Protestų bangą tolimojoje Australijoje sukėlė informacija apie per daug atviras Rusijos oro bendrovių reklamas.
Vietinės stiuardesės atkreipė dėmesį į internetu plūstančius pranešimus, esą „Aeroflot“ pristatė kalendorių su visiškai „plikų“ stiuardesių nuotraukomis. Žurnalas „Avianova“ žengė dar toliau – plačiąją auditoriją šokiruodamas vaizdo reklama su pusnuogėmis mergaitėmis. Svarbu tai, kad apie „Aeroflot“ kalendorių savo forume pasakoja tik neįvardinti oro linijų bendrovės darbuotojai – bendrovė oficialiai atsisakė prieštaringos reklamos.
Pareiškimai esą skandalingos nuotraukos tikrai priklauso „Aeroflot“, daugelį supainiojo. RB.ru susisiekė su bendrovės atstovais išmokti oficialią poziciją dėl kalendoriaus turinio.
„Oficialiai pareiškiu, kad visi interneto pranešimai yra klaidingi. „Aeroflot“ niekada neplanavo parengti kalendoriaus tokia tematika“, - paaiškino kompanijos Ryšių su visuomene departamento direktorius Olegas Michailovas. - Manome, kad šios nuotraukos niekina bendrovės ir jos darbuotojų garbę“.
– Australijos stiuardesės: Rusijos reklamos rengėjai provokuoja keleivius priekabiauti. |
---|
Nepatvirtintais duomenimis, „Aeroflot“ „plika“ fotosesija vyko gegužę oro bendrovės aviacijos technikos centro angare.
Šis kalendorius – VIP-klientams, nurodo atviras interneto laikraštis Forum-msk.ru – tai novatoriškas praėjusių metų balandį pradėjusio dirbti „Aeroflot“ generalinio direktoriaus Vitalijaus Saveljevo rinkodaros sprendimas.
„Pirmąkart pasaulyje stiuardesė apnuogino ne tik veidą, bet ir likusį kūną, sau ant galvos pasilikdama tik raudoną kepuraitę... Bendrovės erotinio kalendoriaus atsiradimą galima vertinti kaip seksualaus aptarnaujančio personalo būvimą“, - sako leidinio žurnalistas.
Palydovių uniforma apsiriboja privaloma raudona kepuraite, o esant reikalui, papildoma baltomis pirštinėmis arba raudonais aukštakulniais. „Šitaip aprengtų stiuardesių niekur kitur pasaulyje oro bendrovės dar nepristatė“, - nurodo ekspertai.
Vienas Aeroflot" darbuotojų forume pateikė daugiau detalių:
Techninio personalo, dirbusio gegužės 18 d. 2 angare žodžiais, filmavimą prižiūrėjo „A-330“, kurie jau ryte perspėjo, kad 11-15 val. vyks fotosesija ir liepė netrukdyti... Žinoma, kai tik vyriška komanda pamatė visiškai apsinuoginusią merginą, kilo didelis susidomėjimas „kūrybos procesu“. Šalia esančių cechų darbuotojai iš tolo įamžino nepamirštamą meninį reginį savo mobiliaisiais telefonais ... Kai smalsuolių atsirado per daug, pasipiktinęs fotografas priėjo prie technikų ir paprašė palikti angarą pareikšdamas, "Jūs trukdote merginai dirbti". Tačiau angaro darbuotojai nenusileido, aiškindami, kad darbo metu negali palikti darbo vietos, motyvuodami pamainos pasikeitimu ir planiniu remontu. Fotografas nurodė, kad viskas buvo susitarta su pirmojo direktoriaus pavaduotojo padėjėju A.B. Skačkovu. |
---|
Dėl skandalingos fotosesijos oro bendrovės vadovybė ne iškart pateikė savo argumentuotą poziciją. Forume paviešintos ištraukos iš „Aeroflot“ laiško, pasirašyto Aleksandro Vasiljevičiaus Čirkovo vardu. Jis teigė, kad forume nelegaliai panaudotos nuotraukos, priklausančios UAB „Aeroflot“, nelegaliai esą naudoti ir modeliai bei fotografas, kurie nėra davęs savo sutikimo informacijos pateikimui šioje svetainėje“ Pagal Čirkovo reikalavimas buvo įvykdytas ir nuotraukos iš forumo ištrintos, tačiau iki tol jos jau spėjo „apsilankyti“ kitose interneto svetainėse. Tuomet šios minties atsisakę oficialūs asmenys nurodė Michailovui kategoriškai paneigti bet kokius „Aeroflot“ kalendoriaus ryšius.
Paklaustas, kaip mergina ir fotografas atsirado orlaivio ir angarų teritorijoje, ir dar su nauja skrydį aptarnaujančių įmonių uniforma, Olegas Michailovas atsakė, esą pastaruoju metu fotografai bei reklamos agentūros dažnai kreipiasi su prašymais atlikti fotosesijas „Aeroflot“ angaruose ir lėktuvuose. „Šio fotografo užduotyje buvo nurodyta, kad jo fotosesijoje svarbu parodyti šiuolaikinio orlaivio vidaus interjerą. Apie erotinius kadrus mes nieko nežinojome“, - sakė oro vežėjo atstovas. – Šiuo metu dėl vaizdų atsiradimo fakto atliekamas vidaus tyrimas.
„Kol kas oficialus tyrimas nedavė jokių svarių rezultatų, o „Aeroflot“ merginų ir pilotės nuotraukos virusų greičiu toliau plinta internete", - nurodo informacinė-analitinė agentūra „Aviaport“.
Kukliai pasielgė oro bendrovė „Avianova“, kuri nufilmavo vaizdo klipą su lėktuvą erotiškai plaunančiomis aukštakulniais mūvinčiomis merginomis.
Jų teigimu, tokios reklaminės kampanijos provokuoja keleivius priekabiauti prie palydovių, praneša news.com.au.
Erotinės reklamos kampanijos – įžeidžiančios ir keliančios grėsmę aptarnaujančiam nersonalui. „Tokios provokuojančios reklamos technologijos pasinaudojant orlaivių palydovių kūnu, yra neleistinos tiek Australijoje, tiek bet kur kitur“, nurodo Australijos palydovų asociacijos sekretorė Jo-Ann Davidson. Ji pateikė skundą Tarptautinės transporto federacijos Civilinės aviacijos skyriui.
Reikia nepamiršti, kad „erotinės“ nuotaikos „klampina“ ne tik Rusijos oro vežėjai. Tuo smaginasi ir Naujoji Zelandija – Austalijos kaimynė.
Oro bendrovė „Air New Zealand“ parengė vaizdo medžiagą apie saugos priemonių laikymąsi skrydžių metu, kurioje keleiviams duodantys nurodymus pilotas ir įgula yra be drabužių. Esą šitaip kompanija viliasi, kad filmas privers net labiausiai neatsakingus keleivius atkreipti dėmesį į saugos reikalavimus. Apnuoginti instruktorių kūnai „nutepti“ įprasta jų uniformos spalva.
Klipas "Nuogi saugumo pagrindai" trunka 3 minutes 28 sekundžių, bei 45 sekundžių televizijos reklama, kaip pranešama, privertė keleivius įsitverti savo mini televizorių.
Kiekvienas klipas buvo nufilmuotas per dieną ir atsiėjo tik 10-15 proc. svarbiausių prekybos įmonių (brand) tradicinės reklamos vertės.
Tačiau įgulos nariams dalyvavimas reklamoje tapo rimta problema ir lojalumo savo įmonei patikrinimu. Už šį darbą jie negavo pinigų – paprasčiausiai atsidūrė dėmesio centre.
„Air New Zealand“ ne pirmą kartą dėmesiui pritraukti panaudoja nuogą personalą. Ne per seniausiai rinkodaros kampanijos šūkiu „Mes neturime ko paslėpti“ geriausi oro bendrovės darbuotojai, įskaitant vykdantįjį vadovą Robą Fyfe, taip pat buvo pasirodę beveik nuogu – su dažytais kūnais.
Yra ir kitų pavyzdžių. Pavyzdžiui, Airijos „Ryanair“ garsėja savo atvirais kalendoriais ir dėl to kritikuojama kelerius metus.
Štai kompanija „Spirit Airines“ paradė moterų nuotraukų iš maudynių paplūdimyje, kurios buvo išsitepusios nafta, su šūkiu: „Tikrinkite, ar mūsų paplūdimiuose nėra naftos“. Ji buvo kaltinta pasityčiojimu iš ekologinės nelaimės Meksikos įlankoje.
Naujausi komentarai