Chaosą „Ignityje“ sukėlė neveikiantys telefonai

Pirmadienį portalo kauno.diena.lt skaitytoja pasidalijo nepavydėtina situacija, kurią užtiko apsilankiusi bendrovės „Ignitis“ klientų aptarnavimo centre. 

Ilgos eilės, laukti reikia lauke ant saulės, be to, žmonės pasimetę. Dėl laukimo ir įtampos ne vienas blogai pasijuto, prireikė ir medikų. 

Kaunietė atsiuntė vaizdo įrašą, kuriame matosi, kaip medikai teikia pagalbą blogai besijaučiančiai moteriai. Ir tai ji, pasak, pašnekovės, ne vienintelis tądien susmukęs asmuo, neatlaikęs ilgo laukimo eilėje tokiomis sąlygomis.

„Taip, čia Petrašiūnuose“, – sakė kaunietė, sugluminta to, ką išvydo vizito T. Masiulio g. esančiame didžiausio elektros ir dujų tiekėjo Lietuvoje bendrovės „Ignitis“ kontaktiniame aptarnavimo centre metu.

Aš išprotėčiau tos konsultantės vietoje. Ji dirba auksinį darbą. O babytė panikoje, kad negali susimokėti.

Jai pačiai į centrą prireikė, nes niekaip kitaip nepavyko išsiaiškinti dėl įsivėlusios klaidos iš „Igničio“ pusės.

Dauguma kitų klientų, stovėjusiųjų eilėje, moters manymu, atginė panika ir bejėgiškumas dėl besikeičiančios tvarkos, kai privaloma pasirinkti elektros tiekėją ir atlikti nemažai formalumų. Visa tai galima padaryti elektroniniu būdu, tačiau nemažai daliai žmonių elektroninės paslaugos yra sunkiai prieinamos, per sudėtingos naudotis, baiminamasi, ką nors ne taip suspaudyti.

Skaitytojų nuotr.

„Igničio“ atstovai dirba, bet jų – per mažai tokiai masei žmonių aptarnauti. Visuomenėje pasėta tokia panika, daug nežinomybės, ką ir kaip pasirinkti. Ypatingai senoliams. Žmonės tapo reformų įkaitais. Reikalingi asistentai, pagalba sutvarkyti tokius dalykus, o jie priverčiami stovėti dvi valandas lauke. Bandė skambinti telefonu, bet sako, kad niekaip neprisiskambina. Prastovi tas dvi valandas, o jam atstovė sako: taigi jums duotas telefono numeris, skambinkit. Kita babytė, atstovėjusi verkšlendama guodžiasi, kad surinkus turimą „Igničio“ telefono numerį jai sako, kad tokio numerio iš viso nėra. Darbuotoja, pastatyta aiškintis su klientais, prašo jos parodyti, kaip rinko numerį. Pasirodo, babytė prieš 370 neįvesdavo „+“. Aš išprotėčiau tos konsultantės vietoje. Ji dirba auksinį darbą. O babytė panikoje, kad negali susimokėti“, – kalbėjo moteris. 

Ji sakė, kad neįmanoma nepajausti, jog „visuomenėje pasėtas baisus, tragiškas nerimas“. „Ypač vyresnio amžiaus žmonėms reikalingi kažkokie sprendimai, pagarba jiems, negalima jų palikti likimo valiai. Įmonės, kurios nori parduoti savo paslaugas, tegul vaikšto su savo kompiuteriais ir padeda klientams“, – negalėjo likti abejinga kaunietė.

Stop kadras

Visos kaltės bendrovei ji neverčia. Ne „Ignitis“ sukūrė tokią įtampos pilną ir painią situaciją, kad privalomai reikia kažką rinktis, deklaruoti. „Sako, žmonės patys kalti, nes daug laiko turėjo iki termino. Palaukit, o jūs savo senelių neturit? Buvo laiko ir sugalvoti, kaip padėti paprastiems žmonėms susigaudyti situacijoje, palengvinti jiems pasirinkimą. Ne visi ir jauni sugeba ir nori gilintis į elektros rinką, palyginti tiekėjų siūlomas paslaugas, įvertinti kainas. Žmonės bijo apsirikti. Kodėl tos reformos žmones taip turi išbalansuoti ir sukelti tokį stresą?“ – teigė kaunietė.

Ir pateikė pavyzdį: „Vieną babytę, kurią paramedikai iš „Igničio“ nusprendė vežti į ligoninę, sako: „Dieve, Dieve, aš dar nesusitvarkiau reikalų čia, kas dabar bus? Didžiulė baimė“, – užjautė nesusigaudančius situacijoje žmones moteris.

„Igničio“ Ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė pakomentavo situaciją.

Prašo kreiptis į vaikus, kaimynus, gimines ar artimuosius, kurie per porą minučių padėtų deklaruoti skaitiklio rodmenis „Ignitis“ savitarnoje.

„Labai atsiprašome klientų, kurie šiomis dienomis klientų aptarnavimo centruose laukia eilėse. Mėnesio pabaiga, todėl visuose „Ignitis“ klientų aptarnavimo centruose gerokai išaugę klientų srautai, nes žmonės, kurie nesinaudoja „Ignitis“ savitarna, suskubo deklaruoti skaitiklių rodmenis. O liepos 25 d. dar buvo sutrikęs ir telefono linijos veikimas, kuriuo galima deklaruoti skaitiklio rodmenis, dėl to pareigingi mūsų klientai užplūdo klientų aptarnavimo centrus“, – aiškino atstovė. 

Ji teigė, kad klientų aptarnavimo centruose dirbama visu pajėgumu, bendradarbiaujama su telefono ryšio paslaugas bendrovei teikiančiais partneriais, aktyviai sprendžiama ši ryšio sutrikimo problema. „Nepaisant to, klientams tenka palaukti ir ilgiau nei valandą“, – neslėpė L. Beganskienė.

Skaitytojų nuotr.

Klientų, kurie negali deklaruoti skaitiklio rodmenų „Ignitis“ savitarnoje, nes nemoka ar nepasitiki savo skaitmeniniais gebėjimais, prašo „kreiptis į vaikus, kaimynus, gimines ar artimuosius, kurie per porą minučių padėtų deklaruoti skaitiklio rodmenis „Ignitis“ savitarnoje“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

kaunietė

kaunietė portretas
Ką veikia Raskevičius? Kodėl nepiketuoja prie Igničio dėl pažeidžiamų, tiesiog žlugdomų vyresniųjų žmonių? Prieš rinkimus atsimins?

Avinukai!

Avinukai! portretas
Jus patys atejote i skerdykla! Sava valia,o ne atvare kas. Tai ir elgiasi su avinais atitinkamai!

G

G portretas
Rodmenis "galima" deklaruoti telefonu. Pabandykit prisiskambinti. O aptarnavimo centrus visur panaikino, nereikia, pripras baudžiauninkai.
VISI KOMENTARAI 35

Galerijos

Daugiau straipsnių