- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
-
„TopGear“ į geriausio automobilio paieškas pasikvietė ūkininkus
„TopGear“ apdovanojimuose 2017“ naujos nominacijos debiutas buvo šlapias, purvinas ir įspūdžius paliko ne tik ant komisijos narių drabužių. Ūkio automobilį rinkę Lietuvos ūkininkai įmirkusioje ražienoje visus tris pikapus užklampino įveikę vos 10 metrų. Taigi traktoriaus toli eiti nereikėjo. Po pusvalandžio grumtynių purve „Fiat Fullback“, „Nissan Navara“ ir „Toyota Hilux“ vėl buvo laisvėje, o kasdien panašius automobilius savo ūkiuose vairuojantys bandytojai galėjo tęsti geriausio Ūkio automobilio rinkimus. Po sunkios darbo dienos besišildydami arbata ir užkąsdami namine dešra jie pasidalijo įspūdžiais.
Romas Majauskas (Kauno rajonas): Labiausiai patiko „Nissan Navara“. Juntamai pagerėjusi interjero kokybė, labai patogi vairuotojo sėdynė, automatinė pavarų dėžė. Ir tai dar ne visi pliusai. Važiuodamas jauti, kad automobilis labai stabilus ir tvirtas. Važiuoklė dirba užtikrintai, jokių pašalinių triukšmų, net ir dardant prastu keliu, iš ten nesklinda. Automobilis tikrai pavykęs, gal tik būtų gaila tokį ūkyje kasdieniniams darbams naudoti. „Fiat Fullback“ vidus paprastesnis, nors tai gali būti ir darbinio automobilio pranašumas. Stabilumas menkesnis, gal dėl kitokios ratų bazės, gal dėl to, kad „Fiat“ lengvesnis. Mechaninė pavarų dėžė, mano akimis, jau atgyvena. Tiek važiuoklės, tiek variklio triukšmo lygis, palyginti su kitais pretendentais, didesnis, šiek tiek trūksta variklio galios. Tačiau visus minusus atperka kaina – bandytas „Fiat Fullback“ daugiau nei trečdaliu pigesnis už konkurentus. „Toyota Hillux“ sužavėjo moderniu prietaisų skydu ir puikiu jų matomumu. Variklio galia galėtų būti ir didesnė, tačiau nevertinčiau to kaip trūkumo. Tuščias automobilis šiek tiek standesnis nei konkurentai, tad tikėtina, kad jį pakrovus valdomumas išliks toks pats geras.
Vytautas Puzaras (Akmenės rajonas): „Toyota Hilux“ pliusai – prabangus salonas, automatinė pavarų dėžė, mažas triukšmo lygis, stipri linginė galinė pakaba. Šios pranašumas – visiškai išnaudojant keliamąją galią, nenusėda galinė automobilio dalis. „Hilux“ pagirtinai valdomas slidžiame žvyrkelyje, gerai dirba visos stabilumo sistemos. Didžiausias trūkumas – salone nesaugiai ir nepatogiai išdėstytos įsikibimo kilpos. Jos yra keleivių galvos zonose ir skaudžiai baudžia apie jas užmiršusius. Įvertinant visus pranašumus, automobilio kaina, vis tik, didoka. „Nissan Navara“ reikia pagirti už puikų dizainą, prabangų saloną, automatinę pavarų dėžę, komfortišką važiuoklę. Tuščiu kėbulu jis išlieka stabilus slidžiame duobėtame žvyrkelyje. Tačiau įvertinant tuščio automobilio bandymus, visiškai pakrovus kėbulą dėl naudojamų spyruoklių ir amortizatorių jo galinė dalis turėtų daugiau nusėsti žemyn ir todėl sumažėtų automobilio stabilumas. Maža to, „Hilux“ kainuoja gana daug. „Fiat Fullback“ – geras, patikimas darbinis arklys paprastu salonu ir mechanine pavarų dėže. Pastarąją vertinčiau kaip trūkumą, tačiau tikrai dar yra likę „mechanikos“ gerbėjų. Kabinoje gan triukšminga, komforto ne per daugiausia, bet tai suprantama. Automobilis sukurtas darbui ir siekiant išlaikyti kuo mažesnę kainą. Beje, „Fiat“ nugabens daugiausia sunkaus krovinio, o ūkyje tai – didelis pranašumas.
Virginijus Mykolaitis (Vilkaviškio rajonas): „Fiat Fullback“ – tikras darbinis ūkio automobilis, kuris labiausiai džiugina kaina. „Nissan Navara“ atitiko visus mano lūkesčius, džiaugiausi komfortu, geru pravažumu. „Toyota Hilux“ – puikus automobilis, su juo geriausiai jaučiausi asfaltuotuose keliuose.
Gintaras Žiobakas (Kretingos rajonas): „Fiat Fullback“ turbūt labiausiai subalansuotas automobilis, vertinant kainą ir kokybę. Aišku, jis suskaičiuoja visas duobes, tačiau būtų geras darbininkas ūkyje. „Toyota Hilux“ – labai manevringas, puikiai važiuoja žvyrkeliu, jo jaukus salonas. Šį automobilį „pasodinome“ ražienoje, kur problemų turėjo visi nominacijos pretendentai. Dirvos paviršius buvo atitirpęs, o žemiau slėpėsi ledas, tad čia nieko nuostabaus. Tai geras automobilis, kuris tiktų mano ūkyje. „Nissan Navara“ pelnė bene daugiausia mano simpatijų. Gerai atrodo, o ir važiuoja taip, kaip atrodo. Gera garso izoliacija, šauniai laikosi net ant slidaus kelio, automatinė pavarų dėžė dirba be priekaištų. „Nissan“ tiktų net ir ilgesnius atstumas įveikiant su didesne kompanija. Labai patiko, kad blokiruotes galima įjungti net nestojant.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“7
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...