- Radvilė Rumšienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Klaipėdos uostas supažindino politikus su šiuo metu numatomomis uosto bendrojo plano koncepcijos alternatyvomis. Nors dar tiksliai nežinoma, kuriuo iš numatomų keturių kelių ateityje bus pasukta, tačiau tikimasi tiek miestui, tiek uostui palankių perspektyvų.
Ketvirtadienį posėdžiavę Klaipėdos miesto tarybos nariai buvo supažindinti su uosto ateities planais.
Posėdyje lankęsis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus apžvelgė dabartinius uosto pajėgumus, krovą, pristatė ateities perspektyvas ir Klaipėdos uosto bendrojo plano koncepcijos alternatyvas.
Piešiami keturi keliai, kuriais ateityje galėtų žengti uostas. Vienas jų numato uosto gyvavimą nieko nekeičiant ir nesiplečiant, likusieji – plėtros galimybes tiek miesto pietuose, tiek šiaurėje.
„Pasakyti uostui „stop“ reiškia kristi atgal“, – galimybę atsisakyti uosto plėtros įvardijo generalinis direktorius.
A.Vaitkus pabrėžė, kad numatomi pokyčiai – tik alternatyvos. Dar nėra tiksliai žinoma, kuri jų bus pasirinkta, be to, bus įsiklausoma ir į miesto bei jo bendruomenės poreikius.
„Tai yra labai svarbus žingsnis bendradarbiaujant miestui ir uostui. Mūsų uostas vystosi labai sparčiai. Paskutinių metų duomenys rodo, kad mes turime labai prasmingai žiūrėti į ateitį ir turėti alternatyvų, kaip bus toliau“, – pastebėjo uosto verslo atstovas Benediktas Petrauskas.
Jis antrino A.Vaitkui ir pabrėžė, kad kol kas negalima pasakyti, kuri iš keturių pasiūlytų alternatyvų yra aktualesnė.
Anot B.Petrausko, nuogąstauti dėl galimų uosto planų – anksti. Reikėtų sulaukti vėlesnių dokumentų, mat tai, kas numatoma dabar, nėra nekeičiami planai.
„Mano manymu, gerai, kad kuriamas toks planas, gerai, kad informuojamas miestas. Gerai, kad mes žinome, jog uostas turi savo planų ateičiai. Mes visi turime rūpintis, kad uostas ateityje galėtų augti, užtikrintų ne tik mūsų miesto, bet ir šalies poreikius“, – dėstė B.Petrauskas.
Uosto verslo atstovas pabrėžė strateginio pasekmių vertinimo analizės svarbą. Šiuos vertinimus uostas tikisi turėti jau spalį ir vėl susitikti su miesto vadovais.
„Tada daugiau nagrinės specialistai. Mes, kaip visuomenė, taip pat būsime informuoti ir, tikiuosi, bus priimti teisingi sprendimai tiek uostui, tiek miestui“, – apibendrino B.Petrauskas.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
EK gerina 2024–2025 metų Lietuvos ekonomikos augimo prognozę
Europos Komisija (EK) gerina šių metų Lietuvos ekonomikos augimo prognozę iki 2,2 proc., o kitų metų – iki 3 procentų. ...
-
Ar verta investuoti į trečiąją pensijų pakopą?1
Trečios pensijų pakopos sutarčių skaičiuojama apie 140 tūkstančių. „Finansai paprastai“ autorius Martynas Kairys ir investicijų ekspertas Audrius Šilgalis paaiškino, ar verta rinktis šį investavimo būdą. ...
-
VERT patvirtino antrojo vėjo parko aukciono Baltijos jūroje sąlygas
Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT) patvirtino kitą savaitę skelbiamo antrojo 700 megavatų (MW) galios jūrinio vėjo parko konkurso sąlygas. ...
-
V. Janulevičius sureagavo į „Teltonikos“ situaciją: Lietuvoje yra per daug biurokratizmo2
Lietuvos pramoninkų konfederacijos (LPK) prezidentas Vidmantas Janulevičius sako, kad „Teltonikos“ vadovo Arvydo Paukščio pranešimas apie stabdomą įmonės aukštųjų technologijų parko projektą Liepkalnyje, yra signalas ...
-
Registrų centras: finansinių ataskaitų vis dar nepateikė apie 1,2 tūkst. paramos gavėjų
Apie 1,2 tūkst. įvairių paramos gavėjo statusą turinčių organizacijų vis dar nėra pateikusios finansinių ataskaitų, penktadienį pranešė Registrų centras. ...
-
Paskutinė diena susimokėti žemės mokestį: šiemet planuojama surinkti apie 61 mln. eurų
Pentadienis yra paskutinė diena, kuomet savininkams reikia susimokėti žemės mokestį už 2024 metus – šiemet gyventojai turėtų sumokėti apie 61 mln. eurų, arba 2 mln. eurų (3,27 proc.) daugiau nei pernai. ...
-
Būsto kainų Baltijos šalyse palyginimas: lietuviai – užsidėję rožinius akinius?7
Lietuvoje būsto kainos yra vienos aukščiausių Baltijos šalyse. Mes gyvename gerokai brangesnėmis kainomis nei latviai ir panašiomis kaip Estijoje. Lietuviai dar nepraranda vilties, nors vidutinė kaina ir toliau – žingsnis po ...
-
LEA: per savaitę dyzelinas Lietuvoje pabrango 1 proc.
Pastarąją savaitę Lietuvoje dyzelinas pabrango 1,1 proc., o benzinas nežymiai atpigo – jo kaina sumažėjo 0,2 proc., praneša Lietuvos energetikos agentūra (LEA). Pirmadienį šalies degalinėse dyzelinas vidutiniškai kainavo 1,3...
-
EP nusprendė metams atidėti draudimą alinti miškus ir sušvelninti kai kurias nuostatas
Europos Parlamentas (EP) ketvirtadienį nusprendė metams atidėti taisykles, įpareigojančias įmones užtikrinti, kad Europos Sąjungoje (ES) parduodamų produktų gamybai nebuvo naikinami miškai, taikymą. ...
-
VERT: antrojo jūros vėjo parko elektros pardavimo kaina – 75–126 eurai už MWh2
Pirmadienį planuojamo skelbti antrojo 700 megavatų (MW) galios vėjo parko Baltijos jūroje konkurso, kurio dalyviai galės pretenduoti į valstybės skatinimą, nugalėtojas elektros megavatvalandę (MWh) turės parduoti po 75–126 eurus. ...