- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Atšilę orai miestų gatvėse atvėrė pavojingas duobes, kuriose vairuotojai vienas po kito daužo savo mašinas. Ir nuostoliai vienam vairuotojui siekia nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų, praneša LNK.
Vairuotojų su prakarstomis padangomis bumas jaučiasi, dar pavasariui neprasidėjus.
„Tai yra dažnas reikalas šiomis dienomis, vairuotojai pyksta ant kelio dangos, iš tikrųjų ištrupėjusios“, – pripažino „Melgos“ autoserviso padalinio vadovas Andžejus Ostrovskis.
Jis atskleidė, kiek per dieną sulaukia automobilių su prakirstomis padangomis.
„Mes turime apie šešis–aštuonis, iki dešimties automobilių per dieną su prakirstais ratais. Iš tikrųjų yra ganėtinai problematiška, dėl to, kad dažnu atveju tenka keisti dvi padangas“, – sakė A. Ostrovskis.
Vadovas paaiškino, kiek padangų keitimas kainuoja vairuotojui.
„Viskas priklauso nuo paties automobilio. Jei pakanka vienos padangos, kuri yra kažkokių standartinių išmatavimų, tai telpa į 60 eurų. Ratlankių lyginimas – apie 30 eurų. Jei kalbame apie prabangesnius automobilius, tarkime, turime žemo profilio padangą su aukštu ratlankiu, ten ir virš 300, ir virš 400 eurų gali būti. Jeigu mes kalbame apie pačią padangą, tai kuo didesnis yra ratlankis, kuo žemesnė padanga, tuo ji bus brangesnė“, – teigė pašnekovas.
Du iš trijų bando ieškoti žalos atlyginimo. Kuo brangesnė žala, tuo labiau žmogus yra suinteresuotas ją susigrąžinti.
Kaip tikino A. Ostrovskis, dažnai į autoservisą atvykę žmonės sako, kad eis ieškoti teisybės, bandys atgauti pinigus iš savivaldybės, kreipsis į draudikus.
„Du iš trijų tikrai tą pasako, bando ieškoti žalos atlyginimo. Kuo brangesnė žala, tuo labiau žmogus yra suinteresuotas ją susigrąžinti“, – tvirtino vyras.
Pasak A. Ostrovskio, po smūgio gali būti sugadintos ne tik padangos.
„Po bet kokio stipresnio smūgio labai pravartu pasitikrinti važiuoklę. Galime nepastebėti vizualiai, galime nepajusti, tačiau šarnyriniai sujungimai arba svirčių linkimai yra ganėtinai dažnas atvejis po duobės. Jeigu žmonės pastebi tik tuščią padangą, tai nereikėtų apsigauti, reikėtų rato geometrijos bei važiuoklės patikrą atlikti“, – aiškino autoserviso padalinio vadovas.
Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:
Situaciją pakomentavo Arūnas Visockas, Vilniaus savivaldybėje laikinai einantis Infrastruktūros skyriaus vedėjo pareigas. Jis pritarė, jog gyventojai ar draudikai neretai nutaria kreiptis į savivaldybę dėl kelyje prakirstų padangų ir prašo atlyginti žalą.
„Šiais metais jau turime gavę virš 20 kreipimųsi. Jie yra nagrinėjami ir bus gyventojams atsakyta. Kadangi miesto teritoriją prižiūri trys įmonės, tai įvertinta, kurios įmonės teritorijoje atsirado žala“, – komentavo A. Visockas.
„Jie turi įrodyti rangovui, kuris prižiūri tos miesto teritorijos gatves, kad jie toje vietoje patyrė žalą. Būtinai turi būti iškviesta policija, kad užfiksuotų faktą, kurioje vietoje duobė, nufotografuotos nuotraukos – tas turi būti pateikta rangovui“, – aiškino jis.
