- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
-
Apie Vilniaus gimtadienį pasauliui praneš komiška 90-ųjų stiliaus kampanija
Vilniaus turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ 700-ajam sostinės gimtadieniui parengė Lietuvos sostinės žinomumo užsienyje reklaminę kampaniją, ja bus siekiama sudominti užsieniečius pasitelkus humorą.
Kampanija „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ bus pristatoma praėjusio amžiaus paskutiniojo dešimtmečio stilistikos vaizdo klipu, kuriame pasakojama, kad Vilnius sukūrė gimtadienio atvirukų seriją, ketvirtadienį pranešė „Go Vilnius“.
Pasak agentūros, atvirukai skirti tiems, kurie „pamiršta miestą pasveikinti su gimtadieniu“, nes vis dar per mažai žino apie Vilnių.
Užsieniečiai taip pat bus nukreipiami į kampanijai specialiai sukurtą tinklalapį 700birthdaycards.lt.
Skaitmeninė reklamos kampanija skirta Vilniaus tikslinėms turizmo rinkoms: Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Lenkijos ir Latvijos gyventojams.
90-ųjų stilistikos reklaminį klipą „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ sukūręs režisierius Ričardas Matačius pasitelkė to laikmečio filmavimo kamerą ir naudojo autentiškas laikotarpio detales. Klipe filmavosi Vilniuje gyvenantys užsieniečiai iš Italijos, Kenijos, Mongolijos bei Kazachstano. Šventinių atvirukų seriją sukūrė dizainerė Anta Antanavičiūtė.
Pasak „Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės, vienas efektyviausių būdų, padedančių atkreipti užsieniečių dėmesį į Vilnių – nebijoti drąsių sprendimų, o kartais ir gebėjimo iš savęs pasijuokti.
„Saviironija bei racionalus žvilgsnis į padėtį pasauliniame turizmo žemėlapyje jau tapo savotiška mūsų miesto vizitine kortele. Todėl pristatydami naująją kampaniją norime dar kartą atkreipti dėmesį į netrukus 700 metų jubiliejų švęsiantį, tačiau širdyje visada jauną Vilnių“, – sakė I. Romanovskienė.
Kampanijos „Pavėluoti gimtadienio sveikinimai“ idėją sukūrusios kūrybos agentūros „BM Boutique„ partneris Antonio Bechtle'as (Antonijus Bechtlas) tvirtina, kad sąlyginai nedideliam miestui savaime privilioti turistus ar tuo labiau juos sudominti savo gimtadieniu yra iš tiesų sudėtinga užduotis. Todėl miesto išskirtinumui pasiekti nuspręsta formuoti įdomų, netikėtą, pastebimą ir juokingą komunikacijos toną.
„Jau ir anksčiau užsienio auditorijos dėmesį atkreipdavome, pokštaudami apie Vilniaus nežinomumą, o sėkmingos kampanijos sukėlė ne tik didelį susidomėjimą, bet ir pelnė reklamos apdovanojimų. Tikimės, kad naujoji kampanija ir atvirukų kolekcija taip pat nestokos dėmesio“, – sakė A. Bechtle'as.
Kampanijos sumanytojai pabrėžia, kad praėjusio amžiaus paskutinysis dešimtmetis pastaruoju metu pasaulyje itin išpopuliarėjo, į madą sugrįžta anuomet populiarūs drabužių modeliai, o socialiniuose tinkluose atgimsta tuo laikotarpiu paplitę žanrai, tokie kaip reklaminiai „TV parduotuvių“ klipai.
Dėmesį 90-ųjų laikotarpiui lydi humoras ir nostalgija, o aktualumą patvirtina šiam laikotarpiui skirtų kultūrinių projektų, tokių kaip MO muziejaus paroda „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ populiarumas.
Sostinės jubiliejui skirtus atvirukus galima siųsti ne tik virtualiai, bet ir apsilankius Vilniaus turizmo informacijos centre arba „International House Vilnius“.
Reklamos kampanija yra jubiliejinės programos „Vilnius 700“, pristatomos su žinute „Vilnius 700 metų jaunas“, dalis, ją finansuoja Vyriausybės kanceliarija.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vilniaus antirekordai: lenkiame net Berlyną ir Londoną
Vilniuje 1000-čiui gyventojų tenka po daugiau nei 400 automobilių. Ir tai didesni skaičiai nei Europos didmiesčiuose – Berlyne ar Londone. Eismo ekspertai aiškina, kad tokie skaičiai nedžiugina – įspėja apie dar didesnes problemas, ...
-
Vilniaus universitete atidaryta paroda – eksponuojami Gedimino laiškai1
Vilniaus universitete antradienį atidaryta paroda „Curriculum Vilnae“, joje eksponuojami trys iš Vokietijos atvežti Lietuvos didžiojo kunigaikščio Gedimino laiškai. ...
-
Pokyčiai: trijose Vilniaus gatvėse bus draudžiama važiuoti paspirtukais, dviračiais2
Nuo birželio 1 dienos elektriniais paspirtukais ir dviračiais bus draudžiama važiuoti Vilniaus, Pilies ir Savičiaus gatvėse. ...
-
VAT vadas apie NATO viršūnių susitikimą Vilniuje: tai didžiausias profesinis iššūkis11
Ruošiantis liepą Vilniuje vyksiančiam NATO viršūnių susitikimui, Vadovybės apsaugos tarnyba (VAT) savo amato moko į pagalbą pasitelktus karius, kitus vidaus reikalų sistemos pareigūnus. ...
-
Prie Seimo – gyvūnų teisių gynėjų akcija: ragina drausti kailinių žvėrelių verslą29
Seime įpusėjus svarstymams dėl kailinių žvėrelių verslo draudimo nuo 2027 metų, gyvūnų apsaugos organizacija „Tušti narvai“ antradienį paskelbė keliose šalies fermose slapta nufilmuotus kadrus, atskleidžiančius, kaip duj...
-
Apie pagalbą narkomanams išgirdę Šeškinės gyventojai aikteli: čia jau netelpa į jokius rėmus15
Vilniaus Šeškinės rajone prekyba narkotikais ir jų vartojimas toliau išlieka itin didele problema. Nors šiame sostinės mikrorajone patruliavimas jau dabar yra sustiprintas – gyventojai skundžiasi ir sako, kad iki taboro i&...
-
Kaip jaučiasi 2 mln. eurų kainavusį vaistą gavusi mažylė Milana?44
Praėjus beveik dviem mėnesiams, kai spinaline raumenų atrofija sergančiai mažylei Milanai pirmajai Lietuvoje buvo atlikta genų terapija 2 milijonus eurų kainavusiu vaistiniu preparatu „Zolgensma“, mama papasakojo apie dabartinę mergaitės k...
-
Dėl NATO viršūnių susitikimo – keblumai vilniečiams: bus daugybė ribojimų18
Dėl liepą vyksiančio NATO viršūnių susitikimo patekti į riboto judėjimo teritorijai priskiriamas Vilniaus gydymo įstaigas, maldos namus, darželius bus galima tik pėsčiomis. ...
-
Seną instituto pastatą žadama paversti „Žmonių ministerija“ – su terasomis ir kavinėmis4
Seną instituto pastatą Vilniuje ketinama paversti trims ministerijoms skirtu šiuolaikišku biuru su terasomis ant stogo, visuomenei atviru pirmuoju aukštu, o anksčiau ten stovėjusią mečetę pažymėti realaus dydžio jos reljefiniu ...
-
Vilniaus viešajame transporte pradeda veikti nauja e. bilieto sistema6
Vilniaus viešajame transporte nuo šeštadienio pradeda veikti naujoji e. bilieto sistema. ...