- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pradeda kampaniją „Mes mažiname kainas“, skirtą sušvelninti infliacijos įtaką maisto produktų kainoms. Nuo šiol klientams kas savaitę pasiūlys vis daugiau kasdienio vartojimo maisto prekių už mažesnę įprastą kainą.
Ši „Maximos“ iniciatyva mažinti įprastas būtiniausių maisto produktų kainas yra papildomos pastangos palankiausią kainą pirkėjams pasiūlyti ne vien akcijų metu – prekybos tinklas palaipsniui plės produktų krepšelį su mažesne įprasta kaina.
„Greta įvairių akcijų ir pasiūlymų, kurių metu tam tikrą laiką taikomos palankiausios kainos atrinktiems produktams, nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti reguliarias kainas, ypač kasdienio vartojimo maisto prekėms, kurių žmonės negali atsisakyti. Rūpinamės, kad įsismarkavus infliacijai, mūsų pirkėjai turėtų galimybę pigiau įsigyti bazinių produktų“, – sako Tomas Rupšys, „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas.
Į pirmąjį „Mes mažiname kainas“ kampanijos krepšelį patenka tokie maisto produktai, kaip pienas, grietinė, grietinėlė, migdolų riešutai, silkių filė, marinuoti agurkėliai, aukščiausios rūšies miltai, saulėgrąžų aliejus, rūkytos mėsos dešrelės ir kt.
Šias ir visas kitas kampanijoje dalyvaujančios prekes, pažymėtas specialiais „Mes mažiname kainas“ kainoženkliais, galima rasti daugelyje „X“ formato parduotuvių ir visose „XX“ bei „XXX“ formato „Maximos“ parduotuvėse.
„Šis kainų mažinimas yra ne vienkartinė iniciatyva, bet procesas, kurio metu „Maximos“ parduotuvių lentynose kas savaitę daugės prekių už mažesnę kainą be akcijų – tai ir įvairiausi pieno produktai, duona, kruopos, mėsa ir jos gaminiai, kava, arbata, daržovės. Stengiamės įtraukti produktus iš visų maisto kategorijų, kad atlieptume kiekvieno kliento poreikius, o kokybiškai ir subalansuotai mitybai jie galėtų išleisti mažiau“, – teigia T. Rupšys.
Kampanija „Mes mažiname kainas“ yra ne pirma „Maximos“ iniciatyva, padedanti įveikti ekonominius iššūkius. Praėjusių metų vasaros pabaigoje pradėta antiinfliacinė kampanija „Kainų kaina“ yra tęsiama ir šiais metais. 2020 m. pavasarį, prasidėjus COVID-19 pandemijai, inicijuota kampanija „Išvien dėl Lietuvos“, kuri sutelkė Lietuvos gamintojus. Tuo metu atpiginus lietuvišką produkciją buvo skatinamas vidaus vartojimas, o vien per 3 pirmus iniciatyvos „Išvien dėl Lietuvos“ mėnesius „Maximos“ pirkėjai, palaikydami Lietuvos gamintojus ir rinkdamiesi jų atpigintą produkciją, sutaupė per 6 mln. eurų.
Apie prekybos tinklą „Maxima“
Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei pustrečio šimto „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 12 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 400 tūkst. klientų.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kelionė į Egiptą su vaikais vasarą: tinklaraščio „Cukrinis avinėlis“ autorė dalijasi patarimais
Tinklaraščio „Cukrinis avinėlis“ autorė Berta Garuckė – veikli moteris, kuri savo socialiniuose tinkluose dalijasi ne tik sveikuoliškais receptais, rankdarbių ir žaidimų vaikams idėjomis, bet ir išskirtiniais keli...
-
RRT ataskaita: „Tele2“ rinkosi didžioji dalis lietuvių5
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ ir toliau išlaiko lyderystę mobiliojo ryšio rinkoje, rodo Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) pirmojo šių metų ketvirčio ataskaita. Operatorius išlaikė didžiausią ri...
-
Bankai neįgalūs apsaugoti klientų?
Sukčių siautėjimas neslopsta. Kartais užtenka akimirkos padaryti klaidą, kurios pats negali atitaisyti, o banko ir policijos darbuotojai palieka tave likimo valiai – pats esi kaltas. ...
-
„Teleloto“ laimėtą automobilį močiutė padovanojo anūkei10
Populiariausioje šalies loterijoje „Teleloto“ – kelias šeimos kartas pradžiuginęs laimėjimas. Sudalyvavusi studijos žaidime „Laimėjimų korys“, kaunietė Aldona atverstame langelyje atrado automobilį „Toy...
-
Advokatas prašo Seimo nariui V. Gapšiui palikti išteisinamąjį nuosprendį3
Advokatas Mindaugas Barkauskas „MG Baltic“, pakeitusios pavadinimą į „MG grupė“, politinės korupcijos byloje prašo palikti galioti išteisinamąjį nuosprendį Seimo nariui Vytautui Gapšiui. ...
-
VTEK nusprendė netirti „Litexpo“ valdybos nario A. Golodo elgesio4
Gavusi prašymą įvertinti Lietuvos parodų ir kongresų rūmų („Litexpo“) valdybos nario bei „Telia Lietuvos“ Stambaus verslo pardavimų padalinio vadovo Aleksandro Golodo elgesį „Litexpo“ organizuotuose vie&scaron...
-
Sutarta stiprinti Nacionalinės mokėjimo agentūros rizikų valdymą
Siekiant efektyviau kovoti su Europos Sąjungos (toliau – ES) paramos grobstymu žemės ūkyje, vidaus reikalų ir žemės ūkio ministrai bei Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos (FNNT) vadovas sutarė, kad būtina stiprinti šias lėša...
-
Keliautojų apklausa atskleidė, kokia dalis lietuvių kelia atostogų nuotraukas į socialinius tinklus2
Jau esame įpratę su draugais ir pažįstamais dalintis gyvenimo akimirkomis socialiniuose tinkluose. „Tez Tour“ atlikta keliautojų apklausa rodo, kad net 73 proc. respondentų juose pasidalija ir savo kelionių nuotraukomis. Tuo metu vienas i&sc...
-
Vilniaus oro uostas visus dyzelinius autobusus keis hibridiniais ar elektriniais1
Bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) iki 2026 metų nupirks 12 hibridinių arba visiškai elektra varomų autobusų – Vilniaus oro uoste jie pakeis visus šiuo metu antžeminių kompanijų naudojamus dyzelinius autobusus. ...
-
„Vikonda grupė“ savo darbuotojų vaikams dovanojo šventę5
Šeimyniškumą puoselėjanti „Vikonda grupė“ vasarą pasitiko šventiškai – Tarptautinės vaikų gynimo dienos proga gausų būrį savo darbuotojų atžalų bendrovė pirmą kartą pakvietė aplankyti tėvelių darb...