- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Nuo šių metų pradžios prekybos tinklo IKI prekių ženklų šeimą papildė naujas vardas – „Clever“. Jis pakeitė iki šiol žemų kainų kategorijoje pagrindinę poziciją užėmusį ilgametį prekės ženklą „Cento“ ir pirkėjams leis pasiūlyti dar platesnį kokybiškų gaminių asortimentą už prieinamą kainą.
„Analizuodami pirkėjų įpročius matome, kad jie noriai renkasi privačių prekių ženklų gaminus, juos išbando ir tampa lojalūs. Stiprėjantį privačių prekės ženklų potencialą patvirtina ir kasmet augantys šios kategorijos gaminių pardavimai, kuriems įtakos turi ne tik mažesnė kaina, bet ir siūlomų produktų kokybė ir įvairovė. Pastarieji du kriterijai šių dienų pirkėjui yra ypač svarbūs, todėl naujo privataus prekės ženklo atėjimas į Lietuvos rinką leis ir toliau išlaikyti senąsias „Cento“ vertybes – žemą kainą už gerą kokybę, o pirkėjams pasiūlyti dar platesnį inovatyviu pakuočių dizainu išsiskiriančių gaminių asortimentą“, – sako prekybos tinklo IKI komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė.
Nuo 1999-ųjų REWE grupės įmonių naudojamas ir Europos rinkoje pakankamai gerai žinomas prekių ženklas „Clever“ jau spėjo pelnyti Austrijos, Vokietijos, Čekijos ir kitų užsienio šalių pirkėjų pasitikėjimą. Remiantis 2016 m. Austrijoje atlikta apklausa, „Clever“ buvo pripažintas kaip geriausiai šioje šalyje žinomas REWE grupės valdomo prekybos tinklo privatus prekių ženklas, kurį renkasi net 95 proc. pirkėjų. Taip pat jis užėmė pirmą vietą, kaip labiausiai pirkėjų pasitikėjimą pateisinęs prekių ženklas žemų kainų kategorijoje („BEST2TRUST 2017“ tyrimas).
„Iki“ nuotr.
Šiuo metu IKI parduotuvėse visoje Lietuvoje galima rasti apie 100 skirtingų „Clever“ prekių – nuo šviežio maisto ir bakalėjos, šaldytų produktų, nealkoholinių gėrimų iki gyvūnų ir ne maisto prekių iš Lietuvos ir užsienio tiekėjų. O jų asortimentas per artimiausią pusmetį toliau plėsis.
Svarbus vaidmuo šioje gaminių linijoje tenka ir vietos gamintojams. Prekės ženklu „Clever“ pažymėti švieži duonos, pieno, mėsos, žuvies gaminiai – lietuviški. Likusi didžioji dalis produktų yra pagaminama Austrijoje ir Vokietijoje, makaronai, saulėje džiovinti pomidorai atkeliauja iš Italijos, sultys – iš Vengrijos ir t.t.
„Džiaugiamės, kad „Clever“ produktų tiekimo grandinėje ypatingą vietą užima ir Lietuvos gamintojai, kurių pagaminta šviežia produkcija yra ypač mėgstama pirkėjų bei atitinka vieno iš didžiausių Europos mažmenininkų – REWE įmonių grupės – keliamus kokybės reikalavimus“, – sako B. Čaikauskaitė.
„Clever“ tapo jau dešimtuoju privačiu prekybos tinklo IKI naudojamu prekių ženklu. Šių metų pradžioje greta pirkėjų jau pamėgtų prekių ženklų, tokių kaip „IKI“, „Pagaminta IKI“, „IKI Ūkis“, „IKI Gourmet“ ir kitų, atsirado dar du privatūs prekių ženklai: vaisių ir daržovių kategorijoje – „Bon via“, energinių gėrimų kategorijoje – „Maximal G“.
Iki pat kovo pradžios kviečiame apsilankyti „Clever“ produktų degustacijose IKI parduotuvėse visoje Lietuvoje. Degustacijos vyksta ketvirtadieniais ir penktadieniais 16–19 val., šeštadieniais 12–15 val.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
G. Nausėda paskyrė D. Vedricką antrajai VPT vadovo kadencijai
Prezidentas Gitanas Nausėda Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) direktoriaus Darių Vedricką paskyrė dar vienai penkerių metų kadencijai. ...
-
10 metų minintis mentorystės tinklas jau padėjo daugiau nei 1000 jaunų verslų1
Šiemet 10 metų jubiliejų minintis Inovacijų agentūros verslo mentorystės tinklas jau sujungė virš 150 mentorių ir daugiau kaip 1000 verslininkų. Nemokami patarimai finansų, teisės, el. komercijos, rinkodaros ir kitais klausimais &scaron...
-
Teisme – 7 mln. eurų „Icor“ ieškinys Vyriausybės ginčo su „Veolia“ advokatams
Teismas toliau iš esmės nagrinės koncerno „Icor“ ieškinį, kuriuo jis iš buvusio Energetikos ministerijos kanclerio ir jos samdytų trijų advokatų reikalauja atlyginti beveik 7,3 mln. eurų vertės reputacinę žalą ir nuo...
-
Sveikatos įstaigas piktina Ligonių kasų nenoras apmokėti visų brangių tyrimų paslaugas5
Ligonių kasų noras pakeisti brangių tyrimų ir procedūrų apmokėjimą pakenks ir gydymo įstaigoms, ir gyventojams, sako sveikatos priežiūros įstaigų atstovai. ...
-
Gebėjimas pasakyti „ne“: kokios apčiuopiamos naudos gaunate?1
Ar žinojote, kad kuo stipresnę kaltę jaučiate atsisakydami kam nors padėti, nors tuo metu iš tiesų negalite ar nespėjate, tuo stipriau esate emociškai priklausomi nuo kitų žmonių? Profesionali supervizorė Nomeda Jerochova įvardij...
-
Kariuomenei seifus teikusi rusiška įmonė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima2
Lietuvos kariuomenei ir kitoms valstybės institucijoms seifus teikusi bendrovė „Eurosafe LT“ pripažinta nepatikima, jos įranga turės būti keičiama, antradienį pranešė tiriamosios žurnalistikos centras „Siena“. ...
-
Vilniaus geležinkelio stotyje įrengta VIP salė2
Keleivių vežimo geležinkeliais bendrovė „LTG Link“ Vilniaus geležinkelio stotyje įrengė vadinamąją VIP salę. Vienu metu ja galės naudotis apie 30 pirmos klasės keleivių, antradienį pranešė bendrovė. ...
-
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina projektą1
VšĮ „Kauno teniso mokykla“ įgyvendina bendrai finansuojamą valstybės biudžeto lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos, projektą &bdquo...
-
Oficialus „Apple“ salonas „Smart Master“ persikelia: dabar veiks dar patogesnėje Vilniaus vietoje
Išskirtinis įgaliotas „Apple“ servisas ir salonas „Smart Master“ persikelia į naują vietą, siekiant dar labiau pagerinti klientų patirtį. Išmaniųjų įrenginių priežiūros centras čia toliau teiks „Apple&ld...
-
„Citus“ ekspertai apie butą su terasa mieste: kaip sukurti asmeninę oazę ir padidinti būsto vertę
Vilniaus būsto rinkoje terasiniai butai yra retenybė, sudaranti vos apie 2 proc. visos butų pasiūlos. Šiuo metu iš bendros 4 850 butų pasiūlos sostinėje yra tik apie 100 terasinių butų. Vidutinė terasinio buto kvadratinio metro kaina si...