„Hegelmann Logistics“: šiuolaikiniam verslui logistikoje reikia daugiau nei tik sandėliuoti prekes Pereiti į pagrindinį turinį

„Hegelmann Logistics“: šiuolaikiniam verslui logistikoje reikia daugiau nei tik sandėliuoti prekes

2025-05-06 04:00 kauno.diena.lt inf.

Net 30 milijonų pieno pakelių – tiek būtų galima sutalpinti „Hegelmann Logistics“ sandėliuose, kurių plotas šiandien siekia 21 tūkst. kv. m. Per septynerius metus nuo logistikos ir sandėliavimo paslaugas teikiančios bendrovės veiklos pradžios šis skaičius išaugo net septynis kartus – nuo 3 tūkst. kv. m. Pradėję logistikos centro veiklą Kaune, šiandien „Hegelmann“ logistikos centrai veikia ne tik Lietuvoje, bet ir JAV bei Lenkijoje.

„Hegelmann Logistics“: šiuolaikiniam verslui logistikoje reikia daugiau nei tik sandėliuoti prekes
„Hegelmann Logistics“: šiuolaikiniam verslui logistikoje reikia daugiau nei tik sandėliuoti prekes / Įmonės nuotr.

Kompleksiniai logistikos sprendimai, dėmesys klientų poreikiams ir nuolatinis augimas – tai pagrindinės „Hegelmann Logistics“ kryptys, kurias vertina vis daugiau skirtingų verslų, ieškančių patikimo partnerio logistikos srityje. Moderniam verslui neužtenka vien tik sandėliuoti prekes – reikia kompleksinių logistikos sprendimų, kurie kuria realią verslo vertę.

Tarp bendrovės klientų – per 50 įvairaus dydžio ir skirtingose srityse veikiančių įmonių. Jų atstovai vieningai teigia labiausiai vertinantys bendrovės įsiklausymą į individualius jų poreikius. Pasak „Hegelmann Logistics“ atstovų, būtent klientų poreikių įvairovė lemia naujų sandėliavimo sprendimų atsiradimą. Jie pastebi, kad Lietuvoje vis labiau populiarėja kompleksinės logistikos paslaugos.

Ryškėjanti tendencija: logistikos paslaugos „iš vienų rankų“

Šiandien „Hegelmann Logistics“ klientai gali rinktis iš plataus spektro logistikos paslaugų pagal individualius savo verslo poreikius. Tai prekių iškrovimas, saugojimas moderniuose sandėliuose, prekių sutikrinimas, jų ženklinimas, papildomai pasirūpinant ir etikečių spausdinimo darbais. Įmonė taip pat teikia prekių perpakavimo, atrinkimo pagal individualius užsakymus, prekių likučių apskaitos valdymo ir siuntų pristatymo Lietuvoje bei visame pasaulyje paslaugas.

Visgi, vertindami kintančius klientų poreikius, „Hegelmann Logistics“ pastebi naują tendenciją – vis dažniau įmonės domisi kompleksinėmis logistikos paslaugomis. Būtent tokia yra vadinamoji 3PL (angl. Third Party Logistics) paslauga, leidžianti pardavimų verslo logistiką vykdyti „iš vienų rankų“: nuo prekės kelionės iš tiekėjo iki pat gavėjo.

Toks pilnas paslaugų ciklas leidžia klientams taupyti laiką, kaštus ir valdymo resursus bei išvengti sudėtingos logistikos grandinės organizavimo.

„Ypač sparčiai 3PL paslauga populiarėja tarp elektroninių parduotuvių. Tai apima viską: nuo prekių atsiėmimo iš tiekėjų, sandėliavimo, ženklinimo iki užsakymų surinkimo, supakavimo ir pristatymo gavėjui. Toks pilnas paslaugų ciklas leidžia klientams taupyti laiką, kaštus ir valdymo resursus bei išvengti sudėtingos logistikos grandinės organizavimo, nes viskuo pasirūpiname mes“, – sakė „Hegelmann Logistics“ direktorius Andrius Šumskis.

Andrius Šumskis. Įmonės nuotr.

A. Šumskis taip pat pastebėjo, kad ši paslauga tinka įvairiems verslams, nes bendrovės sandėliuojamų prekių asortimentas – itin platus: nuo smulkių daiktų, kaip telefonų SIM kortelės, iki maisto produktų ar didelių gabaritų prekių, pavyzdžiui, baldų.

Pasirinkimą lėmė noras užtikrinti sklandžius verslo procesus

„Hegelmann Logistics“ 3PL besirenkantys klientai šią paslaugą labiausiai vertina dėl to, kad ji leidžia efektyvinti verslo procesus ir nuimti administracinių, daug laiko ir žmogiškųjų resursų reikalaujančių darbų naštą. Tai leidžia susitelkti į verslo augimą ar kitų procesų tobulinimą.

