„Acer“ pasinaudojo pigiųjų kompiuterių populiarumu

Mažųjų ir pigiųjų nešiojamųjų kompiuterių populiarumas padėjo Taivano kompiuterių gamintojai „Acer“ auginti savo rinkos dalį.

Tyrimų kompanijos „Gartner“ duomenimis, šiuo laikotarpiu pagal kompiuterių rinkos dalį „Acer“ Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione netgi aplenkė pasaulinę lyderę „Hewlett-Packard“ (HP). Pasaulinis kompiuterių pardavimas augo 15 proc. Tam irgi daug įtakos turėjo mažieji nešiojamieji kompiuteriai, vadinami „netbook“, kurių ekrano įstrižainė neviršija 10 colių (25,4 cm), o kaina dažniausiai yra mažesnė nei 500 dolerių (1270 litų).

„Gartner“ duomenimis, „netbook“ kompiuteriai sudaro mažiau nei 5 proc. visos kompiuterių rinkos, tačiau yra linkusi sparčiai augti.

Pasaulinėje rinkoje lyderio poziciją, su 18,4 proc. rinkos dalimi išlaikė HP, antroje pozicijoje liko „Dell“ su 13,6 proc., o „Acer“ dalis, palyginti su praėjusiais metais, šoktelėjo nuo 9,7 iki 12,5 proc.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių