- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ 700-ajam sostinės gimtadieniui parengė Lietuvos sostinės žinomumo užsienyje reklaminę kampaniją, ja bus siekiama sudominti užsieniečius pasitelkus humorą.
Kampanija „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ bus pristatoma praėjusio amžiaus paskutiniojo dešimtmečio stilistikos vaizdo klipu, kuriame pasakojama, kad Vilnius sukūrė gimtadienio atvirukų seriją, ketvirtadienį pranešė „Go Vilnius“.
Pasak agentūros, atvirukai skirti tiems, kurie „pamiršta miestą pasveikinti su gimtadieniu“, nes vis dar per mažai žino apie Vilnių.
Užsieniečiai taip pat bus nukreipiami į kampanijai specialiai sukurtą tinklalapį 700birthdaycards.lt.
Skaitmeninė reklamos kampanija skirta Vilniaus tikslinėms turizmo rinkoms: Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Lenkijos ir Latvijos gyventojams.
90-ųjų stilistikos reklaminį klipą „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ sukūręs režisierius Ričardas Matačius pasitelkė to laikmečio filmavimo kamerą ir naudojo autentiškas laikotarpio detales. Klipe filmavosi Vilniuje gyvenantys užsieniečiai iš Italijos, Kenijos, Mongolijos bei Kazachstano. Šventinių atvirukų seriją sukūrė dizainerė Anta Antanavičiūtė.
Pasak „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės, vienas efektyviausių būdų, padedančių atkreipti užsieniečių dėmesį į Vilnių – nebijoti drąsių sprendimų, o kartais ir gebėjimo iš savęs pasijuokti.
„Saviironija bei racionalus žvilgsnis į padėtį pasauliniame turizmo žemėlapyje jau tapo savotiška mūsų miesto vizitine kortele. Todėl pristatydami naująją kampaniją norime dar kartą atkreipti dėmesį į netrukus 700 metų jubiliejų švęsiantį, tačiau širdyje visada jauną Vilnių“, – sakė I. Romanovskienė.
Kampanijos „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ idėją sukūrusios kūrybos agentūros „BM Boutique„ partneris Antonio Bechtle'as (Antonijus Bechtlas) tvirtina, kad sąlyginai nedideliam miestui savaime privilioti turistus ar tuo labiau juos sudominti savo gimtadieniu yra iš tiesų sudėtinga užduotis. Todėl miesto išskirtinumui pasiekti nuspręsta formuoti įdomų, netikėtą, pastebimą ir juokingą komunikacijos toną.
„Jau ir anksčiau užsienio auditorijos dėmesį atkreipdavome, pokštaudami apie Vilniaus nežinomumą, o sėkmingos kampanijos sukėlė ne tik didelį susidomėjimą, bet ir pelnė reklamos apdovanojimų. Tikimės, kad naujoji kampanija ir atvirukų kolekcija taip pat nestokos dėmesio“, – sakė A. Bechtle'as.
Kampanijos sumanytojai pabrėžia, kad praėjusio amžiaus paskutinysis dešimtmetis pastaruoju metu pasaulyje itin išpopuliarėjo, į madą sugrįžta anuomet populiarūs drabužių modeliai, o socialiniuose tinkluose atgimsta tuo laikotarpiu paplitę žanrai, tokie kaip reklaminiai „TV parduotuvių“ klipai.
Dėmesį 90-ųjų laikotarpiui lydi humoras ir nostalgija, o aktualumą patvirtina šiam laikotarpiui skirtų kultūrinių projektų, tokių kaip MO muziejaus paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ populiarumas.
Sostinės jubiliejui skirtus atvirukus galima siųsti ne tik virtualiai, bet ir apsilankius Vilniaus turizmo informacijos centre arba „International House Vilnius“.
Reklamos kampanija yra jubiliejinės programos „Vilnius 700“, pristatomos su žinute „Vilnius 700 metų jaunas“, dalis, ją finansuoja Vyriausybės kanceliarija.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
VŠT iš „Veolios“ jau gavo 9,5 mln. eurų už taršos leidimus, likusių lėšų tikisi netrukus
Vilniaus miestas ir Vilniaus šilumos tinklai (VŠT) iš Prancūzijos energetikos grupės „Veolia“ jau atgavo dalį Stokholmo arbitražo pernai lapkritį priteistos sumos – 9,5 mln. eurų už įmonės 2002–2017 metais ...
-
Prezidentas lankysis Vokietijos brigados būstinėje Vilniuje
Prezidentas Gitanas Nausėda ketvirtadienį susitiks su Vokietijos brigados pirminio valdymo elemento kariais ir aplankys brigados būstinę Vilniuje. ...
-
Skelbiamas Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės direktoriaus konkursas
Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) paskelbė konkursą Respublikinės Vilniaus universitetinės ligoninės (RVUL) direktoriaus pareigoms užimti. ...
-
Aplinkos ministerija po gaisro automobilių laužyne: nėra siūlymų reguliuoti pavojingų veiklų vietas3
Po automobilių laužyne Vilniuje kilusio gaisro, kurio žala gamtai siekia beveik 6 mln. eurų ir kurio pasekmes dėl itin toksiškų dūmų juto gyventojai, suskubta pranešti, kad automobilių ardymas bei metalo laužo tvarkymas neturi vykti mie...
-
Gaisras Viršuliškių daugiabutyje: ką paaukojo nukentėjusiems?1
Sausio 2 d. Vilniuje, Viršuliškėse, sprogus daugiabučiui, Lietuvos Raudonasis Kryžius (LRK), reaguodamas į situaciją, kad žmonės neteko namų, daiktų, o viena šeima – vaiko, suskubo pakviesti visuomenę prisidėti prie paramo...
-
Vilniaus oro uoste uždaromas automobilių sustojimo kelias prie išvykimo terminalo
Nuo pirmadienio uždaromas Vilniaus oro uoste esantis automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias, transporto priemonės bus nukreipiamos į kitas trumpalaikiam sustojimui ar parkavimui skirtas vietas. ...
-
Netrukus gimdysianti A. Zuokė: nesitikėjome, kad pavyks taip greitai24
Augusta Zuokė – smuikininkė, NIKO ansamblio koncertmeisterė ir Artūro Zuoko žmona – jau greitai taps mama. Šeima netrukus susilauks pirmojo bendro kūdikio – namus papildys mergytė. ...
-
Su G. Kirkilu atsisveikina buvę kolegos ir politiniai oponentai: jis buvo valstybės žmogus24
Vilniuje atsisveikinti su mirusiu buvusiu Ministru pirmininku Gediminu Kirkilu renkasi kolegos ir politiniai oponentai. ...
-
Gera žinia vietos bendruomenei: „YIT Lietuva“ pradeda ilgai lauktą Kazbėjų tilto remontą1
Į Kultūros paveldą įrašytas Vilniaus pakraštyje esantis Kazbėjų tiltas, kurio rekonstrukcijos ilgai laukė vietos bendruomenė bei sostinės vairuotojai, pagaliau bus sutvarkytas. Jo kapitalinio remonto darbų imasi tvarios miestų ir infra...
-
Ruošimasis ekstremalioms situacijoms: kalta ne tik pasenusi įranga2
Kovo pabaigoje dalis vilniečių turėjo gauti įspėjamuosius pranešimus apie Panerių gatvėje kilusį didžiulį gaisrą automobilių laužyne. Tačiau socialiniuose tinkluose kilo sostinės gyventojų pasipiktinimas: dalis negirdėjo sirenų ir nesu...