Apie tai ketvirtadienį feisbuke pranešė meras Remigijus Šimašius.
„Šiandien paaiškėjo, kokių architektūrinių idėjų sulaukėme būsimo pėsčiųjų tilto prie Seimo konkursui – turime 9 skirtingas idėjas, neabejoju, kad išsirinksime geriausią“, – rašo R. Šimašius.
Kaip skelbta anksčiau, tiltas sujungs A. Goštauto ir Upės gatves, netoli Geležinio Vilko tilto, jo statybai savivaldybė planuoja skirti ne daugiau nei 5 mln. eurų.
Šie planai anksčiau viešumoje sulaukė kritikos, kad netoli šios vietos yra net du – Žvėryno ir Geležinio Vilko tiltai, tad nauja jungtis per Nerį nėra racionali.
„Tačiau ar taip kalbantys kada nors bandėte praktiškai išbandyti maršrutą, pavyzdžiui, tarp „Panoramos” ir Lukiškių aikštės? Eiti per Žvėryno tiltą – mažiausiai kelių šimtų metrų lankas (o kojoms svarbus kiekvienas metras, ypač jei oras prastesnis). Eiti per Geležinio Vilko tiltą – na pripažinkime, tas tiltas labai netinka pėstiesiems, pasivaikščiojimas juo kelia tiek pat malonumo, kiek pasivaikščiojimas greta autostrados“, – į kritiką reaguoja meras.
Eiti per Geležinio Vilko tiltą – na pripažinkime, tas tiltas labai netinka pėstiesiems, pasivaikščiojimas juo kelia tiek pat malonumo, kiek pasivaikščiojimas greta autostrados.
Anot jo, dalyje Žvėryno ir Saltoniškių teritorijų per pastaruosius keletą metų atsirado nauji biurų pastatai, čia padidėjo automobilių eismas, tad įrengus tiltą pėstieji ar dviratininkai senamiestį galės pasiekti nelaukdami spūstyse. Meras sako, kad tiltas tampa dar aktualesnis planuojant buvusio Edukologijos universiteto teritorijoje įkurdinti ministerijų miestelį.
„Dar šį mėnesį turėsime nugalėtoją, o pačio tilto reikės palaukti kelerius metus“, – žada R. Šimašius.
Anksčiau skelbta, kad trijų geriausių idėjų autoriai bus apdovanoti piniginiais prizais: pirmosios vietos laimėtojui atiteks 9 tūkst. eurų, antrosios – 7 tūkst. eurų, trečiosios – 4 tūkst. eurų.
Tilto plotas turės būti apie 8,5 metro, trys metrai bus skirti pėstiesiems, keturi – dviratininkams, jo prieigos taip pat turės būti suprojektuotos atsižvelgiant į pėsčiųjų ir dviratininkų srautus.
Naujausi komentarai