Klaipėdoje - antros kartos “Audi A3”

Klaipėdoje - antros kartos “Audi A3”

2003-07-23 09:00

Naujovės

Klaipėdoje - antros kartos “Audi A3”

Praėjusią savaitę klaipėdiečiai galėjo susipažinti su naujos kartos automobiliu “Audi A3”, kuris buvo pristatytas koncerno Klaipėdos atstovybėje Šilutės pl. 50.

Naujos kartos A3 priskiriamos rinkos segmentui, kuris Europoje vadinamas “golfo klase”. Iš išvaizdos naujoji “Audi” panaši į ankstesnį modelį, naujovės slypi viduje, pavyzdžiui, naujos kartos variklis. Naujosios “Audi” bazė tapo 65 mm platesnė ir 30 mm aukštesnė, tačiau 10 mm žemesnė nei ankstesnio modelio. A3 sukūrusių dizainerių nuomone, tai naujovę priartino prie klasikinio kupė. Stiklai tapo plokštesni, galinėje sėdynėje sėdintiems keleiviams langai – siauresni, kaip sportinės mašinos. Sportinio automobilio įspūdį sustiprina didelis stipriai pirmyn išsikišusio priekinio stiklo nuolydis – važiuoji lyg ir bolidu, lyg ir minivenu. Toks nuolydis “golfo klasės” automobiliui neįprastas. Siluetui veržlumo suteikia ir ypatingas sparnų bei durelių štampavimas. Automobilis atrodo labai sportiškas, o to taip trūksta šeimyniniams sedanams.

Šeimos jaunėliui būdingi vyresniųjų šeimos bruožai – A3 turi “Audi” būdingą galingą variklį, tikslų vairą ir ypatingą pakabą. A3 montuojamas vienas iš penkių variklių: dviejų turbodyzelių – 1,9 ir 2,0 l tūrio (105 ir 140 AG), trijų benzininių – 1,6, 2,0, 3,2 l (102, 150 ir 250 AG). 2,0 l turbodyzelis ir V formos 3,2 l “šeštukas” – naujausi koncerno varikliai. Jie jau montuojami į vartotojams žinomus “Audi” TT ir A4 modelius, o dabar – ir į naująjį A3.

Priklausomai nuo variklio į automobilį montuojama 5 arba 6 pavarų dėžė, taip pat 6 pavarų automatas “Tiptronic”.

Gamintojas pranešė sukūręs ir sportinę A3 automobilio versiją, kurioje sumontavo galingiausią variklį bei ypatingą sportinę transmisiją ir pakabą. Dviguba automatinė pavara leidžia labai greitai perjungti pavaras neprarandant variklio galingumo. Atskiros sportinės versijos turi automatiškai valdomą kompiuterinę pavarų perjungimo sistemą.

Kai kurie A3 automobiliai turi ir “Quattro” sistemą, tai yra visus varomuosius ratus. “Golfo” klasėje tokia sistema pasitaiko gana retai, o tai tik pabrėžia sportinį A3 charakterį.

Automobilį lengva valdyti, jis tikslus posūkiuose, vairas valdomas, nors jautrus mažiausiems vairuotojo netikslumams. Važiuojant dideliu greičiu, kai įsijungia 6 pavara (nuo 140 km per valandą), vairas tampa stabilus. Tam įtaką daro nauja vairo elektromechaninio valdymo sistema. Greitai važiuojant vairas nebejaučia duobių.

Įdomi ir sankaba, prie kurios reikia įprasti. Pradėjus važiuoti būtina, kaip sename automobilyje, iškart spausti akceleratorių, antraip variklis užges. Reikia įprasti ir prie greičio režimo važiuojant žemomis pavaromis, kurios iškart primena, kad tai “mechanika”, o ne “automatas”. Variklio galingumas jaučiamas jau pasiekus 2000 apsukų per minutę. Susipažįstant su nauja mašina buvo pasiūlytas naujos kartos dviejų litrų turbodyzelis. Automobilis su standartine, bazine įranga turi trisdešimt opcijų, kurių nėra kituose šios klasės automobiliuose.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų