikimu paslaugų teikėju, kuriame pozityvius santykius bet kokioje situacijoje. Kiekvienas SEB darbuotojas turi pereiti ir specialius mokymus, skirtus bendradarbiavimo su klientais įgūdžiams stiprinti.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno meras kreipėsi į pareigūnus: „Žalgirio“ pergalės turi teikti džiaugsmą, o ne susiskaldymą126
Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis kreipėsi į teisėsaugininkus dėl praėjusio penktadienio incidento. ...
-
Kalėdiniai Kauno siurprizai: ir šventinis miestelis, ir susitikimai bei pramogos
Šventinė nuotaika Kaune jau skleidžiasi, Vienybės aikštėje papuošta kalėdinė miesto eglė kviečia susitikti, pabendrauti. Šalia įsikūrė ir smaližius viliojantys kupolai. Čia bus galima susitikti ir su Seneliu Kalėda. Se...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Ypatinga istorija: tėtis savo trimečiui sūnui padovanojo inkstą5
Kauno klinikose neeilinė sėkmės istorija – trimetis pacientas Matas sulaukė donorinio inksto, organo donoru tapo jo tėtis Edgaras. „Matukas tapo pirmuoju pacientu tiek Kauno klinikose, tiek Lietuvoje, kuriam esant tokio amžiaus inkstas buvo p...
-
Viena Kauno viešojo transporto stotelė pakeitė pavadinimą: kviečia pasinerti į Kalėdas15
Vienybės aikštėje įžiebus pagrindinę Kauno eglę, kauniečiai ir miesto svečiai kviečiami prisijaukinti šventinę nuotaiką. Kalėdinė eglė, mieste iškabintos dekoracijos eglučių alėjos – tik dalis šventinių staig...
-
Kas teršia Botanikos sodą?5
Kauniečiai susirūpino Vytauto Didžiojo universiteto (VDU) Botanikos sodo tvenkinyje esančia gorilos skulptūra, nuo kurios esą byra putplasčio gabalai, kurių gali priėsti ir gyvūnai. ...
-
LSMU Kauno ligoninė pradeda statyti Skubios pagalbos ir reanimacijos skyrių48
LSMU Kauno ligoninė gyvena atidarymo ir statybų nuotaikomis. Artimiausiu metu pradės veikti naujas Ortopedijos traumatologijos skyrius. Už jo prasideda naujojo korpuso statybos. Čia įsikurs modernus Skubios pagalbos ir reanimacijos skyrius. ...
-
J. Šmidtienė kviečia užsukti eglišakių: mielai pasidalintume su miestiečiais9
Kas nesulaukiate miškininkų akcijos, kai šie į miestą prieš Kalėdas atveža daugybę eglišakių, suskubkite jau šiandien į Senamiestį. ...
-
Kodėl stringa atliekų perdirbimas?5
Europos Komisija (EK) prieš Lietuvą pradėjo pažeidimo nagrinėjimo procedūrą, nes mūsų valstybė nepasiekė Atliekų pagrindų direktyvoje 2020 m. numatyto įsipareigojimo parengti pakartotinai naudoti ir perdirbti 50 proc. popieriaus, metalo, pl...
-
Savivaldybė ir ESO labiau derins veiksmus2
Kauno rajono savivaldybėje apsilankę AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovai su meru Valerijumi Makūnu ir kitais komandos nariais aptarė planus dėl naujų elektros linijų tiesimo, senų pašalinimo, elektromobilių įkrovos ...