- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuviškam prekybos tinklui „Maxima“ rugsėjo pradžioje paskelbus „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymą, šalies gyventojai suplūdo į parduotuves. Skaičiuojama, kad juokingai mažų kainų prekių per pirmąją savaitę buvo parduota nuo kelių iki keliasdešimt kartų daugiau nei įprastai. Lietuviai į prekių krepšelius dažniausiai dėjo žinomų prekės ženklų majonezą, kečupą, traškučius bei gėrimus.
„Pirkėjai jau spėjo įvertinti prieš beveik dvi savaites startavusį išskirtinį mūsų pasiūlymą „Anekdotas, o ne kaina“, kurio metu „Maxima“ parduotuvių lentynose gausu itin mažos kainos prekių. Šiuo laikotarpiu klientai kur kas pigiau nei įprastai gali įsigyti tokių populiarių užsienio prekės ženklų kaip „Heinz“, „Hellmann‘s“, „Pellini“ ar „Coca Cola“ produktų, o taip pat ir jau pamėgtų lietuviškų – mineralinio vandens „Vytautas“ ar „Biovela“ mėsos gaminių. Dėl to šie produktai už tikrai juokingą kainą gali atsidurti kone kiekvieno kliento prekių krepšelyje“, – sakė Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.
„Vytauto“ vonios ir majonezo atsargos Kalėdoms
Pasak M. Tilmanto, per pirmąją tokio pasiūlymo savaitę jau spėjo išryškėti pagrindiniai pirkėjų favoritai – jais tapo gėrimai „Vytautas“ ir „Coca Cola“, majonezas „Hellmann‘s“, kečupas „Heinz“ bei „Lay‘s“ bulvių traškučiai.
„Maximos“ pardavimų rezultatai leidžia suprasti, kad šie produktai yra tikrai aktualūs pirkėjams. Keliais ar net keliasdešimt kartų išaugę pardavimai rodo, kad prekes už itin žemą kainą galimai įsigijo ir tie klientai, kurie įprastai sau to padaryti neleidžia. Kadangi nemaža dalis produktų, patenkančių į kategoriją „Anekdotas, o ne kaina“, yra ilgesnio galiojimo laiko, pirkėjai jų įsigyja didesnius kiekius ir taip sutaupo dar ženkliau“, – sakė M. Tilmantas.
Prekybos tinklo duomenimis, vandens „Vytautas“ nuo rugsėjo 5 d. buvo nupirkta 9,4 karto daugiau nei įprastai, o vaisvandenių „Coca Cola“ 9,1 karto daugiau. Dar įspūdingesnis skirtumas fiksuotas majonezo „Hellmann‘s“ ir kečupo „Heinz“ pardavimuose – majonezo parduota 46,8 karto daugiau, o štai kečupo 27,1 karto daugiau. Bulvių traškučių „Lay‘s“ pirkėjai įsigijo 12,5 karto daugiau nei įprastai.
„Anekdotas, o ne kaina“ metu pirkėjai gerokai pigiau gali įsigyti ir mėsos bei duonos gaminių, makaronų, kavos ar kūdikių sauskelnių. Daugelį prekių klientai įsigyja net 50 proc. mažesne kaina. Planuojama, kad šis pasiūlymas „Maxima“ tinklo pirkėjus džiugins iki spalio 2 d.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
LTG kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ kviečia keliauti kalėdiniais traukiniais. ...
-
L. Savickas: „Teltonikos“ atveju politikai nevykdė elementarios politinės vadybos9
Kandidatas į ekonomikos ir inovacijų ministro postą Lukas Savickas mano, kad „Teltonikos“ skandalas kilo dėl politinių vadovų nesugebėjimo užtikrinti politinės vadybos. Jo teigimu, jei „Teltonikos“ projektui būtų paskirtas ko...
-
„Foxpay“ vadovas S. Galatiltis: Lietuvos banko sprendimas nebuvo netikėtas
Teisėsaugos akiratyje atsidūrusios ir licencijos netekusios finansinių technologijų įmonės „Foxpay“ vadovas Saulius Galatiltis sako, jog Lietuvos banko (LB) sprendimas atimti įmonės licenciją nebuvo netikėtas. ...
-
Lietuvos bankas panaikino „Foxpay“ licenciją2
Lietuvos bankas (LB) už šiurkščius ir nuolatinius pažeidimus panaikino teisėsaugos akiratyje atsidūrusios Ievos Trinkūnaitės valdomos finansinių technologijų bendrovės „Foxpay“ licenciją, penktadienį paskelbė bankas. ...
-
Savivaldybė leido atnaujinti dalį gatvių šalia būsimo Vingio „Akropolio“
Šalia planuojamo naujo prekybos ir pramogų centro „Akropolis Vingis“ Vilniuje bus atnaujintos ir įrengtos naujos gatvės. ...
-
Šiandienio medicinos darbuotojo portretas: išskyrė 5 įgūdžius, reikalingus sveikatos priežiūros spec
Darbuotojams, norintiems sėkmingai įsitvirtinti darbo rinkoje, neretai tik profesinių žinių jau nepakanka. Tai rodo ir pernai Pasaulio ekonomikos forumo išskirti dešimt darbuotojams reikalingiausių įgūdžių, tarp kurių reikšming...
-
Į Sosnovecą vilioja ir architektūra, ir sportas
Dažnai Lenkija siejama daugiausia su vieta, kur vykstama apsipirkti. Tačiau šioje šalyje yra labai daug vietų, kurias verta aplankyti dėl visiškai kitų priežasčių. Vienas tokių paslėptų perlų yra Sosnovecas (Sosnowiec) – ...
-
Prestižinės UNESCO premijos „Moterims moksle“ laureatė: mokslas tuo ir žavus – jis pilnas netikėtumų4
Lapkričio 12 d. Vilniuje, Lietuvos mokslų akademijos (LMA) Didžiojoje konferencijų salėje įteikti diplomai UNESCO Baltijos šalių stipendijų konkurso „Moterims moksle“ laureatėms. ...
-
Verslo mentorystė: kaip noro tobulėti ir patirties sąjunga padeda verslams augti?2
Plėtojant verslą neišvengiamai kyla daugybė iššūkių. Juos įveikti gerokai lengviau turint patirtimi ir patarimais pasidalinti galinčius mentorius. Tai viena iš jau dešimtmetį gyvuojančios ir daugiau nei 150 mentori...
-
„Ignitis renewables“ pristatė jūrinio vėjo parko galimybes Lietuvos laivų savininkams2
Tarptautinės žaliosios energetikos bendrovės „Ignitis renewables“ vystomas jūrinio vėjo elektrinių parko projektas „Curonian Nord“ aplink save buria plačią verslų ekosistemą. Per Klaipėdoje surengtą susitikimą su laivų sav...