Vaikų svajonėms „Maximos“ pirkėjai jau skyrė 14 tūkst. eurų

  • Teksto dydis:

Vos per dvi savaites lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai „SOS vaikų kaimo“ globojamų vaikų popamokinei bei jų socialinius įgūdžius ugdančiai veiklai jau skyrė 14 tūkst. eurų. Po rekordiškai sėkmingo starto akcija „Apglėbkime rūpesčiu“ keliasi ir į socialinius tinklus. Juose kiekvienas, dalindamasis nuotrauka ar vaizdo įrašu su menininkės Nomedos Marčėnaitės kurtomis iliustracijomis puoštu pirkinių maišeliu bei grotažymėmis #VaikystėsSvajonė #DraugeSuMaxima, kviečiamas atkreipti dėmesį į mažiesiems skirtą akciją.

„Prasminga kiekvieno vaiko neformalaus ugdymo veikla, sportinių ar kitų įgūdžių lavinimas, savalaikė korepetitoriaus ar psichologo pagalba yra labai svarbu jų ateičiai. Kiekvienas iš mūsų, dalyvaudamas „Apglėbkime rūpesčiu“ akcijoje, galime prisidėti prie geresnės, šviesesnės šių vaikų ateities“, – sako „Maximos“ generalinė direktorė Kristina Meidė.

Nuo akcijos „Apglėbkime rūpesčiu“ pradžios praėjo tik dvi savaitės, o „Maximos“ pirkėjai jau skyrė 14 tūkst. eurų vertės paramą „SOS vaikų kaimo“ mažųjų svajonėms įgyvendinti. Akcija „Maximos“ parduotuvėse visoje Lietuvoje vyks dar dvi savaites, iki lapkričio 30 dienos.

Šią savaitę Vilniaus „Akropolyje“ vykusiame nuotaikingame renginyje „SOS vaikų kaimo“ organizacijos ir prekybos tinklo „Maxima“ atstovai kvietė drauge užpildyti didžiulę akcijos nuotraukų mozaiką, simbolizuojančią, jog kiekvieno mūsų indėlis yra svarbus, kai siekiame didelių tikslų.

Anot „SOS vaikų kaimų“ vadovės Liudovikos Pakalkaitės, akcijos metu surinktos lėšos skiriamos vaikų ugdymui: būreliams, psichologų, logopedų paslaugoms. „Stengiamės suprasti globojamo vaiko kelią, kad jis jaustųsi stipriau, kad atrastų savo talentą ir kryptį, todėl kiekvienam jų kasmet sudarome individualų vystymosi planą. Siekiame, kad ateityje vaikai pasitikėtų savimi, kad taptų savarankiški. Atradę savo stiprybes vaikai tampa čempionais. Globotinių būryje turime ir Lietuvos šuolių į vandenį čempionę ir ne vieną medalį iškovojusią pramoginių šokių šokėją. Mes nesiekiame vaikams tiesiog sukurti užimtumo galimybių, mes padedame jiems atrasti savo talentus ir susikoncentruoti į prasmingą veiklą, kuri, galbūt, bus jo ateities kelias“, – apie akcijos tikslus kalba L. Pakalkaitė.

Prie socialinių tinklų akcijos trečiadienio popietę prisijungė ir televizijos laidų vedėja Rimantė Kulvinskytė, pasidalinusi nuotaikingu vaizdo įrašu su grotažymėmis #VaikystėsSvajonė #DraugeSuMaxima. Vaizdo įraše ji pasakoja, jog maišelis su apsikabinusiu lapės ir zuikučio piešiniu padeda išpildyti „SOS vaikų kaimo“ globotinių svajones, pavyzdžiui, lankyti norimą būrelį. Ji taip pat parodo kaip kompaktiškai sulankstyti pirkinių maišelį ir siūlo jį naudoti daugiau negu vieną kartą kasdienio apsipirkimo metu.

Akcija socialiniuose tinkluose startavo šią savaitę ir prie jos prisijungti gali kiekvienas dalindamasis nuotrauka ar vaizdo įrašu su menininkės Nomedos Marčėnaitės kurtomis iliustracijomis puoštu pirkinių maišeliu ir grotažymėmis #VaikystėsSvajonė ir #DraugeSuMaxima.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių