„Rail Baltica“ projektui Lietuvoje – dar 95 milijonai

„Rail Baltica“ projektui Lietuvoje – dar 95 milijonai

2025-10-22 17:45
BNS inf.

Europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ projektui Lietuvoje skirta dar apie 95 mln. eurų Europos Sąjungos (ES) investicijų. Visoms trims Baltijos šalims skirta 295,5 mln. eurų.  

 „Rail Baltica“ projektas
„Rail Baltica“ projektas / T. Biliūno / BNS nuotr.

Europos klimato, infrastruktūros ir aplinkos vykdomoji agentūra (CINEA) bei bendra trijų Baltijos šalių įmonė „RB Rail“ pasirašė papildomą finansavimo sutartį, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

„Rail Baltica“ statybos Lietuvoje užtikrintai juda pirmyn – šalyje jau klojami pirmieji europiniai bėgiai, netrukus fiziniai darbai tarp Kauno ir Panevėžio apims 114 km ruožą. (...) Aktyviai ruošiamės ir kitiems svarbiems darbams būsimame ES finansavimo periode“, – pranešime teigė Susisiekimo ministerijos kancleris Tomas Daukantas.

Projektui skirtos papildomos lėšos ir toliau bus naudojamos prioritetinių ruožų pasienyje su Lenkija ir Latvija plėtrai, įskaitant statybą, projektavimą ir žemių išpirkimą.

Iki šiol Lietuva yra užsitikrinusi apie 1,6 mlrd. eurų „Rail Baltica“ projektui. Iki 85 proc. yra finansuojama ES lėšomis iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės, likusi dalis padengiama Lietuvos valstybės lėšomis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
?

o kada tos railklumpes atsipirks? po 1000000 metu?
0
0
Žilvinas Ručys

imbicilai ne skirta , o praskolinti Lietuviai . Tai kada pirmas traukinys lėks 249 km/h greičiu į niekam neįdomę latviją arba išvežti pinigus į lenkiją ir taip daryti finansinę žalą už tai kad dar ir praskolinti . Klausimas : kodėl veikiama prieš Lietuvą ? Nes šitas geležinkelis kenks ne tik kad praskolinti ir išvežti pinigai iš lietuvos , bet ir tuo kad kitų uostams bus geriau , o klaipėdos praras milijonus . Specialiai nepadaryta už tike pat pinigų Lietuvai ir klaipėdos uostui geresnis maršrutas klaipėda , kaunas , vilnius virš magistralinio kelio , kad sumesti visas mašinas ant traukinio ir tokiu būdu duoti didžiulę naudą Lietuvai ne tik mažesniu magistralės remontu bet ir krovos uostui , verslams , o ne lenkijai ir latvijai su estija ir t.t. EILINĮ KART LIETUVIUS APVOGĖ , vagių arba durnių gauja iš valstybės valdymo
2
-3
Visi komentarai (3)

Daugiau naujienų