Atplėšus viešųjų pirkimų konkurso, kurio laimėtojas išvežtų dumblą iš Nemuno salos kanalo, vokus paaiškėjo, kad jame dalyvauja trys lietuviškos bendrovės.
„Posėdis įvyko, gauti trys pasiūlymai. Visi trys dalyviai žada dirbi kartu, bus sudaryta jungtinė sutartis. Viskas tikrai atrodo tvirtai. Dabar nagrinėsime, ar dalyviai atitinka paskelbto konkurso sąlygas“, – vokų atplėšimo faktą patvirtino miesto savivaldybės Viešųjų pirkimų ir koncesijų skyriaus vedėjas Raimondas Mačikėnas.
Šiuo metu su buvusio konkurso laimėtoju, bendrove „Kauno tiltais“, savivaldybė kovoja teismuose. Sėsdintuvuose sudžiūvęs dumblas padengtas sniegu, tačiau neabejojama, kad atšilus orams jis vėl taps klampus.
Pagal projektą dumblas turėjo būti vežamas baržomis, tačiau „Kauno tiltai“ įrodinėjo, kad pagal projektą to padaryti neįmanoma, toks vežimo būdas vadintas neracionaliu.
Bendrovė dumblą norėjo vežti sunkvežimiais, bet savivaldybė paprieštaravo – buvo būgštaujama, kad, pakeitus dumblo išvežimo būdą, gali tekti grąžinti šiam projektui skirtus ES milijonus.
Dėl dumblo išvežimo būdo dar vasarą Kauno savivaldybėje lūžo ietys. Skirtingose barikadų pusėse atsidūrė net tų pačių partijų nariai. Tuometis savivaldybės administracijos direktorius Antanas Navakauskas ir Vidaus vandens kelių direkcijos vadovas Gintautas Labanauskas aiškino, kad dumblą būtina ir įmanoma išvežti baržomis. Kitas socialdemokratas, tuometis vicemeras Kęstutis Kriščiūnas, tvirtino, kad dumblą reikia vežti sunkvežimiais.
Galiausiai Kauno miesto savivaldybėje nuspręsta paskelbti dumblo išvežimo konkursą.
Naujausi komentarai