Naujas troleibusas "Vytautas" Vilniuje jau pateko į avariją. Bendrovė "Vilniaus troleibusai" baltarusiško "Vytauto" stebuklu nevadina ir laukia, ką pasiūlys kiti troleibusų gamintojai.
Krikštas žiaurus nebuvo
Penktadienį, prieš 11 val., riedėdamas žiedu prie Žaliojo tilto, naujasis troleibusas susidūrė su gretima eismo juosta važiuojančiu 10 maršruto "Volvo" markės autobusu. "Vytautas", persirikiuodamas iš vienos juostos į kitą, kliudė galinę autobuso dalį. Nors avarija nebuvo itin rimta (šiek tiek aplamdytos abi transporto priemonės), autobusas ir troleibusas kelionės nebetęsė. Keleiviai buvo išlaipinti, o "Vytauto" ir "Volvo" vairuotojai saulėkaitoje kantriai laukė techninės pagalbos.
Autobuso ir troleibuso vairuotojai "Vilniaus dienos" žurnalistui įvykio vietoje teigė, esą avarija nebuvo rimta ir didesnės žalos nei "Vytautui", nei "Volvo" nepadarė. Tiesa, vyrai nebuvo linkę pasakoti apie įvykio priežastis.
Kaip jau skelbėme, sostinės savivaldybė svarsto miesto troleibusų parką atnaujinti baltarusių gamybos "Vytautais". Šie troleibusai gerokai pigesni nei kiti Vilniui siūlomi variantai. Planuojama įsigyti apie 30–40 naujų troleibusų. Tiesa, miesto valdžia dar neapsisprendė, ar pirkti būtent "Vytautus".
Remontuos draudimas
Šį troleibusą baltarusiai Vilniui davė nemokamai išbandyti. Kaip teigė "Vilniaus troleibusų" generalinis direktorius Vidmantas Striška, "Vytautas" pažeistas nesmarkiai, kaip ir "Volvo" autobusas. Esą už naujojo troleibuso remontą turėtų sumokėti draudikai.
"Nemanau, kad tai brangiai kainuos", – pridūrė "Vilniaus troleibusų" vadovas. V.Striškos teigimu, dėl avarijos prie Žaliojo tilto veikiausiai kaltas vienas iš vairuotojų, labiau tikėtina, kad neatsargų manevrą atliko "Vytauto" vairuotojas.
Bandomasis troleibusas Vilniaus gatvėmis važinės iki rugpjūčio 27-osios. Šie troleibusai Vilniaus troleibusų parką papildyti gali jau kitais metais.
Bus dar bent 3 kandidatai
V.Striška "Vilniaus dienai" atskleidė, kad į Vilnių netrukus atriedės ir kitų bendrovių pagaminti troleibusai. Jie, kaip ir "Vytautas", bus bandomi sostinės gatvėse.
"Škoda", "Solaris", "Maz" ruošiasi pristatyti savo troleibusus. Manau, kad pretendentų bus ir daugiau", – teigė V.Striška. Pasak jo, nauji bandomieji troleibusai Vilniuje gali atsidurti jau po dviejų trijų mėnesių.
Kalbėdamas apie "Vytautą", V.Striška teigė, esą baltarusiškas troleibusas stebuklų nedaro, tačiau jo kaina miestui išties patraukli. "Normali mašina. Labai neišsiskirianti, bet nėra ir prastesnė už kitas. Norint, kad keleivių vežimo kaina nekiltų, matyt, reikia pigesnių transporto priemonių", – svarstė "Vilniaus troleibusų" vadovas.
Pašnekovo teigimu, išbandžius visus kandidatus bus skelbiamas viešojo pirkimo konkursas, kuris ir išaiškins, kiek ir kokių naujų troleibusų važinės Vilniaus gatvėmis.
Naujausi komentarai