- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ tarp tyrime dalyvavusių pripažinta geriausiai klientus aptarnaujančia telekomunikacijų bendrove. Tai atskleidė šiemet Lietuvoje atliktas slapto pirkėjo tyrimas. Jo metu buvo vertinama, kokią aptarnavimo patirtį klientams suteikia tyrime dalyvavę mobiliojo ryšio operatoriai.
Greiti sprendimai, laimingi klientai
„Gera klientų patirtis yra „Tele2“ veiklos pagrindas. Didžiausius pokyčius organizacijai pavyksta pasiekti, kai visi kartu vieningai siekiam tikslo. Ne išimtis ir klientų aptarnavimas – ieškodami būdų, kaip galime kurti dar geresnę jų patirtį, susitelkiame visi – nuo vadovo iki vadybininko“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ šių metų „Dive Lietuva“ slapto pirkėjo tyrime pasiekė itin aukštą 99,27 proc. įvertinimą. Slapto pirkėjo tyrimas apima daugybę parametrų, vertinančių klientų aptarnavimą ir bendrą patirtį fizinėse parduotuvėse.
Tyrimo metu buvo vertinami atsiliepimai apie aptarnaujančiojo personalo komunikacinius įgūdžius, salono aplinką ir sėkmingą produktų pristatymą klientams, kurie apsilanko fizinėse parduotuvėse.
Nuo duomenų iki kokybės
„Tele2“ klientų aptarnavimo kokybė yra nuolat matuojama pačios įmonės viduje. Bendrovė naudojasi tiek įvairiais įrankiais, kuriais vertina klientų pasitenkinimą, tiek ir atlieka kitus klientų tyrimus ir apklausas. Dirbtinis intelektas įmonėje taip pat padeda geriau įvertinti ir numatyti galimus klientų poreikius.
„Mums svarbu kuo geriau suprasti, ko mūsų klientams reikia. Tyrimai ir analizės padeda visa tai išsiaišinti, tuomet mes žinome ką reikia keisti, kur patobulėti. Svarbu nepamesti fokuso ir užtikrintai eiti savo tikslo link“, – pažymėjo P. Masiulis.
Per pastaruosius metus bendrovė sėkmingai patobulino klientų aptarnavimo sistemą. Kokybės rodikliai yra įtraukti ir į darbuotojų tikslus. Tai užtikrina, kad visas personalas būtų orientuotas į aukščiausią paslaugų kokybę. Taip pat siekiama skirti individualaus dėmesio kiekvieno darbuotojo tobulėjimui.
„Mūsų įmonės kultūra yra tokia, kad darbuotojams suteikiame daug lankstumo. skatiname darbuotojų savarankiškumą, suteikiame jiems laisvę priimti sprendimus ir aprūpiname visais reikalingais įrankiais. Kai komanda jaučiasi vertinama, ji gali sėkmingai dirbti dėl klientų“, – sakė P. Masiulis.
„Tele2“ aukštus aptarnavimo standartus padeda išlaikyti nuolatiniai mokymai ir psichologinė bei emocinė pagalba personalui. Salonų darbuotojai nuosekliai dirba dėl to, kad klientai būtų aptarnauti greitai, efektyviai ir empatiškai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pabaigtas „Vičiūnų grupės“ įmonių restruktūrizavimo procesas3
„Vičiūnų grupės“ savininkų Kauno mero Visvaldo Matijošaičio ir jo verslo partnerio Liudo Skieriaus netiesiogiai valdoma turto valdymo bendrovė „GG Holding“ restruktūrizacijos proceso metu buvo prijungta prie žemės ūkio...
-
Skrydis į niekur: tūkstantis savanorių testuoja naująjį Vilniaus oro uosto terminalą
Vilniaus oro uoste vyksta naujojo išvykimo terminalo masinis testavimas, kuriame dalyvauja daugiau kaip 1 tūkst. savanorių. ...
-
Teismo verdiktas: Susisiekimo ministerijai teks mokėti didžiulę baudą3
Konkurencijos tarybos Susisiekimo ministerijai 2023 metais skirta 40,53 tūkst. eurų bauda dėl apribotos prieigos prie viešosios geležinkelių infrastruktūros ir konkurencijos buvo pagrįsta, nutarė Regionų administracinis teismas. ...
-
Žiniasklaida: baltarusiškas trąšas gabenusi bendrovė pradėjo arbitražo bylą prieš Lietuvą5
Lietuvos piliečiui Igoriui Udovickiui per tarpininkus priklausanti įmonė „Hasenberg“ pradėjo tarptautinį arbitražą prieš Lietuvą. Tai portalui lrt.lt patvirtino Susisiekimo ministerija. LRT duomenimis, bendrovė siekia prisiteisti 15...
-
Po finansinių įstaigų skandalų LB akiratyje – ne tik komerciniai bankai: pranešė, ką tikrins
Lietuvos bankas (LB) šiais metais ketina atlikti iki 30 jo prižiūrimų finansų įstaigų patikrinimų. ...
-
„LTG Cargo“ atskleidė, ką darys su rusiško žymėjimo vagonais
Siekdama galutinai desinchronizuoti Lietuvos geležinkelių sistemą nuo Rusijos, valstybės grupės „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) krovinių pervežimo bendrovė „LTG Cargo“ iki 2026 m. ketina visus aktyviai naudojamus vagonus perregi...
-
„Fintech“ paslaugomis naudojasi kas trečias lietuvis, dar 19 proc. ketina išbandyti1
36 proc. lietuvių naudojasi „fintech“ įmonių paslaugomis, tai parodė asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa. Dažniausiai tokiomis paslaugomis naudojasi 18–45 metų amžiaus gyven...
-
Paukštys pratrūko: skleidžiamas šmeižtas
Viešojoje erdvėje pasklidus informacijai, kad „Teltonikos“ prekių vis dar galima įsigyti Rusijoje ir Baltarusijoje veikiančiuose interneto portaluose, įmonių grupės įkūrėjas Arvydas Paukštys tvirtina – jau nuo 2022 m. ...
-
Dėl sukčių atakos užblokavo dalį „Akropolio“ dovanų kortelių: štai ką reikia daryti jų turėtojams
Dovanų kortelių platinimo bendrovė „Gera dovana“ nustatė, kad į jos partnerių savitarnos portalą per darbuotojo paskyrą nuotoliniu būdu įsilaužę nežinomi asmenys neteisėtu būdu nukopijavo dalį išplatintų „Akropolio&ldq...
-
Lietuvos oro uostų užmojai: žada patuštinti „kišenes“
Tris oro uostus valdanti valstybės įmonė Lietuvos oro uostai (LTOU) šiemet į plėtrą investuos 58 mln. eurų, skelbia LTOU. ...