NAUJOVĖS
“Chrysler Sebring” pakeitė išvaizdą
“Chrysler” pristatė dar vieną naujovę – atnaujintą sedaną “Chrysler Sebring”. Ypač pasikeitė automobilio priekis: “Sebring” sumontuota nauja optika, bamperiai, grotelės, kurios dabar pereina į apatinį spoilerį. Netgi “Chrysler” emblema – apskritimas, apjuostas sparnais, - tapo didesnis, pastebimesnis. Dėl platesnių grotelių automobilio išvaizda dabar įsimintinesnė, solidesnė. Tačiau svarbiausi pokyčiai slypi viduje.
Didesni saugumo reikalavimai
“Sebring” kūrėjams buvo svarbus ne tik naujasis dizainas. Labiausiai akcentuojamas didesnis saugumas – mašinoje sumontuotos naujos kartos saugos pagalvės su keliais dujų užpildymo laipsniais, nauji saugos diržų įtempimo mechanizmai, aukštesnės galvos atramos, avarinio bagažinės atidarymo iš salono mechanizmas. Sumontuota nauja optika, turinti kitokias nei anksčiau šviesos skaidymo savybes, naujos kartos antiblokavimo sistema “ABS plus” ir traukos kontrolės sistema. “ABS plus” nustato tikslų kiekvieno rato stabdymo jėgos dydį, o tai leidžia išsaugoti pusiausvyrą ir kontroliuoti judėjimo trajektoriją. Naujojo “Sebring” korpusas pagamintas pagal apsauginės kapsulės, sugeriančios smūgius, technologiją.
Solidi komplektuotė
Naujasis “Sebring” palieka solidžios ir brangios mašinos įspūdį. Automobilio ilgis – 4 m 84 cm, plotis – 1 m 79 cm, tai nedviprasmiškai rodo jo klasę. “Sebring” ir anksčiau turėjo įsimintiną tipiško “amerikiečio”, kurį iškart galima pastebėti mašinų sraute, išvaizdą. Vis dėlto, nors dizainas ir “amerikietiškas”, “Sebring” skirtas Europai. Jis gaminamas Austrijoje ir savo klasėje turi konkuruoti su Europos gamintojais. Priklausomai nuo komplektacijos, automobilis Lietuvoje kainuoja nuo 59 iki 82 tūkst. Lt.
Automobiliuose montuojami ankstesni, gerą rekomendaciją pelnę 2 ir 2,7 l tūrio benzininiai varikliai. Jų galingumas – 139 ir 200 AG, maksimalus greitis – 200 ir 210 km per valandą. Modelis, kurio variklio tūris 2 l, sunaudoja 6,6 l degalų šimtui kilometrų trasoje ir 11,1 l mieste, kai variklis 2,7 l – 8,4 ir 14,7 l. Automobiliai su 2 l varikliu turi arba 5 pavarų mechaninę dėžę, arba 4 pavarų “automatą” su “Autostick” funkcija. Galingesniems varikliams – tik “automatas”.
Talpus salonas
Didžiausią įspūdį palieka salono talpumas. Gale sėdintiems keleiviams erdvu taip pat, kaip ir važiuojant limuzinu. Jeigu stambaus sudėjimo vairuotojas savo sėdynę atstumtų iki galo, už jo sėdinčiam keleiviui netektų pariesti kojų. Tokią erdvę sukuria ypatinga kėbulo komponuotė, kurią patys gamintojai vadina “Forward cab”.
Automobiliai “Sebring” parduodami su dviejų rūšių komplektuote: LE ir LX. Pastarojoje yra 34 įvairios opcijos, tarp kurių – labai patogi naujos kartos “kruizo kontrolė”, leidžianti 3 km per valandą padidinti ar sulėtinti greitį tiesiog iš vairo.
Vairuotojo vieta labai patogi, puikiai matyti “Chrysler” būdingi prietaisai “baltose stiklinėse”. Ne itin jautraus, “informatyvaus” vairo dėka automobilį lengva valdyti, vairuotojas jaučia kelią.
Naujasis “Sebring” lengvai įvažiuoja į posūkius, nelabai pakrypsta, pakaba minkšta, “amerikietiška”.
“Sebring” neblogai pasirodė per liūtį Klaipėdos-Vilniaus kelyje, patekęs į sunkvežimių paliktas vėžes. Automobilis iš jų neišsuko, važiavo stabiliai. Kadangi “Sebring” nėra lenktynių mašina, galima mėgautis patogiu važiavimu.
Naujausi komentarai