- Marius Ringaudas
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Išbandymai: pasak A.Gelažninko, „Breslau Rally“ organizatoriai parengė įdomius ir sudėtingus greičio ruožus.
-
Iš karinio poligono – su sportiniais trofėjais
-
Iš karinio poligono – su sportiniais trofėjais
-
Iš karinio poligono – su sportiniais trofėjais
-
Iš karinio poligono – su sportiniais trofėjais
-
Iš karinio poligono – su sportiniais trofėjais
-
Iš karinio poligono – su sportiniais trofėjais
-
Iš karinio poligono – su sportiniais trofėjais
-
Iš karinio poligono – su sportiniais trofėjais
Vieno seniausio ir populiariausio Rytų Europoje, jau ketvirtį amžiaus Lenkijoje rengiamo "Breslau Rally" trofėjai šiemet atkeliavo ir į Lietuvą.
Lenktyniavo ir naktį
Vakarų Lenkijoje, karinio poligono teritorijoje vykusios bekelės varžybos "Breslau Rally" sulaukė daugiau dalyvių nei legendinis Dakaro ralis: organizatorių duomenimis, paraiškas buvo pateikę 406 sportininkai iš 25 šalių.
Jie lenktyniavo motociklais, keturračiais, bagiais, visureigiais, sunkvežimiais. Teko įveikti per 1 200 km, iš jų beveik 900 km sudarė greičio ruožai, tarp jų – ir naktinis.
Jėgas išmėgino ir 38 lietuvių ekipažai: dviviečių bagių grupėje – trylika, motociklų – vienuolika, keturračių – devyni, visureigių – penki.
Ralis buvo pavojingas, nes nuolat važiavome dulkių debesyse, matomumas – itin menkas.
Šventė pergalę
Sėkmingiausiai pasirodė Arūnas Gelažninkas, važiavęs motociklu "Husqvarna FE450", – kaunietis laimėjo enduro varžybas (12 val. 34 min. 24 sek.).
Antrą vietą užėmė vokietis Matthew Girdas (14 val. 43 min. 36 sek.), trečią – vengras Peteris Karpatis (14 val. 52 min. 09 sek.).
"Organizatoriai pasistengė parengti įdomių ir gana sudėtingų greičio ruožų, man sudėtingiausias buvo naktinis. Ralis buvo pavojingas, nes nuolat važiavome dulkių debesyse, matomumas – itin menkas. Pergalė – didžiausia motyvacija judėti į priekį", – sakė A.Gelažninkas.
Tarp 56 motociklininkų dvyliktą vietą užėmė Modestas Siliūnas, penkioliktą – Laurynas Avyžius, septynioliktą – Vytautas Radzevičius, 21-ą – Saulius Klevinskas, 23-ią – Rytis Račiūnas, 24-ą – Justinas Zdanevičius, 25-ą – Ernestas Kalabuckas, 35-ą – Paulius Dambrauskas, 36-ą – Laurynas Palaima, 47-ą – Andrius Liškus.
Lietuviai – prizininkai
Dviviečių bagių (startavo 87 ekipažai) lenktynes antri užbaigė Tomas Gužauskas ir Audrius Matuolis ("Can-Am Maverick X3", 12 val. 16 min. 32 sek.).
rallye-breslau.com nuotr.
Lietuviai vos 9,42 sek. pralaimėjo lenkams Michalui Szczurtekui ir Jaroslawui Szylkowskiui. Ketvirti buvo Jonas Raudeliūnas ir Mindaugas Lelys (12 val. 28 min. 29 sek.).
70-ą vietą užėmė mišrus ekipažas – Darius Biesevičius ir Audra Kanopkinienė, nugalėtojams pralaimėję 39 min. 50 sek.
rallye-breslau.com nuotr.
Trečias tarp 49 keturratininkų buvo Antanas Kanopkinas (CFMOTO, 13 val. 44 min. 06 sek.).
Varžovai: karinį poligoną raižė keturratininkai, bagių ir sunkvežimių ekipažai. rallye-breslau.com nuotr.
Greičiau važiavo tik lenkai Remigiuszas Kusy (13 val. 14 min. 15 sek.) ir Danielis Radzio Pingwinas (13 val. 39 min. 36 sek.). Penktą vietą užėmė Adomas Gančierius, vienuoliktą – Povilas Ignatavičius.
Triumfavo ir estai
Į visureigiais lenktyniavusių ekipažų pirmą dešimtuką pateko Aivaras Kavaliauskas ir Šarūnas Paliokas ("Hummer H3", penkta vieta) bei Justinas Putys ir Valdemaras Milaševskis ("Mitsubishi Pajero Evolution", devinta vieta).
Ekstremalai: įstrigusiesiems purvynuose prireikė pagalbos iš šalies. / rallye-breslau.com nuotr.
Šios klasės varžybas laimėjo olandai Rikas van den Brinkas ir Gydo Heimansas ("Toyota ORD-150-Wivast 1", 12 val. 29 min. 25 sek.). A.Kavaliauskas ir Š.Paliokas nuo lyderių atsiliko 2 min. 36 sek., J.Putys ir V.Milaševskis – 19 min. 29 sek.
Bagių "Extreme" grupėje pergalę šventė estai Hardo Mere ir Lauris Junkinas.
Pernai "Breslau Rally" antras vietas užėmė A.Liškus (motociklai, enduro klasė) ir Romualdas Karužis (keturračių klasė).
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?46
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...