Metas keisti ratus

Nuo balandžio 1-osios galima važinėti vasarinėmis padangomis, tačiau kauniečiai neskuba į automobilių servisus.

Klientai eilėse nestovi

Servisuose dirbantys vyrai prisipažįsta – praėjo tie laikai, kai norintieji pasikeisti ratus stovėdavo eilėse. Sujudimas juntamas, tačiau ne toks didelis, kaip būdavo prieš kelerius metus.

"Per dieną aptarnaujame apie penkiolika automobilių. Paprastai norinčiuosius registruojame į eilę", – pasakojo automobilių serviso "Žaliakalnio Žėrutis" direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Stundžia. Anot jo, vieni klientai pageidauja keisti tik padangas, paliekant tuos pačius ratlankius. Kiti turi du ratų komplektus ir keičia juos pagal sezoną.

"Klientų skaičius labai priklauso nuo oro sąlygų ir sezoniškumo. Vieną dieną jų mažai, o kitą dieną – antplūdis", – pastebėjo "Žaliakalnio Žėručio" serviso vadovas Tadas Kučinskas.

Brangios padangos – nepopuliarios

Anot T.Kučinsko, kauniečiai dažniausiai perka ne pačias brangiausia padangas. Vos vienas kitas pageidauja garsių pasaulio gamintojų "Michelin", "Goodyear" ar "Bridgestone" produkcijos. Padangų kainos svyruoja nuo 85 litų iki daugiau nei 1000 litų.

Restauruotos padangos nebėra tokios populiarios kaip anksčiau. "Iš trečiųjų šalių atvežtos naujos padangos kainuoja tiek pat, kiek restauruotos. Turime ir tokių, tačiau vairuotojai mieliau renkasi naujas", – pastebėjo M.Stundžia.

"Žaliakalnio Žėrutyje" dirbantys vyrai įsitikinę, kad kokybiškas padangas galima įsigyti už 200–250 litų. Brangesnės padangos yra kokybiškesnės ir atsparesnės, todėl tarnauja ilgiau. Pigios nusidėvi greičiau, jas sunkiau balansuoti. Neretai vairuotojai įsigyja universalias padangas, kuriomis važinėja visus metus.

Žieminės netinka vasarą

"Sinoptikai prognozuoja šiltus orus. Su žieminėmis padangomis nepatartina važinėti esant aukštesnei kaip 10 laipsnių temperatūrai", – sakė savo "Audi" į autoservisą šeštadienį atvairavęs Ernestas. Rūpestingai automobilį prižiūrintis vyras paprašė meistrų subalansuoti pakeistus ratus.

Autoserviso "Vultur ir Ko" vyriausiasis meistras Sigitas pastebėjo, kad šiemet ratų keisti užsuka perpus mažiau vairuotojų, palyginti su praėjusiu pavasariu. Vyras neabejoja, kad žmones taupyti verčia krizė. "Visi dabar skaičiuoja. Jeigu turi antrą ratų komplektą, tai keičia patys ir į servisą nevažiuoja", – įsitikinęs Sigitas.

Kelių eismo taisyklės numato, kad nuo balandžio 1-osios iki lapkričio 10-osios automobiliai turi būti su vasarinėmis padangomis, tačiau žieminėmis padangomis ir vasarą važinėti nedraudžiama. Eismo saugumo specialistai perspėja, kad žieminių padangų stabdymo ir kitos charakteristikos šiltuoju metų laiku kur kas blogesnės negu vasarinių padangų. Įšilus kelio dangai, minkšta žieminių padangų guma dyla itin greitai.

Dygliuotas būtina pakeisti iki balandžio 10 d.



NAUJAUSI KOMENTARAI

valdas

valdas portretas
Kas cia propaguoja,kad su zieminemis padangomis negalima ar nepatartina vazineti vasara.As su zieminemis vazineju 7 metus ir vasara ir ziema.Raso tie padangu prekiautojai,kurie suinteresuoti ju prekyba.Kuo dazniau keiciamos,tuo biznis ju geresnis.Praejo tie laikai,kai i padangas investuodavom per 1000litu.Na ir kas kad pigesnes trumpiau tarnauja.Juk nezinome kiek aplamai automobilis vaziuos.Ir aplamai pagal esama ekonomine situacija brangiu padangu net nesiruosiu pirkti.Uz 1000 litu galima visa masina nusipirkti,ir su pakenciamomis padangomis ir dar 2 automoblis dalimis iseina(jei toki pat modeli perkant).O ypac idomu kai maximose kiniskas padangas parduoda po 125litus ir brangiau,kai jau apie tokia kaina galima ir cekiskas,italiskas,vokiskas nuspirkti.Kas cia per maximu prekyba,gal mus avinais laiko.Tokios padangos ir 50litu nevertos.Ir kokia cia krize,kad kainos dar ispustos nerealiai...

Saulius1

Saulius1 portretas
Na, o nekurie - ne ratus, o mašinas keičia.
VISI KOMENTARAI 2

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių