Strateginė vieta ir modernios erdvės – naujas standartas verslui
„Stockholm“ jungia sandėliavimo, biurų ir prekybos erdves, tad naudinga verslams, siekiantiems optimizuoti sąnaudas, nes visa veikla vystoma vienoje vietoje. Čia galima išsinuomoti vieną patalpą ar kelių patalpų junginį – nuo 185 kv. m iki daugiau kaip 1000 kv. m ploto.
Dar vienas „Stockholm“ pranašumas – strategiškai patogi vieta Kaune, lengva atvykti tiek iš miesto centro, tiek iš kitų Lietuvos regionų – Baltų prospekto, Mosėdžio gatvės ar pagrindinių automagistralių. Tokia lokacija užtikrina, kad verslai galės patogiai aptarnauti klientus iš visos Lietuvos. Gerai matomas pastatas verslų vertinamas kaip vienas reikšmingiausių privalumų.
„Stockholmas“. G. Jovaišos nuotr.
Pirmieji „Stockholm“ įsikūrę „Krown Lietuva“ išskyrė strateginės vietos ir verslo bendruomenės svarbą. „Prekių ženklo matomumas mums labai svarbus. „Stockholm“ yra prie pagrindinio kelio, nuo kurio puikiai atsiveria vaizdas į pastatą ir KROWN logotipą. Kitas mums svarbus aspektas yra šalia esantys prekybos centrai ir kitos paslaugos. Mūsų klientai, laukdami, kol bus atlikta paslauga, turi galimybę apsipirkti ir taip sutaupyti laiko“, – pabrėžė „Krown“ atstovai.
„Stockholm“ patalpos suskirstytos į tris pagrindines zonas. Pirmoje zonoje yra aukštos lubos (6,5–8 m), skirtos sandėliavimui ar gamybai. Patalpos su vitrininiais langais orientuotos į ekspozicijų ar prekybos sales. Antrasis aukštas pritaikomas biurų poreikiams.
„Stockholm“. Partnerio nuotr.
Verslų sinergija – pridėtinė vertė
„Stockholm“ ne tik suteikia erdves verslui, bet ir kuria bendradarbiavimo galimybes. Centre įsikuria panašią veiklą vykdančios įmonės, kurios organiškai pritraukia viena kitos klientus. „Omberg Group“ pardavimų ir nuomos vadovas Vytautas Reisas sako, kad pastate kuriasi panašią veiklą plėtojančios įmonės, jos nėra tiesioginės konkurentės, tačiau klientų segmentas panašus.
Vytautas Reisas. „Omberg group“ nuotr.
Tuo tarpu UAB „Hansab“ šį žingsnį laiko strateginiu sprendimu, atitinkančiu įmonės augimo viziją. Pasak įmonės generalinio direktoriaus Dariaus Žekonio, biuro keitimas „Hansab“ įmonei žymi natūralią strateginio augimo etapo dalį.
„Be to, šis įvykis simboliškai sutapo su mūsų 30 metų jubiliejumi ir buvo tarsi dovana Kaune dirbančiai komandos daliai. Didėjant inovatyvių sprendimų poreikiui ir plečiantis mūsų teikiamų paslaugų spektrui, siekiame užtikrinti dar sklandesnį sprendimų kūrimo ir įgyvendinimo procesą. Naujojo biuro konceptas Kaune puikiai atspindi mūsų vertybes – čia kolektyvas turi visas galimybes bendradarbiauti, kurti ir greitai reaguoti į klientų poreikius“, – sakė D. Žekonis.
„Stockholm“. G. Jovaišos nuotr.
Jis pabrėžia ir strateginės vietos svarbą bei jos įtaką įmonės įvaizdžiui. „Dirbdami su verslo klientais suprantame, kaip svarbu užtikrinti ne tik aukštą paslaugų kokybę, bet ir profesionalų įvaizdį. Naujojo biuro estetika, funkcionalumas ir strateginė lokacija leidžia mums dar efektyviau teikti aptarnavimo paslaugas savo klientams bei stiprina „Hansab“ kaip patikimos ir inovatyvios įmonės vardą“, – naujojo biuro pranašumus vardija „Hansab“ vadovas.
Kaštų mažinimas ir tvari veikla
Vienas pagrindinių „Stockholm“ pranašumų – energijos taupymo sprendimai. Pastatas aprūpintas A++ energinio naudingumo klasės technologijomis, ant stogo įrengta saulės elektrinė leidžia sumažinti elektros sąnaudas iki 40 proc. Be to, patalpų nuomininkai moka tik už savo erdves, nes nėra bendrų koridorių, laiptinių ar kitų bendrai naudojamų patalpų, kurių priežiūros kaštai būtų dalijami.
„Stockholm“. Partnerio nuotr.
Prieš kelias savaites į „Stockholm“ persikėlusios „Viskas vėdinimui“ vadovas Giedrius Jakimčius sako, kad vienas svarbiausių aspektų, renkantis patalpas „Viskas vėdinimui“ Kauno padaliniui, buvo verslo centro „Stockholm“ strateginė vieta.
„Šių patalpų lokacija patogi tiek Kauno gyventojams, tiek klientams, atvykstantiems iš tolimesnių regionų, kas itin aktualu, nes mūsų paslaugos apima visą Lietuvą. Dar vienas reikšmingas privalumas – moderni infrastruktūra. Didelė nemokama automobilių stovėjimo aikštelė ir patogus privažiavimas prie sandėlio mums leidžia dar efektyviau organizuoti logistikos procesus bei prekių tiekimą, taip užtikrinant dar geresnę klientų patirtį“, – akcentavo G. Jakimčius.
„Stockholm“. Partnerio nuotr.
Anot jo, naujosios erdvės idealiai tinka įmonės veiklos poreikiams: moderniame prekybos salone klientai gali apžiūrėti įrenginių ekspoziciją, suplanuoti šildymo, vėdinimo ir kondicionavimo sprendimus savo namams bei gauti išsamias konsultacijas.
G. Jakimčius pažymi, kad įsikūrimo procesas nuo pat pradžių džiugino sklandumu – verslo centro „Stockholm“ patalpos buvo praktiškai paruoštos veiklai, tai leido nepertraukiamai sklandžiai teikti šildymo, vėdinimo ir vėsinimo įrangą bei montavimo paslaugas.
„Stockholm“. Partnerio nuotr.
„Omberg Group“ lyderystė NT rinkoje
Nuo 2013 m. veiklą vykdanti „Omberg Group“ jau įsitvirtino kaip lyderė nekilnojamojo turto sektoriuje. Bendrovė sėkmingai įgyvendino daugybę projektų, įskaitant daugiau nei 2000 parduotų būstų Vilniuje. Kaune „Stockholm“ projektas yra svarbus žingsnis įmonės plėtroje komercinių pastatų segmente.
Šio projekto sėkmė ne tik rodo „stock-office“ koncepcijos aktualumą, bet ir pabrėžia „Omberg Group“ gebėjimą kurti šiuolaikinius verslo poreikius atitinkančias erdves. Bendrovė šiemet Kaune planuoja pradėti dar vieno komercinio projekto statybą.
(be temos)