Kelio per Grigiškes rekonstrukcija artėja prie pabaigos

I etapo metu rekonstruotas kelio Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožas per Grigiškes, sustiprinta 2,71 km ilgio kelio danga ir kelkraštis, įrengti 2,46 km pėsčiųjų ir dviračių takai, nutiesta 1,014 km naujų jungiamųjų kelių, įrengta skirtingų lygių sankryža ir apšvietimas.

Darbų metu taip pat rekonstruotas tiltas per Vokę, viadukas per geležinkelį ir 2 požeminės pėsčiųjų perėjos, naujai pastatytas pėsčiųjų viadukas, įrengti kelio atitvarai ir tinklo tvora nuo laukinių gyvūnų, rekonstruoti inžineriniai tinklai - dujotiekio, šilumos tinklų, elektros, ryšių linijos, lietaus nuotekų tinklai.

Vienas sudėtingesnių šio etapo darbų – tunelinio viaduko prie degalinės įrengimas. Jo dėka nuo Vilniaus centro pusės į Grigiškes važiuojantys vairuotojai, iš automagistralės prieš degalinę pasukę į dešinę ir padarę kilpą, nauju keliu po automagistrale galės įvažiuoti į pietinę (gyvenamąją) Grigiškių dalį. Tą galimybę jie turės jau birželio pabaigoje.

Pasak susisiekimo infrastruktūros įmonių grupei „Tiltra Group“ priklausančios kelių ir tiltų statybos bendrovės „Kauno tiltai“ techninio direktoriaus Vitalijaus  Popovo, per paskutinį darbų mėnesį bus tvarkoma aplinka, apželdinami šlaitai, įrengta šviesoforu reguliuojama sankryža su Kovo 11-osios gatve, baigti trečiojo jungiamojo kelio įrengimo po tuneliniu viaduku darbai, pastatyti kelio ženklai, paženklinta danga. Jau nuo gegužės 22 dienos vairuotojai per Grigiškes važiuos tiesiai, jiems nereikės vykti prie degalinės įrengtu laikiniu aplinkiniu keliu, kuris buvo naudojamas statant tunelinį viaduką.

Darbai buvo vykdomi itin intensyvaus eismo kelyje. Grigiškėse eismo intensyvumas vienas didžiausių Lietuvoje. 2008 metų duomenimis, per parą rekonstruota atkarpa pravažiuoja apie 40 tūkst. transporto priemonių. Lietuvos transporto ir kelių instituto skaičiavimais, jau po 15 metų eismo intensyvumas čia viršys 55 tūkst. automobilių per parą.
 
Pasak V. Popovo, „Kauno tiltai“ dėjo visas pastangas, kad atliekama kelio rekonstrukcija kuo mažiau įtakos turėtų transporto judėjimui.

Sutartis, kurios vertė su PVM – 21,98 mln. litų, su užsakovu Lietuvos automobilių kelių direkcija buvo pasirašyta 2009 metų birželio 30 dieną. Konkurse dėl I etapo savo pasiūlymus pateikė 7 dalyviai. „Kauno tiltų“ pasiūlymas buvo žemiausia kaina.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių