Lietuvių dizaineris atrado neužpildytą nišą Pereiti į pagrindinį turinį

Lietuvių dizaineris atrado neužpildytą nišą

2017-01-31 07:51 kauno.diena.lt inf.

Šiandien internetas ir socialiniai tinklai skendi moteriškų drabužių pasiūloje ir gausybėje stiliaus naujienų. Tačiau vyrams verslo drabužius dažniau tenka užsakinėti iš užsienio ar tenkintis masinės produkcijos pasiūla. Pastebėjęs, kad daugelis Lietuvos dizainerių koncentruojasi į moterų madą, dizaineris Kęstutis Lekeckas pristatė naują vyriškų drabužių prekės ženklą „Harmman“.

Individualumas verslo aprangoje

Gerą dešimtmetį vyrai ėmė stipriau domėtis savo įvaizdžiu ir aprangos detalėmis, jiems įdomu turėti kažką naujo savo garderobe. Tačiau, Lietuvoje labai trūksta kūrėjų ar parduotuvių vyrams, ieškantiems oficialaus stiliaus drabužių.

Surasti tinkamus drabužius sudėtingiausia vyrams, užimantiems aukštas pareigas ar besisukantiems verslo srityje. Pastarųjų etiketas reikalauja tam tikro aprangos stiliaus (business traditional, business casual, black tie, mainstream business casual ir kt.). Visgi tai, kas lengvai randama masinės pasiūlos parduotuvėse, liūdina, kadangi pasirinkimas labai ribotas.

Dizaineris užsimena, kad būtent todėl net ir griežtos klasikinės linijos drabužiuose reikia ieškoti išskirtinių akcentų. Savo kolekcijoje dizaineris pristato klasikinės linijos švarkus, kelnes, paltus, marškinius, megztinius bei kitus aksesuarus, papildytus moderniomis interpretacijomis, tokiomis kaip užapvalintos linijos, netradicinis proporcijų derinimas (pavyzdžiui, ilgesnės antkišenės) ar net subtilūs Baltų kultūros elementai.

Lietuviai išlieka santūrūs

Didžioji dalis Lietuvos vyrų mėgsta rinktis saugius variantus, tačiau tai nereiškia, jog lietuviai neturi mados suvokimo ar skonio. Vietoje rėkiančių spalvų ar iššaukiančių detalių, lietuviai paprastai lieka ištikimi santūrumui ir solidžiam įvaizdžiui. Taip yra dėl to, kad ne visose situacijose vyras gali laisvai reikšti savo fantaziją per aprangą, yra tam tikri įpareigojantys dalykai ir susiformavęs aplinkinių mentalitetas, taip pat aprangos etiketas. Mada daro stiprią įtaką ne tik moterims, bet ir vyrams. 

Remiantis šiuolaikinio vyro filosofija, kolekcija sukurta ne tik dalykiškiems, bet ir aktyviems, skubantiems vyrams. Vyrams svarbu ne kiekybė, o kokybė, tad spintoje visada turi būti deriniai, tinkantys kelioms progoms. Kolekcijos išskirtinumas – paprastas formalios drabužių eilutės derinimas su kasdieniniu stiliumi. Tai atradimas vyrams, kurie turi išlikti oficialūs darbe ir tuo pačiu visada turėti kiek mažiau dalykišką, laisvalaikiui skirtą aprangą neoficialiems susitikimams ar vakarams.

Dar vienas privalumas, kuris labai aktualus vyrams, – apsipirkimo patogumas. Išsirinkti puikiai tinkantį kostiumą ar švarką vyrui gali būti sudėtinga užduotis, nepaisant prekės ženklo kokybės. Būtent todėl parduotuvėje esančioje siuvykloje vyrams bus koreguojami drabužiai pagal jų kūno proporcijas ir matmenis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų