Karščiai smogė reklamos ekranui

Karščiai smogė reklamos ekranui

2010-07-29 23:59
Prisvilo: sugedusį ekraną valdanti įmonė veikiausiai ieškos naujo, atsparesnio vasaros karščiams.
Prisvilo: sugedusį ekraną valdanti įmonė veikiausiai ieškos naujo, atsparesnio vasaros karščiams. / Gedimino Bartuškos nuotr.

Didžiausias reklamos ekranas Vilniuje, įtaisytas ant Nacionalinio operos ir baleto teatro, nukentėjo nuo vasaros karščių. Planuojama senutį ekraną pakeisti nauju.

Pastarosiomis dienomis šis ekranas panašesnis į sugedusį kompiuterį. Vilniečiams transliuojamos reklamos tarsi skyla pusiau, vaizdas trūkinėja, o tokios reklamos kokybė nervina už ją pinigus mokančius verslininkus.

Kaip "Vilniaus dienai" teigė ekraną valdančios bendrovės "Actual City Media" (ACM) rinkodaros vadovė Simona Statkauskaitė, ekraną nuniokojo pastarosiomis savaitėmis Lietuvoje vyravę karščiai.

"Tai laikinas sutrikimas nuo karščio. Tiesiog ventiliatorius perkaito, jis turi šiek tiek atvėsti, viskas ten susitvarkys", – kalbėjo S.Statkauskaitė.

ACM tikisi, kad karščio bangai nuslūgus ekranas vėl funkcionuos normaliai. Tačiau S.Statkauskaitė neslėpė, kad 2002 m. įrengtą ekraną veikiausiai teks pakeisti nauju. "Ateityje, jeigu bus dar viena tokia karšta vasara, visai kitokių veiksmų imsimės. Tiesiog keisime. Yra tokių minčių", – pridūrė pašnekovė.

Anot jos, senutį ekraną planuota keisti ir anksčiau, tačiau karšta vasara verčia pergalvoti planus. Esą gali būti, kad ACM naują ekraną rinksis ne tik pagal kainą ar vaizdo kokybę, bet ir pagal atsparumą karščiui.

S.Statkauskaitės teigimu, nuo karščių nukentėjo ir kiti ACM ekranai, tačiau jų patirta žala kur kas mažesnė. "Ekranas ant Operos ir baleto teatro nukentėjo labiausiai. Gal dėl to, kad jis aukščiausiai iškeltas", – svarstė ACM rinkodaros vadovė.

Pasak jos, dalis klientų puolė skųstis dėl sugedusio ekrano. "Keli klientai skambino, bet situacija yra tokia, kokia yra. Bet visada randame kompromisą, galime reklamą ir į kitą ekraną perkelti", – teigė S.Statkauskaitė.

ACM atstovė teigė negalinti pasakyti, kiek įmonei kainuotų naujas lauko reklamos ekranas. ACM kol kas neatskleidžia, ar naujasis ekranas bus tokio pat įspūdingo dydžio – ekrano "veterano" plotas siekia beveik 100 kv. m.

Prieš aštuonerius metus įrengtas ekranas tebėra didžiausias sostinėje. Artimiausias jo konkurentas – Ukmergės plente esantis 72 kv. m ploto ekranas. Jis už savo "brolį" ant Operos ir baleto teatro mažesnis 26 kv. m.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų