- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pastarieji metai nekilnojamojo turto rinkoje buvo pilni išbandymų. Tačiau pasirinkę patikimus NT vystytojus pirkėjai neprašovė. Ilgalaikė tvaraus verslo vizija, aukšta projekto kokybė ir patirtis rinkoje buvo svarbiausi kriterijai, kurie užtikrino ramybę pirkėjams, jau rezervavusiems būstus miesto pašonėje.
Pirmieji gyventojai jau įžengė į savo „Namučius“ – taip vadinasi Kauno rajone, II Jonučiuose, vystomas daugiabučių projektas. 2023 metų sausio mėnesį sėkmingai baigtas pirmasis šio projekto statybų etapas.
„Dalis klientų degte degė noru kuo greičiau įsikelti į naują nuosavą būstą. Jie vis užsukdavo pasižiūrėti, kaip vyksta statybos, klausinėjo bei vertino, kaip keičiasi „Namučių“ aplinka – tarsi patys pratinosi prie naujų maršrutų ir gyvenimo. Todėl šiuo metu labai džiugu atiduoti butų raktus pirkėjams, kurie turėjo rezervacijas. Baigtuose statyti dviejuose daugiabučiuose 75 proc. visų butų buvo rezervuota iš anksto“, – dalijosi „Namučių“ projekto vadovas Tadas Galminas.
Apgalvoti sprendimai apsaugojo nuo kainų šoko
Pasak T. Galmino, pirkėjai labiausiai vertina tai, kad didelio projekto vystytojai tvirtai laikosi įsipareigojimų – butų kainos išliko tokios pačios, kokios buvo nustatytos preliminariose sutartyse – jokių staigmenų.
Partnerio nuotr.
„Svarbiausias mūsų prioritetas buvo stabilumas, kurį dinamiškų pokyčių aplinkoje užtikrinome kiekvienam klientui. Žinoma, matėme, kaip auga statybų darbų ir medžiagų kainos, brangsta elektros energija, dujos ir degalai, tačiau rizikų valdymas yra mūsų verslo dalis ir atsakomybė. Tvirtai laikomės įsipareigojimų klientams – nuolat kintančioje aplinkoje mums labai padėjo patirtis ir laiku priimti teisingi sprendimai“, – teigė „Namučių“ projekto vadovas.
Šiuo metu pašnekovas aplink Kauno miestą nemato nė vieno konkurencinio projekto, o teigiami pirmųjų naujakurių atsiliepimai veikia tarsi naujų klientų magnetas. Antai trečiajame iš dvylikos suplanuotų pastatų jau rezervuota apie trečdalis butų. Čia jie bus mažesni, ekonomiški, o statybų pabaiga planuojama antrą 2023 metų ketvirtį.
Darbų įkarštyje kyla naujų idėjų
„Namučių“ projekto vadovas T. Galminas atkreipia dėmesį, kad šiandien pirkėjai vertina ne vien keturias buto sienas, o žvelgia gerokai plačiau. „Nuo pat pradžių norėjome, kad vos per keliolika minučių automobiliu iš miesto centro grįžęs namo žmogus turėtų tvarkingą, jaukią ir ramią aplinką, mėgautųsi natūralia gamta“, – pasakojo pašnekovas ir priduria, kad įsibėgėjus statyboms kilo papildomų idėjų, kaip pagerinti aplinką.
Pamatę, kaip nuosekliai ir vientisai įgyvendinamas projektas, dalis klientų savo rezervaciją pavadina laimėjimu.
Kaip tik šiuo metu NT vystytojai baigia suderinti žaliojo parko įgyvendinimo viziją. Parkas turėtų sužaliuoti greta daugiabučių esančiame sklype.
Prasidėjus naujiems metams aktyviai įrenginėjami lauko sandėliukai, tvarkomi kiemai, elektromobilių įkrovimo vietos, atliekami kiti darbai.
„Pirkėjams patinka šio projekto vientisumas ir tai, kad NT vystytojas užtikrina aukštą kokybę, žengia koja kojon su moderniais sprendimais ir technologijomis, kurios padeda sutaupyti ir tausoja aplinką. Tačiau didžiausias „Namučių“ projekto privalumas yra konkurencinga kaina“, – įvardijo Juras Sadauskas, nekilnojamo turto rinkodaros įmonės „Juda NT“ bendraįkūrėjas.
Naujakurių įspūdžiai – ypač svarbūs
J. Sadauskas pastebi, kad ilgalaikis „Namučių“ projektas yra įgyvendinamas etapais ir tai pirkėjams suteikia saugumo jausmą. „NT vystytojai supranta, kad viskas turi būti nepriekaištinga nuo pirmųjų žingsnių, nes vienas šaukštas deguto gali sugadinti visą statinę medaus. Šiuo atveju maksimalus dėmesys kokybei yra geriausias sprendimas, užtikrinantis, kad kiekvienas klientas gaus tai, ką nusiperka“, – konstatavo „Juda NT“ bendraįkūrėjas. Be to, projekto vystytojai turi patikimus partnerius, kurie naujakuriams gali užtikrinti visišką vidaus apdailą – „Namučiuose“ darbuojasi profesionalių meistrų komandos.
Pasak J. Sadausko, gera pirmųjų gyventojų patirtis ir įspūdžiai yra itin svarbūs, nes perduoda svarbią žinutę kitiems – dar tik svarstantiems apie galimybę turėti nuosavą būstą II Jonučiuose.
Iš viso kvartale numatyta pastatyti 12 pastatų, o projektą visiškai užbaigti planuojama iki 2025 metų. Bendras NT projekto gyvenamasis plotas sudarys apie 24 000 kvadratinių metrų, žmonės apsigyvens 400 butų.
Partnerio nuotr.
Pašnekovai pastebi, kad šioje pietinėje Kauno pusėje aktyviai plėtojama viešoji infrastruktūra – netoli statomas naujas, privatus vaikų darželis, atstumas iki artimiausios mokyklos irgi nedidelis. Su miesto ir rajono transporto tinklu II Jonučius jungia lengvai įveikiamos gatvės, kursuoja viešasis transportas.
„Pamatę, kaip nuosekliai ir vientisai įgyvendinamas projektas, dalis klientų savo rezervaciją pavadina laimėjimu – džiaugiasi, kad preliminariose sutartyse užfiksuota butų kaina nesikeičia“, – dalijasi J. Sadauskas. „Namučių“ projekto vadovas T. Galminas papildo, kad kaina gali didėti tik dėl vieno sutartyje apibrėžto punkto – jeigu po galutinių butų matavimų padidėja gyvenamasis patalpų plotas. „Bet praktika rodo, kad po atliktų matavimų kai kuriems pirkėjams butų kaina net sumažėjo, nes minimaliai sumažėjo buto plotas“, – apie naujakurių patirtis pasakojo T. Galminas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
M. Skuodis apie traukinių pirkimą „Rail Balticai“: svarbiausia, kad statybos nevėluotų
Latvijai paraginus Lietuvą ir Estiją susitarti dėl traukinių europinio geležinkelio linijai „Rail Baltica“ pirkimo, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad šiuo metu svarbiausia rūpintis vėžės statyba. ...
-
Lietuvos oro uostai pristatė, kaip augs Kauno oro uosto pajėgumai
Kauno oro uostui ilgalaikiame Lietuvos oro uostų tinklo plėtros plane (angl. master plan) iki 2052 metų numatytas svarbus vaidmuo. Oro uosto plėtra ir diegiamos inovacijos leis žengti svarbius žingsnius plėtojant konkurencingą Lietuvos oro uostų model...
-
„Ipanema“ avalynė – tobulas stiliaus ir patogumo derinys kiekvienai progai3
Ar teko girdėti apie prekinį ženklą „Ipanema“? Tai žinomas prekės ženklas, kuris specializuojasi gaminant paplūdimio batelius, paplūdimio šlepetes ir kitus pliažo aksesuarus. Šis prekės ženklas yra labai mėgstamas daugely...
-
Patarimai, kaip įmonėms efektyviai valdyti laisvas lėšas3
Manau, didžiajai daliai sėkmingų verslų anksčiau ar vėliau iškyla dilema, ką daryti su laisvomis įmonės lėšomis? Šis klausimas ypač aktualus šiuo metu, kai globali ekonominė situacija nėra aiški. Dėl to kai kuri...
-
Seną keičia naujas? Skausmo gydymas dabar1
Lėtinis skausmas yra neatskiriama gyvenimo dalis, su juo susiduria milijonai žmonių visame pasaulyje. Nuo senovės civilizacijų su pradiniais ir primityviausiais gydymo metodais iki šiuolaikinės inovatyvios medicinos pagrindinė problema išl...
-
„Megoje“ perki – „Dyson“ prizus kasdien laimi!2
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ skelbia, kad dabar – pats metas stiliaus ir interjero pokyčiams. Naujos pavasario kolekcijos jau atvyko! O su jomis ir išskirtinis žaidimas, kuriame kiekvieną dieną galima laimėti inovatyviu...
-
Ankstyvųjų bulvių sėklos – jau vagose, pernykštis derlius – dar aruoduose1
Šis pavasaris negaili lietaus. Kai kur Lietuvoje laukai plaukia, o kai kur juose jau dirba žemės ūkio technika ir sodinamos bulvės. Daržininkų aruodai dar saugo pernykštį derlių, kurio iki Velykų tikrai užteks pirkėjams. Tačiau kai ku...
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą10
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras9
Klaipėdoje duris atvėrė jau ketvirtasis Lietuvoje JAV pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos IAA aukcionų centras, kuriame automobilių prekybos verslu užsiimančios įmonės ir privatūs pirkėjai nuo šiol gaus užtikrintą paslaugą, impor...
-
Teismas atmetė „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl naujų Vilniaus oro uosto rinkliavų1
Teismas atmetė Airijos ir Vengrijos oro bendrovių „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl 2023 metais padidintų rinkliavų Vilniaus oro uoste, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...