Pernai ekologiškų burnos higienos priemonių paklausa lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ šoktelėjo penktadaliu. „Tai rodo, jog mūsų klientai vis labiau domisi sveikais ir aplinkai draugiškais gaminiais, kuriuos siūlo ir Lietuvos, ir užsienio gamintojai. Tokie produktai praturtinti natūraliais ingredientais: mėtų aliejumi, anglies dalelėmis, papajos ekstraktu ir kt.“, – kalba Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.
Ji taip pat pastebi, kad lietuviai pavyzdingai keičia dantų šepetėlius. Jų paklausa prekybos tinkle svyruoja taip, tarsi dauguma pirkėjų būtų susitarę visi kartu kas tris mėnesius įsigyti po naują dantų šepetėlį, kaip rekomenduoja odontologai. Būtent per tokį laiką įprasti dantų šepetėlių šereliai nusidėvi, todėl valo prasčiau. Per tris mėnesius juose gali susikaupti bakterijų, sukeliančių skrandžio dirginimą, virškinimo ar net širdies veiklos problemų. O gyventojams, kurie susirgo gripu ar peršalimo ligomis, išgijus, patariama dantų šepetėlį iškart pakeisti nauju.
„Fiksuojame, jog praėjusiais metais klientai įsigijo ir maždaug 15 proc. daugiau dantų siūlų pakuočių bei apie 10 proc. daugiau burnos skalavimo skysčių buteliukų. Darome išvadą, jog visapusė burnos higiena darosi ir dar svarbesnė nei iki šiol“, – tęsia V. Drulienė.
Naujausi komentarai