„Paysera“ vėl patyrė kibernetinę ataką: kreipėsi į klientus Pereiti į pagrindinį turinį

„Paysera“ vėl patyrė kibernetinę ataką: kreipėsi į klientus

2025-02-21 15:51
BNS inf.

Finansinių technologijų įmonė „Paysera“ patyrė kibernetinę ataką, dėl kurios laikinai neteikiamos jos paslaugos arba jos veikia lėtai, penktadienį pranešė įmonė.

„Paysera“ vėl patyrė kibernetinę ataką: kreipėsi į klientus
„Paysera“ vėl patyrė kibernetinę ataką: kreipėsi į klientus / Freepik.com nuotr.

„Paysera“ patiria DDoS (paskirstyto paslaugų trikdymo) ataką. Dėl šios priežasties įmonės klientai bei internetinių parduotuvių pirkėjai gali susidurti su paslaugų veikimo sutrikimais ar lėtesniu sistemų darbu“, – pranešime teigė bendrovė.

Pasak „Payseros“, ataka neturi įtakos klientų duomenų ar lėšų saugumui, ji skirta sutrikdyti sistemų pasiekiamumą ir greitį.

DDoS ataka – tai didelis skaičius užklausų, nukreiptų į interneto svetaines, siekiant perkrauti palaikančias sistemas.

„Paysera“ tokią pat ataką patyrė ir praėjusią savaitę, tuomet paslaugas ji pradėjo atkurti laipsniškai, praėjus dviem valandoms nuo atakos. Apie visiškai atnaujintą veiklą įmonė pranešė kitą dieną.

Tąkart „Payseros“ generalinis direktorius Marijus Plančiūnas teigė, kad tai nebuvo primityvi, o gana protingai suplanuota ataka. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų