Iš po Kauno "Žalgirio" marškinėlių kyšančios vos vos pridengtos merginos krūtys, erotiška moters apatinės dalies fotografija su užrašu "Rytas". Taip reklamuojasi vienas erotikos portalas.
Portalo vanile.lt reklamą galima aptikti populiariose krepšinio naujienų svetainėse. Erotikos industrija pasitelkė ne tik "Žalgirio", bet ir Lietuvos krepšinio lygos (LKL) čempionų titulą apgynusio Vilniaus "Lietuvos ryto" vardą.
Reklamose sukasi dvi merginos – didžiakrūtė su "Žalgirio" marškinėliais, ant kurių matomas komandai aprangą tiekiančios bendrovės "Tūta" logotipas, ir kita mergina. Pastaroji nevilki "Lietuvos ryto" marškinėlių, tačiau jos grožybes slepia komandos simboliką atitinkantys raudonos ir baltos spalvų apatiniai, reklamos viršuje mirguliuoja žodis "Rytas".
"Žalgirio" direktorius Paulius Motiejūnas tik iš "Vilniaus dienos" žurnalisto sužinojo, kad jo komandos vardas ir simbolika pasitelkta erotikos reklamai.
"Ne, leidimo tokiai reklamai tikrai nedavėme. Būtinai išsiaiškinsime. Negali būti tokių dalykų, kad be leidimo naudoja mūsų aprangą ir reklamuoja erotiką", – piktinosi P.Motiejūnas.
Pasak jo, vanile.lt elgiasi nesąžiningai reklamai pasitelkdama dviejų stipriausių šalies krepšinio klubų vardus. P.Motiejūno teigimu, "Žalgiris" nedelsdamas reikalaus, kad vanile.lt reklamos su komandos simbolika būtų pašalintos.
Pašnekovas neatmetė galimybės, kad "Žalgiris" gali paduoti į teismą vanile.lt valdančią bendrovę "Epasas.lt".
"Pradžioje iš karto prašysime, kad jie viską išimtų. Žiūrėsime, ką jie sakys", – pridūrė P.Motiejūnas.
Su "Lietuvos ryto" valdybos pirmininku Jonu Vainausku "Vilniaus dienai" susisiekti nepavyko. Tiesa, LKL čempionams aiškintis santykius su vanile.lt gali būti sudėtingiau, mat erotinėse reklamose naudojama tik pusė komandos pavadinimo, o mergina nedėvi komandos atributikos.
Naujausi komentarai