Tarp šia paslauga besinaudojančių klientų – ir vitaminų programas jau keletą metų kuriantys „Sapiens“ (UAB „Nature Labs“). Pasak bendrovės operacijų vadovo Almanto Gedmino, siekiant išlaikyti sklandžius procesus net ir išaugus siuntų kiekiui, geriausiu sprendimu tapo integruota logistika. Šiuo metu „Sapiens“ naudojasi „Hegelmann Logistics“ teikiamomis krovos ir sandėliavimo darbų bei užsakymų surinkimo paslaugomis.

„Anksčiau užsakymų atrinkimą vykdėme savo jėgomis, tačiau laikui bėgant atsirado papildomas poreikis produkcijos sandėliavimui. Taip pat išaugo siuntų skaičius, o su turimais ištekliais nebegalėjome užtikrinti sklandaus proceso – tada ir ėmėme ieškoti priimtiniausio sprendimo“, – sakė jis.

Įmonės nuotr.

Pasak A. Gedmino, pagrindiniai 3PL paslaugos privalumai jų komandai yra greitis, kokybė ir procesų efektyvumas, o bendrą pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis vainikuoja „Hegelmann Logistics“ pastangos kliento labui.

„Visos teikiamos paslaugos mums yra vienodai svarbios. Viso derinimo proceso metu sekė malonus ir operatyvus bendravimas, greiti atsakymai į iškilusius klausimus bei abipusiškai priimtinų sprendimų paieška. Galiausiai, gavome mūsų poreikį atitinkančias sąlygas. Kaskart džiugina, kad „Hegelmann Logistics“ komanda operatyviai ieško sprendimų įvairioms situacijoms spręsti“, – sakė A. Gedminas.

A. Šumskis džiaugiasi klientų sėkme, pasirinkus „Hegelmann Logistics“ kaip partnerį logistikos iššūkiams spręsti: „Tai ne tik leido „Nature Labs“ užtikrinti efektyviausią logistiką, bet ir suteikė galimybę daugiau dėmesio skirti pardavimų plėtrai. Manau, kad mūsų įmonė reikšmingai prisidėjo prie spartaus ir sėkmingo „Sapiens“ prekinio ženklo augimo.“

Prisitaiko prie klientų poreikių

„Hegelmann Logistics“ direktoriaus teigimu, klientams tinkamiausių sprendimų paieškos atspindi įmonės misiją – teikti plataus spektro logistikos sprendimus, prisitaikant prie klientų ritmo.

„Svarbiausias klausimas mums – ne ką sandėliuoti, o kaip tai padaryti efektyviai ir kokybiškai. Tai puikiai atspindi mūsų lankstumą, technologinį pasirengimą ir gebėjimą prisitaikyti prie labai įvairių verslo poreikių. Mes dirbame su įvairaus dydžio klientais ir kiekvienam galime pasiūlyti individualų, efektyvų sprendimą“, – sakė A. Šumskis.

Įmonės nuotr.

Tai pastebi ir mados prekės ženklą „BURGA“ valdanti bendrovė UAB „Hautica“, besinaudojanti „Hegelmann Logistics“ sandėliavimo paslaugomis. Pasak jų, šios partnerystės pasirinkimą lėmė augantis užsakymų kiekis, verslo plėtra bei poreikis turėti partnerius, galinčius išpildyti aukščiausius lūkesčius.

„Ši logistikos komanda mums pasiūlė geriausią paslaugų ir kainos santykį. „Hegelmann Logistics“ visada pataria ir padeda atrasti sprendimų būdus sudėtingose situacijose. Jie visuomet prisitaiko prie kintančių mūsų poreikių. Be to, viena iš jų vertybių – tvarumas, o tvarūs logistikos sprendimai yra ne tik mūsų įmonės prioritetas, bet ir būtinybė šiuolaikiniame verslo pasaulyje. Mes tikime, kad atsakingas požiūris į aplinką ne tik prisideda prie planetos gerovės, bet ir suteikia mums konkurencinį pranašumą rinkoje“, – teigė „BURGA“ prekės ženklo atstovas.

Įmonės nuotr.

„Nuo 2019 iki 2022 metų „Hegelmann Logistics“ sandėliavimo pajėgumai kasmet augo dvigubai. Tai buvo kryptingas žingsnis, atspindintis planingą įmonės plėtrą. Šiuo metu, vertinant sandėlių plotą, esame pasiekę tam tikrą augimo pauzės etapą, kurį išnaudojame kitiems tikslams: paslaugų portfelio plėtrai, procesų optimizavimui ir paslaugų kokybės gerinimui“, – teigė A. Šumskis.

Jis taip pat akcentavo, kad, siekiant atliepti augančius klientų poreikius, bendrovės planuose – ir dar didesnis dėmesys tvarumui bei automatizuotiems sprendimams.

„Nuolat stebime inovacijas rinkoje ir esame pasirengę diegti pažangius sprendimus, kai jie taps tikslingi mūsų veiklai ir klientų aptarnavimui“, – apibendrina „Hegelmann Logistics“ direktorius.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų