Dizainerė Aušra Haglund tvirtina, kad daryti išvadas apie lietuvių stilingumą yra sunku, tačiau jaunoji karta, anot jos, rodo teigiamą pavyzdį.
„Mes nelabai galime turėti tradicijas. Jeigu prisiminsime tuos laikus, kai parduotuvėse nebuvo nieko... Mes užaugome negalėdami kurti savo individualaus stiliaus. Turime tai, ką turime. Tačiau, manyčiau, šiais laikais, ypač jaunoji karta, skiria stiliui labai daug dėmesio, stengiasi tobulėti, kaupti žinias. Tik to dėka mes galėsime vadintis stilinga tauta“, – teigia A. Haglund.
„Vilnius Fashion Hub“ mokyklos dėstytoja pabrėžia, kad vienas svarbiausių dalykų renkantis drabužius – pasidomėti medžiaga, jos kokybe. Anot A. Haglund, tą išmanydamas nepirksi pigaus drabužio trumpam laikotarpiui, ir galėsi įsigyti kokybišką prekę, kuri tarnaus ilgai.
Dizainerė taip pat pažymi, kad Lietuvoje sparčiai plinta vadinamoji „greitoji mada“ ir supratimas, kad jei neturi savo prekės ženklo, tampi nebemadingas.
„Per pastaruosius aštuonerius metus Lietuvoje atsirado labai daug prekės ženklų. Ir tai nebūtinai yra dizainas. Dažniausiai tai yra „greitoji mada“. Svarbu atsirinkti, ką iš tiesų žmogus perka, nes jam atrodo, kad jeigu jis nepirks „H&M“ parduotuvėje, o pirks kažkokį lietuvišką prekės ženklą, jis bus unikalus. <...> Tačiau po kiek laiko mes pamatome, kad 30 procentų miestiečių vaikšto su tuo pačiu unikaliu, išskirtiniu drabužiu“, – teigia dizainerė.
Plačiau apie tai – LRT TELEVIZIJOS laidoje „Labas rytas, Lietuva“.
Naujausi komentarai