(Ne)lenktyninis „Spyker" bolidas

Olandų bendrovė „Spyker Cars N.V.", kurios 29,8 proc. akcijų valdo bankas "Snoras", sukūrė lenktyninio „C8 Laviolette LM85" modelio versiją įprastiems keliams. 

Taip buvo pasinaudota dar „Ferrari" išbandyta gamybos formule - automobilio lenktyninę versiją pritaikyti ne lenktynėms, o įprastam, kasdieniam naudojimui. 

Šis modelis išlaikė daug lenktyninio, dalyvavusio ir Le Mano serijos varžybose, automobilio GT2 elementų - pradedant oranžine spalva ir aliuminio pakaba, baigiant anglies pluošto galiniu spoileriu.

"C8 Laviolette LM85" yra dvivietis sportinis automobilis, kurio kėbulas itin lengvas - konstrukcijoms naudota daug aliuminio elementų. 

Automobilio centre sumontuotas variklis yra 4,2 litro tūrio V8 ir išvysto 400 AG. Kompanijos atstovų teigimu, šis bolidas, iš kitų savo klasės automobilių išsiskiria komfortu, kuris nebūdingas asketiškiems lenktyniniams automobiliams. 

Pirmieji du „Spyker C8 Laviolette LM85" bus demonstruojami parodose Saudo Arabijoje ir Los Andžele (JAV). Iš viso bus pagaminti 24 tokie automobiliai. 

Lietuvos bankas "Snoras" yra pagrindinis „Spyker Cars N.V." akcininkas, sausio mėnesį už daugiau nei 60 mln. litų įsigijęs 29,8 proc. bendrovės akcijų. Dar apie 50 mln. litų buvo skirta investicinių planų vykdymui. 

Per pirmus tris šių metų mėnesius „Spyker Cars N.V." pagamino 12 ir pardavė 18 rankų darbo automobilių. Palyginimui - pernai šių sportinių keturračių parduota 10.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių