„Greitai.lt“ stabdo prekybą „airBaltic“ bilietais: CAA ir „airBaltic“ komentarai Pereiti į pagrindinį turinį

„Greitai.lt“ stabdo prekybą „airBaltic“ bilietais: CAA ir „airBaltic“ komentarai

2011-06-23 03:09
„Greitai.lt“ stabdo prekybą „airBaltic“ bilietais: CAA ir „airBaltic“ komentarai
„Greitai.lt“ stabdo prekybą „airBaltic“ bilietais: CAA ir „airBaltic“ komentarai / Karolio Kavolėlio (BFL) nuotr.

„UAB „Interneto partneris“, valdanti vieną iš skrydžių užsakymų portalų Lietuvoje „Greitai.lt“, trečiadienį pranešė laikinai stabdanti „airBaltic“ bilietų pardavimus. Bilietų pardavėjai pranešė, kad taip reaguoja į žiniasklaidoje pasirodžiusią informaciją apie galimą skrydžių bendrovės „airBaltic“ nemokumą.

Veiksmų imamasi ne tik Lietuvoje, tačiau ir Latvijoje, Estijoje bei dar 9  rinkose,  kuriose dirba „Interneto partneris“.

„Žiniasklaidoje pasirodžius gandams apie galimą „airBaltic“ nemokumą, nusprendėme laikinai sustabdyti prekybą šios bendrovės skrydžių bilietais. Taip siekiame apsaugoti savo klientus nuo galimų nuostolių. Toliau aktyviai stebėsime žiniasklaidoje ir kituose kanaluose pasirodančią informaciją ir tolesnius sprendimus priimsime priklausomai nuo to, kaip toliau vystysis įvykiai“, - sakė UAB „Interneto partneris“ direktorius Audrius Ramanauskas.

Laikinai sustabdyti prekybą „airBaltic“ siūlomų skrydžių bilietais UAB „Interneto partneris“ nusprendė po to, kai 2011 06 10 d., žiniasklaidoje pasirodė Latvijos ūkio ministro Arčio Kamparo pareiškimai apie tai, jog 18 mln. Latų (87,64 mln. Lt.) nuostolį per penkis šių metų mėnesius patyrusi bendrovė gali tapti nemokia.

Vėliau „airBaltic“ šią informaciją paneigė, tačiau Latvijoje specialiai sukurtai tarybai šios kompanijos situacijai tirti, nepateikė pakankamai jos mokumą ir tolesnes veiklos perspektyvas įrodančių duomenų. Tikslesnių žinių apie bendrovės nuostolius laukiama po specialaus patikrinimo, kuris bus surengtas dar iki Joninių.

„airBaltic“: sutartis nutraukta dėl piktybinio elgesio

„airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius Tadas Vizgirda tikina, kad sutartis nutraukta dėl bilietų pardavimo taisyklių pažeidimų.

„Sutartį su greitai.lt nutraukėme dėl jų pakartotinio piktybinio elgesio. Sutartį nutraukiame jau nebe pirmą kartą dėl pakartotinio bilietų pardavimo taisyklių pažeidimo. Anksčiau greitai.lt nesilaikė taisyklių dėl keleivių informavimo apie bagažo mokesčius, dabar pažeidinėjo IATA Keleivių bilietų pardavimo sutarties rezoliucijos 824 punktą 3.2. Pagal šį punktą bilietų pardavimo agentas negali keisti vežėjo nustatytų bilietų tarifų sąlygų, o greitai.lt pardavimo sistemoje nurodoma, kad visi bilietai yra negrąžinami ir nekeičiami, netgi verslo klasės. Be to, greitai.lt ėmė kryptingai teikti nuorodas į informaciją, gadinančią vežėjo reputaciją, ir nereagavo į bendrovės kreipimąsi. „airBaltic“ sutartį su greitai.lt nutraukė praeitą savaitę, birželio 17 dieną”, - išplatintame komentare žiniasklaidai teigia T.Vizgirda.

CAA: Skolos rimto pavojaus dar nekelia

Lietuvos civilinės aviacijos administracijos vadovas (CAA) Kęstutis Auryla trečiadienį portalui1diena.lt teigė neturįs jokios informacijos, kad šiuo metu žmonės atsisakytų skristi su šia aviakompanija.

„Prižiūrėti kompaniją „airBaltic“ turime labai ribotas galimybes. Kompanija registruota Latvijoje. Mes tik stebime situaciją pačioje Lietuvoje. Kompanija skraido iš trijų oro šalies oro uostų.

Turimais duomenimis šiuo metu „airBaltic“ įsiskolinimai Lietuvos oro uostams yra darbiniai, t.y. toleruotini ir nekeliantys rimto pavojaus. Nėra nė vienos aviakompanijos, kuri neturėtų kažkokių įsipareigojimų, praleistų terminų ir pan. Imtis ypatingų veiksmų negalime, nes tai ne Lietuvoje registruotas vežėjas.

Kai iškyla diskusijos apie oro vežėjų finansinę būklė, visuomet kyla norinčių grąžinti įsigytus bilietus žmonių banga. Tačiau neturime jokios informacijos, kad šiuo metu žmonės atsisakytų skristi su šia aviakompanija.

Į situaciją šiuo metu reaguojame tik stebėdami situaciją ir teikdami rekomendacijas keleiviams, kad jie būtų atsargesni. Siekiant apsisaugoti nuo aviakompanijų neįvykusių skrydžių, žmonės turėtų pagalvoti apie kelionių draudimą, bilietus įsigyti kreditinėmis kortelėmis. Bilietų grąžinimas – taip pat yra keleivio teisė“, - sakė K. Auryla.

Lietuvoje „airBaltic" skraido iš Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų