Po vienu stogu sukvietė virtuvės šefus iš visos Lietuvos

  • Teksto dydis:

"Mėgaukitės!" – šis žodis itin dažnai skambėjo bendrovės "Mantinga" veiklos dvidešimtmečio renginyje. Duonos, užkandžių ir šaldytų duonos gaminių lyderė savo klientams ir ištikimiems partneriams šia proga pasiūlė įmantraus gaminių pateikimo, receptų, interpretacijų ir improvizacijos šou.

Duonos reikia visur

Simboliška, kad švęsti bendrovė kvietė kovo 20-ąją – Laimės dieną. Kauno "Žalgirio" arenoje įsikūrusiame restorane "Sala" susirinkę bendrovės atstovai ir jos klientai mėgavosi geru maistu ir netradiciniu jo pateikimu. Garsus virtuvės šefas Ruslanas Bolgovas siūlė įvairių užkandėlių su "Domipan" duonelėmis, derindamas saldų ir aštrų skonį. Pavyzdžiui, ant duonos traškučių su ožerškio uogomis ir medumi jis siūlė tepti džiovintų figų ir svogūnų džemą. Besiruošdamas renginiui, R.Bolgovas prisipažino tris mėnesius eksperimentavęs su "Domipan" duona – ieškojęs geriausių skonių derinių. "Tiesiog duonos šiais laikais nebūna. Mes savo eksperimentais galime padėti žmonėms pasirinkti, koks produktas su kuo geriausiai dera. Juk mes esame skonio detektyvai", – tvirtino R.Bolgovas. Pasak jo, duona – visiškai nepasenęs ir neatgyvenęs produktas. Priešingai – ji yra ir bus naudojama daug kur. "Žiūrėkite, ir salotos, ir trintos sriubos, ir desertai – dažnai su duona ar jos gaminiais, pavyzdžiui, džiūvėsėliais", – vardijo virtuvės šefas.

Ruslanas įsitikinęs: "Maistas turi būti apgaulingai paprastas, jaudinamai skanus ir nepriekaištingai patiektas." Šių taisyklių jis laikėsi ir pristatydamas savo sukurtas užkandėles.

Atskira programa buvo skirta itališkiems makaronų produktams ir jų patiekalams pristatyti. Itališkus makaronus, kurių, kaip ir duonos, galima rasti kiekvienuose namuose, pristatė "Surgital" virtuvės šefai Anacleto Cavina ir Max Basso. Šių metų kulinarines tendencijas ir naujus receptus pristatė maisto magas, "Virtuvės mitų griovėjų" (VMG) lyderis Alfas Ivanauskas.

Nemąstyk iki lubų, mąstyk iki dangaus.

Kūrybiškiausi duonininkai

Lietuvos restoranų vyriausiųjų virėjų ir konditerių asociacijos vykdomoji direktorė Jūratė Mikalkėnienė paneigė mitą, kad restoranų virtuvių šefai įtariai žiūri į šaldytą produkciją: "Šiais laikais egzistuoja įvairios pasirinkimo galimybės, meniu – labai platus. Virtuvės šefai, efektyvindami savo darbą ir galvodami apie skonį, atsirenka, kur naudoti šviežius produktus, kur – kokybišką šaldytą produkciją, visa tai sujungiant." Pasak jos, virtuvės šefai domisi "Mantingos" produkcija, jų naudojamomis inovacijomis ir šiuolaikiniais skoniais.

Šventinis renginys neatsitiktinai pavadintas "Nemąstyk iki lubų, mąstyk iki dangaus". "Mes pasaulyje žinomi kaip vieni iš kūrybiškiausių duonininkų. Mūsų gaminiai tarptautinėse maisto parodose ne kartą buvo pastebėti ir pripažinti kaip rinkos inovacijos. Nemąstyk iki lubų, mąstyk iki dangaus – bendrovės savininko vizitinė kortelė ir nerašyta bendrovės "Mantinga" darbuotojų taisyklė. Mes klientams norime ne tik sukurti ir pasiūlyti produktų, bet ir pasidalyti idėjomis", – paaiškino bendrovės generalinio direktoriaus pavaduotojas rinkodarai ir pardavimui Mantas Agentas.

Stebuklus kuria kartu

UAB "Mantinga" nuo pat savo istorijos pradžios buvo stereotipų ir tradicinės duonininkystės laužytoja. Kai 1998-aisiais įmonė pradėjo veikti, šaldyti produktai Lietuvoje atrodė visiška naujovė. Žmonėms pažįstama buvo tik tradicinė duonininkystė. Manė, kad šviežias produktas yra tik tas, kurio tešla sumaišoma čia ir dabar, ir iš karto iškepama. Daugelis sunkiai įsivaizdavo, kad šaldytas produktas gali būti šviežias. Bendrovės savininkas Klemencas Agentas yra prasitaręs, kad, vos pradėjus veiklą, teko išgirsti ir pašaipių replikų: "Jis ruošiasi pardavinėti duonos akmenis ir galvoja, kad tai bus sėkmingas verslas?"

Marijampolėje įsikūrusi bendrovė sėkmingai vysto verslą ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų – savo gaminius eksportuoja į 35 pasaulio šalis. "Vadinasi, "Mantinga" – ne tik Lietuvos Sous Chef (liet. – virtuvės šefo pagalbininkas), bet viso pasaulio šefų pagalbininkai. Jais mes esame ne tik kurdami inovatyvius produktus, kurie padeda sutaupyti laiką ir palengvina gaminimo procesą. Mes pagalbininkais tampame ir pateikdami idėjas, kaip net paprasčiausius, kasdieniškiausius produktus kilstelėti į aukštesnį lygį", – kalbėjo "Mantingos" naujų produktų vystymo vadovė Ramunė Puzinienė.

K.Agentas dėkojo visiems susirinkusiesiems. "Įmonės viduje save dažnai vadiname šeima. "Mantinga" šeima. Tačiau mūsų šeima – ne tik darbuotojai, mūsų šeima ir jūs – kiekvienas klientas ir partneris. Ačiū, kad šią mums svarbią dieną buvote kartu, nes jūs ir mes – pasakų ir stebuklų kūrėjai. Mūsų technologai sukuria gaminius, o dėl jūsų, virtuvės šefai, meilės ir šilumos, improvizacijų ir nesibaigiančių interpretacijų gaminiai įgauna naujas formas, skonius ir virsta meno kūriniais", – sakė akcininkas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių