- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
„Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
-
„Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
-
„Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
-
„Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
-
„Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
-
„Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
-
„Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
-
„Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
-
„Hondos“ vizija – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatyta „Honda Electric Vision" strategija. Pagal ją, iki 2025 metų du trečdaliai Europoje parduodamų „Honda" modelių bus varomi elektra. Bendrovė taip pat žada iki 2020 metų serijiniuose modeliuose pradėti taikyti autonominio vairavimo (self-driving) technologijas.
„Hondos" elektrifikacija Europoje prasidės nuo hibridinės technologijos diegimo visuose siūlomuose bendrovės modeliuose. Pirmasis naujas automobilis su dviejų variklių hibridine „Hondos" sistema prekybos salonus Europoje pasieks 2018 metais.
Europos rinkai „Honda" taip pat gamins iš tinklo įkraunamus hibridinius, akumuliatorinius elektrinius ir vandenilio kuro elementais varomus automobilius.
„Pasitelkdami „Hondos" pasaulinius tyrimų ir plėtros išteklius sieksime, kad Europos pirkėjams būtų greičiau pristatytas visapusiškas pažangių elektros technologijų asortimentas", - teigė „Honda Motors Europe" prezidentas ir vykdomasis direktorius Katsushi Inoue.
Praėjusių metų pabaigoje Europą jau pasiekė vandeniliu varomas ,,Clarity Fuel Cell" sedanas. Automobilio ratus suka 103 kW (140 arklio galių) elektrinis variklis, o vandenilis naudojamas elektros energijai gaminti. ,,Clarity Fuel Cell" automobiliai Europoje dalyvauja ,,HyFIVE" projekte, kurio tikslas - bandyti vandenilinius automobilius realaus eismo sąlygomis bei skatinti jiems reikalingos infrastruktūros diegimą.
Parodoje taip pat pristatytas „Honda" ,,NueV" autonominio (self-driving) elektromobilio konceptas. Nenaudojamas automobilis tarnauja kaip miesto transporto infrastruktūros dalis: kai savininkui jo nereikia, ,,NueV" dalyvauja automobilių dalijimosi paslaugos (ride sharing) tinkle. ,,NeuV" gali uždirbti pinigų pavėžėdamas keleivius iki jiems reikiamos vietos, taip pat grąžindamas sukauptą energiją į elektros tinklą elektros vartojimo piko metu.
Beje, ,,NueV" bagažo skyrius pritaikytas vežti koncepcinį ,,Honda Kick’n’Go" skuterį, skirtą įveikti „paskutiniams kelionės kilometrams“. Naujasis skuteris taip pat varomas elektra, jo akumuliatorių galima įkrauti iš ,,NueV" bagažinėje esančio elektros lizdo.
Japonijoje ir Šiaurės Amerikoje „Honda" atlieka pažangių autonominių automobilių valdymo sistemų bandymus. Iki 2020 m. bendrovė yra užsibrėžusi išplėsti savaeigių technologijų taikymą serijiniuose „Honda" automobiliuose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“5
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...