- Marius Ringaudas
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Išbandymai: V.Žala pripažino, kad lenktynės Ispanijoje buvo sudėtingesnės, nei tikėjosi.
-
Andalūzijoje įvykusiame ralyje lietuviai buvo greiti, bet ne greičiausi
-
Andalūzijoje įvykusiame ralyje lietuviai buvo greiti, bet ne greičiausi
-
Andalūzijoje įvykusiame ralyje lietuviai buvo greiti, bet ne greičiausi
"Buvo ir labai netikėtų kliūčių – pavyzdžiui, šalia ūkininkų dirbamų laukų sukrautų akmenų", – Andalūzijoje įvykusio ralio sąlygas apibūdino lenktynininkas Vaidotas Žala.
Užėmė šeštą vietą
Į Tarptautinės automobilių sporto federacijos (FIA) pasaulio "Cross-country" taurės varžybų kalendorių įtrauktą Andalūzijos ralį V.Žala su šturmanu Paulo Fiuza užbaigė šeštoje vietoje.
"MINI John Cooper" važiavę lietuvis ir portugalas į priekį praleido tik Nasserą Al-Attiyah (Kataras) ir Matthieu Baumelį (Prancūzija), Carlosą Sainzą ir Lucasą Cruzą (Ispanija), Yazeedą Al-Rajhi (Saudo Arabija) ir Dirką von Zitzewitzą (Vokietija), Eriką van Looną (Nyderlandai) ir Sebastieną Delaunay (Prancūzija) bei Mattiasą Ekströmą ir Emilį Bergkvistą (Švedija).
N.Al-Attiyah ir C.Sainzas yra po tris kartus laimėję legendinį Dakaro ralį.
Lenktynininkams teko įveikti daugiau 1 629 km, iš jų 1 244 km sudarė greičio ruožus. N.Al-Attyah (vairavo visureigį "Toyota Hilux Overdrive") vadovaujamo ekipažo rezultatas – 10 val. 22 min. 49 sek., V.Žalos – 10 val. 58 min. 45 sek.
Andalūzijos ralis – išbandymų poligonas būsimiems Dakaro ralio dalyviams.
Pokyčiai – neišvengiami
V.Žala pripažino, kad šios varžybos buvo kur kas didesnis iššūkis, nei atrodė prieš startą: tikėjosi, kad greičio ruožai bus labiau artimi klasikiniam raliui, tačiau tikrovė – kitokia. Be to, nepavyko išvengti visureigio gedimų.
Atėjo laikas radikaliems sprendimams, kad Dakaro ralyje būtume konkurencingi ne vieną ar du greičio ruožus.
"Buvo gana sunku, nes greičio ruožai – išties sudėtingi: siauri, klastingi, matomumas – ribotas. Tai – kaip aklas ralis, tik čia dar vietomis teko važiuoti įvairiais grioviais, upių brastomis. Kai prie tokių sąlygų pripratau, pradėjau nujausti, ko galima tikėtis", – pasakojo V.Žala.
"Agrorodeo" komandos lenktynininkas teigė Andalūzijos ralio greičio ruožuose padaręs viską, kad rezultatas būtų kuo aukštesnis, tačiau grįžęs į Lietuvą bandys spręsti ir technikos problemą, kad kitąmet galėtų būti dar konkurencingesnis.
Rūpesčiai: „MINI John Cooper“ gedimai trukdė pasiekti geresnių rezultatų. / agrorodeodakar.lt nuotr.
"Žinau, kad reikia pokyčių ir manau, kad atėjo laikas radikaliems sprendimams, kad Dakare būtume konkurencingi ne vieną ar du greičio ruožus, bet visas lenktynes", – tvirtino V.Žala.
Kelialapis į Dakarą
Motociklininkų varžybose jėgas išmėgino Dakaro ralio dalyvio Arūno Gelažninko treniruojamas Modestas Siliūnas.
Bendroje įskaitoje tarp 53 dalyvių M.Siliūnas užėmė 26 vietą, nugalėtojui ispanui Joanui Baredai (10 val. 47 min. 32 sek.) pralaimėjęs 2 val. 34 min. 17 sek.
M.Siliūnas užsitikrino kelialapį į 2022-ųjų Dakaro ralį.
Sėkmė: M.Siliūnas iškovojo kelialapį į 2022 m. Dakaro ralį. agdakar.lt nuotr.
