„Havas“ užbaigė „Publicum“ ir „Idea“ grupių įsigijimo sandorį

Pasaulinei korporacijai „Vivendi“ priklausantis tarptautinis komunikacijos tinklas „Havas“ užbaigė sandorį įsigyjant kontrolinį 51 proc. akcijų paketą didžiausioje Baltijos šalių komunikacijos grupėje, kuri suformuota sujungus Lietuvos „Publicum“ ir Estijos „Idea“ grupes.

Pranešama, kad „Havas Baltics“ vardą naudosianti grupė atstovaus „Havas“ Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje.

„Havas Baltics“ sudaro 20 įmonių, teikiančių medijų planavimo, kūrybos, ryšių su visuomene, skaitmeninės rinkodaros ir kitas komunikacijos paslaugas. Grupėje dirba daugiau nei 250 žmonių.

Tarp „Havas Baltics“ įmonių klientų - prekių ženklai „Hyundai“, JDE, „Samsung“, „Philip Morris“, „Mars“, „Tele2“, GSK, LIDL, „Coca-Cola“, „Neste“, „Estrella“, „Kesko Senukai“.

Bendra Baltijos šalių grupės apyvarta praėjusiais metais viršijo 50 mln. eurų.

Susijungusių „Publicum“ ir „Idea“ grupių vadovai ir partneriai Ričardas Jarmalavičius ir Markssas Eikneris tęs aktyvią veiklą „Havas Baltics“ valdyboje ir stebėtojų taryboje, o R. Jarmalavičius ir toliau vadovaus ryšių su visuomene kompanijai „Publicum“.

„Džiaugiuosi, kad nuo šiol „Havas“ Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje oficialiai atstovauja mūsų agentūros. Mes tikime Baltijos šalių grupės vadovais ir dabartine naujai suformuotos grupės struktūra“, - komentuodamas sandorio užbaigimą, sakė „Havas Group“ valdybos pirmininkas Yannickas Bolloré.

Pasak jo, verslo Baltijos šalyse vystymui bus suteikti visi moderniausi technologiniai ir metodiniai įrankiai - „Havas“ socialinės, mobilios bei skaitmeninės platformos, „Vivendi“ korporacijos valdomų kompanijų „Canal+“ ir „Universal Music“ sprendimai.

„Tai mūsų Baltijos šalių komandoms suteiks naujų galimybių bei pajėgumų išplėsti savo tinklus“, - teigia Y. Bolloré.

Pasak „Havas Baltics“ partnerio R. Jarmalavičiaus, tai - didžiausios pastarųjų metų investicijos komunikacijos srityje Baltijos šalyse, o „Havas“ sprendimas visiškai įsilieti į šią rinką liudija visos komandos darbo įvertinimą.

„Mūsų įdirbis ne tik patraukė vieno iš pasaulinės rinkos lyderių dėmesį, bet ir užtarnavo jo pasitikėjimą. „Havas“ sustiprins mūsų paslaugų, produktų ir technologijų raidą bei leis daryti dar didesnę pažangą įvairiose komunikacijos disciplinose, pirmiausia - skaitmeninėje rinkodaroje, teikiant mūsų klientams pasaulinio lygio sprendimus“, - sako R. Jarmalavičius.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas Group“ yra viena didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta 2017 m. siekė 2,3 mlrd. eurų. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų.

„Havas Group“ priklauso pasaulinei korporacijai „Vivendi“, valdančiai „Universal Music Group“, „Canal+ Group“, „Gameloft“, kitas žinomas turinio kūrimo, gamybos ir komunikacijos kompanijas 80 pasaulio šalių, kuriose dirba per 42 tūkst. darbuotojų. Korporacijos apyvarta 2017 m. viršijo 12,4 mlrd. eurų.

„Vivendi“ akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje.


Šiame straipsnyje: HavasPublicumIdeasandoris

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių