Atsigauna ir Kauno oro uostas

  • Teksto dydis:

Rugsėjį Lietuvos oro uostai aptarnavo 326 tūkst. keleivių –  tris kartus daugiau nei pernai pirmąjį rudens mėnesį. Tai yra maždaug pusė to keleivių srauto, kuris buvo 2019-aisiais prieš prasidedant pandemijai, kai rugsėjį skraidinta 603 tūkst. keleivių.

„Aviacijos srautai grįžta pagal optimistinį scenarijų ir tikrai tuo džiaugiamės. Palyginti su priešpandeminiu lygiu, keleivių srautas jau pasiekė 54 proc., tai atitinka Europos oro uostų vidurkį. Bendrame šio rugsėjo kontekste reikia įvertinti, kad rekonstrukcijai buvo visiškai uždarytas Palangos oro uostas, o tai irgi mažino bendrą viso tinklo keleivių srautą“, – sako Lietuvos oro uostų Aviacinių paslaugų skyriaus vadovas Aurimas Stikliūnas.

Didžiausia dalis keleivių – daugiau kaip 258 tūkst. – aptarnauta Vilniaus oro uoste, o Kauno oro uoste rugsėjį aptarnauta beveik 65,7 tūkst. žmonių.

Šiuo laikotarpiu fiksuota ir gerokai išaugusi skrydžių pasiūla. Skaičiuojama, kad šalies oro vartuose bendrai vyko 30 proc. daugiau skrydžių nei prieš metus – 3,8 tūkst., palyginti su 2,9 tūkst. Ypač greitai atsigauna Kauno oro uostas, kuris rugsėjį aptarnavo 777 skrydžius – vos 6,5 proc. mažiau nei 2019 m., kai aptarnauti 831 skrydis.

„Stebime ganėtinai staigų atsigavimą, kuris itin paspartėjo trečią šių metų ketvirtį, visoje Europoje pradėjus vienodinti reikalavimus keliaujantiems. Svarbu ir tai, kad tradicinių vežėjų apkrova pasiekė 56 proc., žemų sąnaudų oro bendrovių – 67 proc., vadinasi, kad sparčiai artėjame prie prieš pandemiją buvusios apkrovos, kai jie siekė 80–90 proc.“, – sako A.Stikliūnas.

Planuojama, kad ketvirto ketvirčio rezultatai dar pagerins metinius rezultatus, mat vėl pradės veikti Palangos oro uostas, taip pat padaugės skrydžių krypčių, kai kurios jų bus visiškai naujos.

Šiuo metu iš Lietuvos oro uostų skrydžiai vykdomi 75 kryptimis, 10 proc. daugiau nei pernai rugsėjį. Iki metų pabaigos planuojama pradėti dar apie devyniolika krypčių.

Iš Kauno oro uosto iki metų pabaigos planuojama pradėti skrydžius net aštuoniomis naujomis kryptimis į Alborgą, Madridą, Malagą, Mančesterį, Helsinkį, Geteborgą, Stokholmą ir Budapeštą.

Taip pat auga per Lietuvos oro uostus gabenamų krovinių skaičius. Rugsėjį skraidinta 1 779 t krovinių – 4 proc. daugiau nei pernai ir net 16 proc. daugiau nei 2019 m.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Audrius

Audrius portretas
Gsila,kad į Milaną nebedkrrnda

VM

VM portretas
Labiausiai gaila, jog neliko skrydžių iš Kauno į Frankfurtą Haną. Būdavo skrenda pilnas lėktuvas, Deja, dabar tenka skristi ir parskristi į Vilnių.

turistas

turistas portretas
ir greičiau sugrąžinkit LOT rytinius ir vakarinius skrydžius KUN-WAW-KUN. per Varšuvą būdavo gan neblogai bet kur nusigaut, tik reikdavo kainų akcijos sulaukt. kažkada iš Danijos skridau tai su LOT per Varšuvą į Kauną gavosi pigiau, nei tiesioginis wizzair iš ten pat į VNO. jau nekalbu kad dar 100km parvažiuot
VISI KOMENTARAI 6

Galerijos

Daugiau straipsnių