"Reikia trijų trenerių: motociklo, fizinio ir psichologinio parengtumo. Svarbiausia – mokytis iš geriausiųjų, ne iš tų butaforinių, kurie tik kalba, kad yra kažką pasiekę, o iš tų, kurie iš tikrųjų daug pasiekę. Šiame sporte taip pat labai svarbu įtikinti save, nugalėti baimes, iššūkius ir suprasti, kad nėra nieko neįmanomo", – sakė motociklininkas.
Įsivažiavo: V.Žala (dešinėje) su šturmanu P.Fiuza pirmi įveikė ketvirtą Andalūzijos ralio greičio ruožą. / agrorodeodakar.lt nuotr.
Keturračiu motociklu Andalūzijoje lenktyniavęs Laisvydas Kancius savo grupėje tarp šešių dalyvių užėmė ketvirtą vietą.
Antras FIA "Cross-Country" pasaulio taurės etapas numatytas birželio 7–13 d. Kazachstane.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Planuojate pirkti naudotą automobilį iš užsienio? Atskleidė, kuriose šalyse klastoja ridą10
Dabar pats tinkamiausias metas atsinaujinti ne tik savo drabužius, bet ir transporto priemonę. Ne visi turi galimybę nuvykti į saloną ir nusipirkti patį naujausią automobilį, tuomet tenka rinktis jau važinėtą. Iš kur geriausia rinktis važin...
-
Vasarą – su žieminėmis padangomis: kur čia slypi pavojai?2
Automobilių servisai jau rikiuoja eiles vairuotojų, besiruošiančių keisti automobilių padangas. Meistrai sako, kad pavasarinis keitimas mažiau aktyvus, nei lapkričio mėnesį. Yra vairuotojų, kurie ir vasarą važinėja su žieminėmis padangomi...
-
Seimas svarstys iniciatyvą įpareigoti visus paspirtukų vairuotojus dėvėti šalmus2
Parlamentarai imasi svarstyti iniciatyvą, kuria būtų nustatyta visiems paspirtukų vairuotojams dėvėti šalmus, nepaisant jų amžiaus. ...
-
Pasipiktino dėl automobilių taršos patikrinimų: ar nepermokėjo už aparatus?25
Aplinkosaugininkų planuojami automobilių taršos patikrinimai šiurpą kelia ne vienam vairuotojui. Socialiniuose tinkluose dėl to kilo pasipiktinimo bangos. Kokią teisę aplinkosaugininkai turi tikrinti taršą? O jie turi įstatym...
-
Aplinkosaugininkai pradeda tikrinti automobilių taršą: vairuotojai kai kurių bėdų gali net neįtarti57
Aplinkosaugininkai parodomojoje akcijoje pademonstravo, kaip stabdys automobilius ir tikrins jų taršą. Oficialiai tikrinti automobilius aplinkosaugininkai pradės pavasario viduryje. Kaip viskas vyks ir ką apie tai mano gyventojai, pasakota LNK repor...
-
Perspėja: minti dviratį paskui autobusą – labai pavojinga9
Norėdami išvengti vėjo pasipriešinimo, dviratininkai kartais važiuoja iš paskos didesnių gabaritų transporto priemonėms ar autobusams, tačiau net nenutuokia, kaip arti nelaimės jie atsiduria. Tokie veiksmai kelia pavojų ne tik dvi...
-
Už variklio plovimą – bauda28
Prieš parduodant automobilį pardavėjai neretai stengiasi iššvarinti ne tik mašinos išorę bei vidų, bet ir nuplauti variklį. Tačiau tai daryti autoplovyklose draudžiama, apie tai reikėtų pranešti plovyklos oper...
-
Automobilių vairuotojai turėtų suklusti: techninę apžiūrą gali naikinti iškart4
Aplinkos apsaugos departamento pareigūnai pademonstravo, kaip atrodys vairuotojų stabdymas ir jų turto – automobilių, tikrinimas dėl taršos. Nuo sausio tikrinti taršius automobilius aplinkosaugininkai gali tiesiog kelyje. Jie turi teis...
-
Pervežimai 2023-iaisiais: daugiau keleivių ir krovinių
Lietuvos transporto ir logistikos sektorius 2023 m. išlaikė stabilų augimą ir generavo 18,8 mlrd. eurų pajamų. Pernai 7 proc. išaugo keleivių vežimas visų rūšių transportu. ...
-
Dėl taršos panaikinus automobilio techninę apžiūrą, ji dar galios dvi paras14
Aplinkosaugininkams be kitų institucijų pareigūnams panaikinus automobilio techninę apžiūrą dėl viršytos išmetamųjų dujų normos, ji nuo šiol galios dar dvi paras. ...