„Kadangi pagal pasirašytas sutartis yra atsakingos įmonės, tai tos įmonės ir turi atsakyti už patirtą žalą. Kartais būna taip, kad nepateikia visų faktų, ir reikalai nueina iki teismo. Savivaldybė tik nurodo, kuri įmonė atsakinga už tą patirtą žalą“, – šnekėjo A. Visockas.
Anot pašnekovo, laikas, per kurį žala išmokama – įvairus.
„Priklauso nuo surinktų faktų, įrodymų. Būna, užsibaigia ir per keis mėnesius, būna, tęsiasi ir kelerius metus teismuose“, – sakė savivaldybės atstovas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Regitra“: nenorėdami likti be vairuotojo pažymėjimo, kai kurių savivaldybių gyventojai ypač suskubo
Nuo kitų metų Lietuvoje įsigalioja naujai tvarkai, kuomet baigus galioti medicininei pažymai nebegalios ir vairuotojo pažymėjimas. Todėl pastebima, kad aktyviausiai pasitikrinti sveikatą jau suskubo Kalvarijos ir Šilalės bei Klaipėdos rajonų ...
-
Tyrimas: elektromobilių įkrovimo kaina – svarbiausias veiksnys vairuotojams2
ISM universiteto tyrėjų atliktos apklausos duomenys rodo, kad Lietuvos elektromobilių savininkams svarbiausia įkrovimo preferencija yra kaina. ...
-
Nauji greičio matuokliai Vilniuje blyksi be perstojo: per metus – beveik 100 tūkst. pažeidimų5
Pernai liepą Vilniuje pradėję veikti 16 naujų stacionarių greičio matuoklių per metus užfiksavo beveik 100 tūkst. Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų, vien šiemet juos padarė daugiau nei 50 tūkst. transporto priemonių, še&scaron...
-
Draudimo paradoksai: jokių įvykių, bet pabrango?7
Ar kada nors susidūrėte su situacija, kai automobilio draudimo įmoka staiga padidėjo, nors per pastaruosius metus nepatyrėte jokių eismo įvykių ar avarijų? ...
-
Tarp ralio „Aplink Lietuvą“ trofėjų – merų taurės
„Labai patiko varžytuvės, o ypač – techniškos trasos“, – sakė Aidas Valuckas, kartu su Daumantu Vasiliausku iškovojęs pagrindinį ralio „Aplink Lietuvą“ trofėjų – Prezidento taurę. ...
-
Lietuviai naujų automobilių pirko daugiau nei estai2
Praeitą mėnesį Lietuvoje įregistruota 13,7 proc. daugiau naujų automobilių, nei tokiu pat metu pernai, Estijoje – 1,8 proc. daugiau. ...
-
Vienodos kainos „Eleport“ įkrovimo stotelėse – ne vien Lietuvoje
„Eleport“ suvienodino kainas visose Lietuvoje veikiančiose bendrovės įkrovimo stotelėse. Be to, planuojama atidaryti naujų paslaugos elektromobiliams taškų. ...
-
Navigacijos naujovės: nebepasiklysite kiemuose ir išvengsite baudų
Jau rytoj finišuosiančios Paryžiaus olimpinės žaidynės tapo išskirtiniu įvykiu daugeliui pasaulio gyventojų. Didžiausias planetoje sporto renginys paskatino pasitempti ne tik sportininkus, bet ir technologijų specialistus. Kokį poveik...
-
Nebegali pakęsti betvarkės: už ne vietoje paliktus paspirtukus – bauda1
Vilniuje nuo pirmadienio draudžiamose vietose palikti elektriniai paspirtukai ar dviračiai bus nuvežami priverstinai, pažeidėjams grės baudos iki 180 eurų, ketvirtadienį pranešė sostinės savivaldybė. ...
-
Pareigūnai panaikino 136 socialinių tinklų paskyras: siūlė padirbtus vairuotojų pažymėjimus
Policija šįmet panaikino 136 paskyras, kuriose buvo siūloma neteisėtai įsigyti vairuotojo pažymėjimus, ketvirtadienį pranešė akcinė bendrovė „Regitra“. ...