- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Vokietijos sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ pristatė naują, itin sportišką GT automobilį – „Cayman GT4“. Tai pirmasis sportinis „Porsche“ GT modelis, sukurtas „Cayman“ pagrindu ir ištobulintas panaudojant „Porsche 911 GT3“ būdingais komponentais. Garsiąją Vokietijos Niurburgringo žiedinę trasą įveikęs per 7 min. 40 sek., „Cayman GT4“ įrodė, kad savo segmente yra greičiausias automobilis pasaulyje.
„Porsche“ inžinieriai, konstruodami „Cayman GT4“ variklį, važiuoklę, stabdžius ir aerodinamiškumą siekė užtikrinti maksimalų automobilio dinamiškumą. Paruošę jį lenktynių trasai, inžinieriai pasirūpino ir „Porsche“ sportiniams automobiliams būdingu universalumu – „Cayman GT4“ pritaikytas ir kelionėms įprastais keliais.
„Cayman GT4“ varomas šešių cilindrų 3,8 l varikliu (283 kW / 385 AG). Jo jėga perduodama mechanine šešių bėgių pavarų dėže su dinaminiais transmisijos tvirtinimais, kurie padidina automobilio valdymo stabilumą – tai ypač jaučiama staigiuose posūkiuose. „Cayman GT4“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,4 sek., jo maksimalus greitis – 295 km/valandą. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 10,3 l / 100 km. Praktiškai visa važiuoklė yra sudaryta iš „911 GT3“ skirtų komponentų, o automobilio prošvaisa, palyginus su įprasta „Cayman“ versija, pažeminta 30 mm.
Pritaikytas žiedinei trasai
Žvelgiant į automobilio išorę matyti, kad „Cayman GT4“ gana skiriasi nuo panašių kupė su varikliais gale. Trys charakteringos oro įsiurbimo angos priekyje ir didelis galinis aptakas atlieka aerodinaminę funkciją, kad automobilis būtų stipriau spaudžiamas prie žemės. GT4 versija yra pirmasis „Porsche Cayman“ modelis su abiem ašims paskirstyta aerodinamine jėga.
Dar didesnio sportiškumo ieškantys pirkėjai galės „Cayman GT4“ papildomai užsisakyti itin efektyvius, lenktynių sąlygomis patikrintus kompozicinius keramikos stabdžius „Porsche Ceramic Composite Brake“ (PCCB), vientisas anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) sėdynes, „Sport Chrono“ paketą su žiedinei trasai pritaikyta „Track Precision“ aplikacija bei „Club Sport“ komplektą – sportines sėdynes, sportinius diržus, saugos lankus ir gesinimo sistemą.
Naujojo sportinio automobilio vidus suprojektuotas taip, kad vairuotojas ir keleivis pajustų maksimalų važiavimo malonumą. Sportinės sėdynės, aptrauktos oda ir alkantara, turi patogias šonines atramas, prilaikančias vairuotoją ir keleivį posūkiuose. Kompaktiškų matmenų sportinis vairas užtikrina idealų valdymą ir automobilio paklusnumą bet kokiam vairuotojo judesiui.
Sportiškumu išsiskiriantys „Porsche“ modelių GT versijos yra subalansuotos važiavimui tiek lenktynių trasa, tiek ir įprastais keliais. Koncerno duomenimis, net 4 iš 5 „Porsche“ GT modelių savininkų išvažiuoja savo automobiliais ir į lenktynių trasas.
„Porsche Cayman GT4“ pasaulinė premjera įvyks kovo pradžioje tarptautinėje automobilių parodoje Ženevoje. „Porsche“ atstovybė Lietuvoje „Prime Auto“ skelbia, kad automobilius jau galima užsisakyti ir iki modelio pasaulinio debiuto.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau2
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?3
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių32
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs2
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...