- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Panašu, kad „Mazda“ koncernas skrupulingai laikosi nuolatinio tobulinimo principo ir savo modelius gerina nuolat, nelaukdamas planuoto atnaujinimo.
Toks bus ir 2017 metų „Mazda6“, į Europą atvešiantis ką tik iš SKYACTIV technologijų krosnies ištrauktą „G-Vectoring Control (GVC) sistemą. Planuojama, kad „Inchcape Motors“ salonuose 2017-ųjų laidos „Mazda6“ pasirodys vėlyvą rudenį.
Rudenį koncerno flagmanas „Mazda6“ pasirodys iškart ir sedano, ir universalo kėbulu.
„Mazda6“ laikoma vienu geriausiai valdomų ir maloniausiai vairuojamų savo klasės automobilių. Ir – vienu gražiausių. Galbūt todėl „Mazda“ specialistai nekišo pirštų prie 6 modelio išorės, tik pasiūlė dar vieną kėbulo spalvą – „Machine Grey“ pilką.
Viduje pokyčių daugiau. Koncerno inžinieriai pagerino salono garso izoliaciją, dizaineriai nupiešė naują vairo ratą, patobulintas liečiamasis TFT ekranas salono sistemų valdymui, geriau matomas bus ir ant priekinio stiklo projektuojamas pagalbinis ekranėlis „Active Driving Display“.
„Mazda6“ variklių pasiūla nepasikeitė, tačiau juose bus naujovių. Kaip ir anksčiau, siūlomi trys benzininiai SKYACTIV šeimos varikliai (145 ir 165 AG galios 2 litrų darbinio tūrio ir 192 AG galios 2,5 litro darbinio tūrio) ir 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinis variklis, generuojantis 150 arba 175 AG.
Pastarasis bus siūlomas net su trimis naujais variklio veikimo optimizavimo sprendimais. „High-Precision DE Boost Control“ sistema pasirūpina didesniu turbinos slėgiu vairuojant dinamiškai, „Natural Sound Smoother“ sušvelnina dyzelinio variklio „kalenimą“, o „Natural Sound Frequency Control“ įrenginys neutralizuoja garso bangas, atsirandančias varikliui dirbant tam tikru režimu. Rezultatas – tylesnis, švelnesnis, tačiau tiksliau ir dinamiškiau veikiantis dyzelinis variklis.
Tačiau didžiausia „Mazda6“ naujiena nėra nei matoma, nei girdima. GVC yra dalis SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą. Šia technologija „Mazda“ stiprina taip vadinamo Jinba-Ittai (raitelis ir arklys kaip vienas kūnas) pojūtį.
Tai pirmoji sistema pasaulyje, keičianti variklio sukimo momentą, atsižvelgiant į vairo judesius: GVC seka skersinės ir išilginės pagreitėjimo ir sulėtėjimo jėgos veikimą ir pagal tai derina traukos paskirstymą varantiesiems ratams. Idėja paprasta – varantieji ratai veikia efektyviau, kai automobilio svorio centras pasislenka į priekį (taip nutinka stabdant). Vadinasi, atliekant manevrus daugiau svorio turėtų tekti priekinei (varančiajai) ašiai. Tam tikslui užtenka šiek tiek sumažinti trauką ir sukurti stabdymo varikliu efektą – tą ir daro GVC.
Tokiu būdu sistema vien programinės įrangos pagalba optimizuoja variklio ir priekinės ašies darbą, o varantieji ratai gali efektyviau išnaudoti trauką posūkiuose ar staigiai manevruojant. GVC sistemai išmaniai paskirstant trauką automobilis rieda sklandžiau, mažėja kėbulo vibravimas, važiavimas tampa dar komfortiškesnis. Svarbu tai, kad GVC veikimas yra toks tikslus ir greitas, kad vairuotojas ar automobilio keleiviai jo visiškai nejunta.
2017 metų „Mazda6“ taip pat gaus visą puokštę „i-ACITVESENSE“ saugumo technologijų. Šalia tradicinių pasyvaus saugumo priemonių, automobilyje įdiegta kelio ženklų atpažinimo sistema bei naujos kartos susidūrimo prevencijos sistema „Advanced Smart City Brake Support“, kurioje įprastą tokioms sistemoms lazerinį jutiklį pakeitė itin jautri vaizdo kamera, leidžianti tiksliau ir platesniu kampu fiksuoti kliūtis.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Gruodžio 1-ąją įsigalios nauji Kelių eismo taisyklių pakeitimai10
Jau šį sekmadienį, gruodžio 1 d., įsigalios nauji Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, numatantys keletą naujovių šalies keliuose. Reikės laikytis saugaus atstumo lenkiant ar apvažiuojant dviratininkus ir pėsčiuosius, bus draudžia...
-
Dviratininkų gerovei – papildomi milijonai2
Susisiekimo ministerija, įvertinusi Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ priemones, pasiūlė Finansų ministerijai papildomus 33,7 mln. eurų skirti dviračių infrastruktūros plėtrai. ...
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“7
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...