Anot jos, darbai bus atliekami etapais, o projektą numatoma baigti iki 2026 metų gegužės.
Anksčiau skelbta, kad tunelį „Via Lietuvos“ užsakymu už 6,2 mln. eurų nuties konkursą laimėjusi statybų bendrovė „YIT Lietuva“.
Pasak savivaldybės, pastačius tunelį padidės transporto pralaidumas rajono bei miesto sandūroje esančiose gyvenvietėse, kurios pastaraisiais metais sparčiai augo.
Didelės spūstys ties posūkiu į Tarandę kasdien piko metu formuojasi jau nuo 2017 metų, kai buvo atidarytas Vilniaus vakarinis aplinkkelis. Įrengus tunelį spūsčių turėtų neliki arba jos gerokai sumažės, o eismo įvykių rizika taps minimali.
Tarandės tunelis bus statomas 300 metrų nuo „Emsi“ degalinės, važiuojant link Ukmergės.
2019 metais Vilniaus miesto ir rajono savivaldybės bei „Via Lietuva“ pasirašė trišalę sutartį, pagal kurią įsipareigojo iki 2024-ųjų įrengti dešinį posūkį su tuneliu po automagistrale ir gretima gatvele prie magistralės. Tuo metu Vilniaus savivaldybė įsipareigojo pastatyti jungiamąjį kelią, o rajono – rekonstruoti Bukiškio Nesvyžiaus gatvę.
Vis dėlto 2021 metų birželį Vilniaus apygardos teismas tiltų statybų bendrovės „Tilsta“ prašymu laikinai sustabdė tunelio statybos konkursą. Bendrovė prašė pripažinti neteisėtomis konkurso sąlygas arba jas pakeisti taip, kad direkcija sumokėtų už papildomus darbus dėl techninio projekto klaidų, arba konkursą nutraukti ir skelbti jį iš naujo.
2022 metų balandį Lietuvos Aukščiausiasis Teismas konkursą įpareigojo nutraukti galutinai.
Naujausi komentarai