- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamų serijos „La Familia“ personažai leidžiasi į naujus nuotykius ir plečia verslą. Serialo formatu kuriamos reklamos veiksmas iki šiol sukosi šeimos restorane, tačiau šįkart herojai pristato netikėtą idėją – šeima atidarys viešbutį. Reklama pradės naują serialo siužeto liniją, kurioje laukia ne viena staigmena.
„La Familia“ personažai Tonis, Merė Džein, Frau Gerda, Benas ir Glenas bei kiti atsiskleidžia naujuose vaidmenyse – tampa naujo verslo savininkais. Naują reklaminio serialo sezoną šeima pradeda vedina grandiozinių planų – atidaryti geriausią viešbutį visame mieste, tačiau nesutaria, kas turėtų vadovauti naujajam verslui. Vis dėlto, visus šeimos narius labiausiai džiugina tai, kad jų svajonės pildosi.
„Aštuntus metus gyvuojantis serialas sulaukė didelio populiarumo Lietuvoje ir yra pastebimas. Tam, kad išlaikytume šį pripažinimą, kuriame naujas serijas taip, kad jos būtų įdomios ir stebintų žiūrovą. Tai tikrai nemažas iššūkis, nes serialas gyvuoja nuo 2016 metų, o intensyvumas didelis. Tenka atsakyti į klausimą, kaip kasmet pasiūlyti kažką netikėto ir pelnyti žmonių meilę. Rezultatai rodo, kad susidorojame puikiai“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Anot jos, atsinaujinimo tikslas – siekis atitikti klientų lūkesčius. Bendrovė kiekvienais metais atlieka tyrimus – apklausia klientus ir kitus visuomenės atstovus apie reklamos poveikį. Apklausų rezultatai rodo, kad serialas „La Familia“ itin stipriai prisideda prie „Tele2“ esminių prekių ženklo savybių užtvirtinimo – tai paprastumas, lengvumas naudotis, artimas žmogui bendravimas ir žmones supančių tendencijų atliepimas bei geros nuotaikos kūrimas ir pozityvumas.
„Žmonėms nesunku susitapatinti su patinkančiais veikėjais ir atrasti savo bruožų, net įsikvėpti. Juk personažams verslas sekasi taip gerai, kad sugalvoja naujų jo krypčių. Šią naują siužeto liniją iš tiesų galima pavadinti nauju serialo sezonu. Simboliška, kad nauja pradžia „La Familia“ reklamoje sutampa su kita nauja pradžia – artėjančiais naujais mokslo metais, kai moksleiviai ir jų tėvai ruošiasi sugrįžimui į mokyklą“, – sakė V. Skujienė.
Ji pridūrė, kad naujoje siužeto linijoje žiūrovų laukia daug staigmenų. Šeima patirs daug išbandymų, susidurs su juokingomis ir visiems artimomis situacijomis, be to, niekur nedings ir šeimos išpuoselėtas restoranas – naujas jaukus ir nedidelis šeimos viešbutis kuriasi šalia jo.
„Be to, viešbutyje nuolat sukasi daug naujų žmonių, svečių, tikrintojų ir vertintojų. Gali būti, kad klipuose pamatysime ir ne vieną šalies įžymybę“, – intrigavo V. Skujienė.
Reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, gamyba rūpinosi – „Idée fixe“, režisavo – Kęstutis Gudavičius. Naujausią reklamą galite išvysti čia.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Litgrid“ ieško rangovų „Teltonikos“ projektui Vilniuje2
Elektros perdavimo bendrovė „Litgrid“ ieško rangovų, kurie pastatytų transformatorių pastotę, elektros skirstyklą, būtiną aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ vystomam gamyklų parkui Liepkalnyje, bei ja...
-
Pasitraukusį „Foxpay“ vadovą Galatiltį laikinai pakeitė skandalingai pagarsėjusi Trinkūnaitė1
Licencijos netekusiai ir teisėsaugos tiriamai finansinių technologijų bendrovei „Foxpay“ nuo sausio pradžios laikinai vadovauja jos savininkė Ieva Trinkūnaitė, pakeitusi įmonę palikusį buvusį jos vadovą Saulių Galatiltį. ...
-
„Oro navigacija“: vis dažniau lėktuvai nenusileidžia dėl GPS ryšio sutrikimų
Lėktuvų įgulų pranešimų apie GPS ryšio trikdžius kiekis tarp 2023 m. ir 2024 m. išaugo daugiau nei 6 kartus, teigia bendrovės „Oro navigacija“ Operacinės veiklos departamento vadovas Tomas Montvila. Pasak jo 2023 m. pas...
-
Premium HIFU – matomas odos patempimas be jokių operacijų4
„Ultraformer III“ ir „Ultraformer MPT“ aparatai pilnai kontūruoja odą. Reikalinga vos viena procedūra , o pokytis matomas jau kitą dieną. Klausiate, ar tai įmanoma? Taip! Svarbiausia pasirinkite kvalifikuotą, medicininį i&scaron...
-
SADM finansavimo netekusios „Sidabrinės linijos“ vadovas: senjorai neliks be emocinės paramos3
„Sidabrinės linijos“ projektą vykdančio labdaros ir paramos fondo direktorius Marius Čiuželis teigia, kad emocinės pagalbos senjorams iniciatyva toliau tęs veiklą, nepaisant Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (SADM) sprendimo nutrau...
-
Vyriausybė žada ieškoti būdų, kaip tesėti pažadus „Orlen Lietuvai“1
Vyriausybės atstovai žada ieškoti būdų, kaip įgyvendinti buvusio Ingridos Šimonytės Ministrų kabineto įsipareigojimus dėl paramos Lenkijos energetikos grupės „Orlen“ valdomai bendrovei „Orlen Lietuva“. ...
-
Lietuvos paštas paskelbė generalinio direktoriaus atranką: laukiama kandidatų paraiškų1
Valstybės valdoma bendrovė Lietuvos paštas paskelbė generalinio direktoriaus atranką. ...
-
„Philip Morris“: kartelė geriausiems darbdaviams kyla kasmet1
Aplinka, kurioje talentai gali atsiskleisti, o kiekvienas darbuotojas jaučiasi vertinamas ir palaikomas, nelieka nepastebėta. Tai dar kartą patvirtino nepriklausomas „Top Employers Institute“, kuris suteikė aukščiausią pripažinimą pi...
-
„Vardan Lietuvos“ kreipėsi į teisėsaugą: Paukščio pasisakymai teikia pagrindo pradėti tyrimą
Ketvirtadienį Seimo demokratų frakcija „Vardan Lietuvos“ kreipėsi į Generalinę prokuratūrą bei Specialiųjų tyrimų tarnybą (STT), prašydama pradėti tyrimą dėl galimo buvusios valdžios trukdymo „Teltonikos“ projekto ...
-
Pokyčių metai: nekilnojamojo turto perspektyvos 2025-aisiais
Pastaraisiais metais nekilnojamojo turto rinka patyrė nemažai pakilimų ir nuosmukių, tačiau, įžengus į 2025 m., ore tvyro optimizmas. ...