Dėl techninio sutrikimo populiari internetinės telefonijos paslauga „Skype“ dešimtis milijonų vartotojų visame pasaulyje trečiadienį paliko be ryšio.
Įspėjama, kad kai kurie jos vartotojai gali neprisijungti prie „Skype“ tinklo ir ketvirtadienį. Tačiau palaipsniui darbas atnaujinamas.
Trečiadienį vakare milijonai „Skype“ vartotojų negalėjo prisijungti prie savo paskyros, o kitų pokalbiai nutrūko be jokio perspėjimo, praneša „ZDnet News“. Svetainės žiniomis trečiadienio vakarą per pusvalandį aktyvių „Skype“ vartotojų skaičius nukrito nuo 21 mln. iki 12,5 mln.
„Kai kuriems iš jūsų gali kilti problemų prisijungiant prie „Skype“. Mes nagrinėjame problemą ir atsiprašome už iškilusius bendravimo trukdžius“, - sakoma oficialiame „Skype“ mikrotinklaraštyje „Twitter“ portale.
Globalaus „Skype“ gedimo priežastis bendrovės šiame pranešime nenurodoma. Pranešama, kad dėl jo daugiausia problemų kilo „Skype“ vartotojams Europoje ir Šiaurės Amerikoje.
Naujausiais duomenimis „Skype“ funkcionavimas daugumai vartotojų yra atstatytas, o šis gedimas kilo dėl vadinamųjų „supermazgų“ – kompiuteriai, kurie veikia kaip „Skype“ telefonų knygos – atsijungimo. Šie „supermazgai“ užtikrina dviejų „Skype“ tinklo vartotojų susijungimą, sakoma oficialiame bendrovės tinklaraštyje.
„Normaliomis aplinkybėmis yra didelis kiekis prieinamų „supermazgų“. Deja, šiandien dauguma jų atsijungė, su šia problema susidūrė įvairių „Skype“ versijų vartotojai“, - rašoma tinklaraštyje.
„ZdNet“ cituoja bendrovės atstovą, tvirtinusį, kad „Skype“ inžinieriai kaip galėdami greičiau kūrė naujus „supermazgus“, todėl „Skype“ veikla per kelias artimiausias valandas palaipsniui atsistatys.
Šis „Skype“ „lūžis“ yra pats didžiausias nuo pat 2007 m. rugpjūčio, kuomet „Skype“ neveikė net dvi dienas. Tą sykį sutrikimo priežastis buvo „Windows“ OS atnaujinimas, dėl kurio milijonai kompiuterių visame pasaulyje persikrovinėjo, kad būtų galima užbaigti programinės įrangos diegimo procesą, skelbia „eWeek.com“.
Atsiprašė vartotojų už trukdžius
Bendrovė sulaukė skundų iš Japonijos, Europos ir Jungtinių Valstijų.
„Skype“ nebuvo patyrusi didelių trukdžių nuo 2007 m.
„Mes labai rimtai reaguojame į tokius teikiamų paslaugų trukdžius ir atsiprašome už vartotojų patirtus nepatogumus“, - sakė „Skype“ generalinis direktorius Tony Batesas.
T. Beitsas paaiškino, kad trečiadienį vartotojai buvo automatiškai atjungiami nuo „Skype“ programos, nutrūkdavo telefoniniai pokalbiai.
Jis apskaičiavo, kad dėl trukdžių bendrovė neteko apie 10 mln. telefoninių pokalbių.
Naujausi komentarai