Ilgai rinktas ir tobulintas prekės ženklas charakterizuos atnaujintą „Megą“, kuri netrukus savo pirkėjus pakvies į gerokai didesnį ir gausesnį parduotuvių, paslaugų bei laisvalaikio praleidimo galimybių centrą. Didžiąją dalį, apie 60 procentų, plėtros etape pastatyto nuomojamo ploto sudarys mados segmento prekių parduotuvės. Likusiame plote jau kuriasi nauji restoranai, didžiausias Baltijos šalyse sporto ir sveikatingumo centras, vaikų pramogoms ir edukacijai skirtas centras.
Pasak „Megą“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovės Rasos Vyšniauskienės, naujas prekės ženklas yra neatsiejama ir itin svarbi besiplečiančios „Megos“ įvaizdžio dalis.
„Per daugiau nei dešimt metų pasikeitė ir pirkėjų elgsena, ir jų poreikiai. Todėl keičiamės ir mes, investuodami į plėtrą. Norime, kad naujasis prekės ženklas būtų ne tik siejamas su naujo etapo pradžia bei keltų pozityvias emocijas, bet ir atspindėtų mus kaip šiuolaikišką ir modernų prekybos ir laisvalaikio centrą visai šeimai“, – pabrėžia R. Vyšniauskienė.
Jau netrukus bus atidaryta nauja erdvi „Megos“ daugiaaukštė automobilių parkavimo aikštelė, o lapkričio pabaigoje duris atvers šiuo metu patalpas įsirenginėjantys naujieji plėtros dalies įkurtuvininkai. Po metus trukusių darbų „Mega“ taps didžiausiu vidurio Lietuvoje prekybos ir laisvalaikio centru. Čia įsikurs daugiau nei 70 naujų parduotuvių, restoranų, paslaugų ir pramogų operatorių. Prekybos centro plotas padidės 40 procentų – iki 102 tūkst. kv. metrų. Į baigiamą įgyvendinti centro plėtros projektą investicijų bendrovė „Baltic Shopping Centers“ investuoja 47 mln. eurų.
Naujausi komentarai