Vairuotojams – nepavydėtinas metas: už automobilio remontą teks pakloti ženkliai daugiau

  • Teksto dydis:

Pandemijos laikotarpiu verslai ir pirkėjai susidūrė su sutrikusia pasauline tiekimo grandine. Užsisukęs ratas ilgino daugelio paslaugo tiekimo, gaminimo laiką. Nors pandemija pasibaigė, tačiau geopolitinė situacija tiekimą irgi paveikė neigiamai, praneša LNK.

Anksčiau sugedus automobiliui galvos skausmu tapdavo tinkamas autoserviso pasirinkimas. Dabar automobilius tvarkančiųjų netrūksta, tačiau iškila kita problema – stringa automobilių detalių tiekimas. Tad jūsų automobilis, gali būti, kad bus remontuojamas kur kas ilgiau.

Šiaulietis Mantas sunkiai įsivaizduoja savo dieną be automobilio ir netikėtas gedimas gerokai pakoreguoja planus: „Kasdienybę sunkina automobilio palikimas ilgesniam laikui. Tikrai norisi jį kuo greičiau atsiimti, kartais būna momentų, kai reikia čia ir dabar sutvarkyti.“

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Automobilio remontas dabar gali užtukti dar ilgiau, nei įprastai, dėl stringančio detalių tiekimo. Kai kurių reikia laukti net kelias dienas, dėl to su sunkumais susiduria autoservisai.

„Problemos dėl logistikos, išlaidų ir kitų dalykų sukelia nepalankią situaciją. Detalės šiek tiek vėluoja“, – sako Šiaulių autoservisų asociacijos vadovas Anatolijus Kirjazovas.

„Problemos su detalėmis. Reikia užsakyti blokelį, kuris seniau būdavo vietoje ar kitą dieną, dabar tenka laukti savaitę arba išvis nėra. Todėl tenka ieškoti dėvėtų detalių. Naujų trūksta“, – mintimis apie dabartinę situaciją dalijosi autoserviso vadovas Karolis Gulbinas.

Skiriasi ne tik automobilių detalių pristatymo terminai, bet ir pasiūla – gerokai sumažėjo gamintojų pasirinkimas.

„Seniau buvo galimybė rinktis iš dešimt gamintojų. Žmogus galėjo rinktis pagal kokybę ar kainą, dabar reikia žiūrėti, kas yra rinkoje. Iš dešimt tiekėjų dabar yra gal du“, – neigiamus aspektus vardija K.Gulbinas.

Tiekėjai visus tikina, kad detalių nepritrūks. Gerokai ilgesnius terminus jie stengiasi kontroliuoti iš anksto įsigydami daugiau detalių. Skaičiuojama, kad pristatymas į Lietuvą dabar trunka net kelis kartus ilgiau nei anksčiau.

„Seniau į sandėlį detalės atvažiuodavo per du tris mėnesius, dabar net iki šešių–devynių mėnesių. Jei anksčiau specialių užsakymų reikėjo laukti iki savaitės, dabar – iki trijų keturių savaičių“, – sako autodetalių pardavimo vadovas Aivaras Mikalauskas.

Kainų padidėjimas matomas gana žymus. Skaičiuojame dešimtimis procentų.

Autoservisų asociacijos įžvelgia ir daugiau problemų – gerokai brangsta automobilių dalys.

„Kainų padidėjimas matomas gana žymus. Skaičiuojame dešimtimis procentų“, – teigia A.Kirjazovas.

Stringantis automobilių detalių tiekimas dabar daugiausia problemų kelia autoservisams. Per dieną jie sutvarko mažiau automobilių, todėl mažėja ir pelnas. Dėl kylančių kainų ateityje gali kilti dar daugiau problemų. Anot Šiaulių autoservisų asociacijos vadovo, rudeniop vairuotojai savo automobilius remontuos tik tada, kai jie visai pabirs, mat kainų šuolis privers taupyti ir rinktis paslaugas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Remontuos

Remontuos portretas
Mokantys remontuoti už protingą kainą o ne virkavimą nera to nera ano,visko yra kas nori dirbti ir uždirbti.

Vo

Vo portretas
Kacapų propogandonai ir auto verslą susieja su Amerika,bet važiuoja su surūdijusiom ladom, džiaugiasi galėdami seną vokiečių laužą nusipirkti,tai kas geriau gyvena ar nugalėti ar prasigerę pobedyteliai valdomi bandito vagio huilo.

Visi

Visi portretas
Kurie moka automobilius taisyti išmano darbą, niekada neis dirbti darbdaviui,servisuose pasipraktikuoti galima prieš pradedant dirbti sau.
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių