Skrydis apsemtu lėktuvu

Skrydis apsemtu lėktuvu

2008-02-22 09:00

Latvių skrydžių bendrovės „airBaltic“ lėktuvu į Vilnių iš Miuncheno skrendantys lietuviai patyrė šoką. Įlipę į orlaivį jie pamatė, kad keleivių salėje sunkiasi vanduo.

Keleiviai nustėro ir išsigando, nes lėktuvui pajudėjus link pakilimo tako, vanduo pradėjo tekėti mažu upeliu. „Palydovė tekina nubėgo į pilotų kabiną. Žvilgtelėjęs žemyn po kojomis pamačiau balą, o apsidairęs pastebėjau, kad vanduo bėga iš tua-leto. Trūko kažkoks vamzdis, ar kažkas panašaus. Vyras sustabdė iš tualeto tekėjusį upelį ir, tiesiogine prasme, iššlavė vandenį su šluota. Ant žemės prabuvome apie pusantros valandos. Galėjo mus išlaipinti ir bent jau išsiurbti tą lėktuvą“, – pasipiktinimo neslėpė vilnietis.

Nežinojo, ką daryti

Nemaža dalis keleivių atsisakė skristi apsemtu lėktuvu ir pareikalavo juos išleisti. Latvių orlaivis liko apytuštis.
Tiesa, pats K.Sviderskis pasiryžo likti lėktuve, nes kitu atveju buvo neaišku, kada ir kaip jis galės grįžti namo. „Skambinau į „airBaltic“, bet jie nieko nepasiūlė. Maža to, man net negalėjo atsakyti, kaip toliau elgtis, kada bus kitas lėktuvas ir ar reikės mokėti už viešbutį bei kitą reisą“, – apie incidentą Miunchene pasakojo K.Sviderskis.
Lėktuvas pakilo po poros valandų. Tiesa, visą kelionę neveikė vienas iš dviejų tualetų. Taip pat nebuvo galima užsisakyti kavos ir arbatos, mat orlaivyje nebuvo vandens.
Po šio incidento, orlaivyje pasilikę keleiviai skrido nuogąstaudami dėl savo gyvybės, mat lėktuvuose visur išvedžiota elektros instaliacija ir pilna vandeniui jautrių elektros prietaisų.
„Skridome įsitempę, bet nieko neįvyko, tik salone visą laiką tvyrojo labai nemalonus kvapas, o po kojomis taškėsi vandens prisigėręs kilimas. Gerai, kad trūko ne unitazo, o geriamojo vandens vamzdis“, – šmaikštavo K.Sviderskis.

Pažadėjo kompensacijas

„airBaltic“ Rinkodaros ir viešųjų ryšių koordinatorė Rosita Sakalauskaitė įtikinėjo, kad jokios grėsmės keleiviams nebuvo. „Mūsų technikai apžiūrėjo lėktuvą. Šio incidento net negalime vadinti techniniu gedimu“, – aiškino „airBaltic“ atstovė.
Ji patvirtino, kad latvių bendrovės nuomojamas lėktuvas „Fokker 100“ Miunchene užtruko dėl vandens nutekėjimo. R.Sakalauskaitė taip pat patikino, kad Vokietijoje pasilikę keleiviai nenukentėjo. Oro uoste įstrigę žmonės buvo nemokamai apgyvendinti viešbutyje ir gavo maisto kuponų.
„airBaltic“ atstovė pažadėjo, kad visiems keleiviams bus suteiktos kompensacijos, nors jos ir nepriklauso. „Lėktuvas vėlavo tik dvi valandas, už tai kompensacijų bendrovė nemoka, bet suprantame, kad žmonės patyrė nepatogumų – vieni skrido netinkamomis sąlygomis, o kiti sugaišo visą dieną Vokietijoje. Tad norime viską išspręsti geranoriškai. Tai nebus piniginės kompensacijos, greičiau nemokami skrydžiai, bet už keblumus atlyginsime“, – teigė oro bendrovės Rinkodaros ir viešųjų ryšių koordinatorė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų